آخرین شرایط برگزاری انتخابات هیئت های کشتی در چند استان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، دبیر فدراسیون کشتی گفت، انتخابات هیئت کشتی خوزستان تا خاتمه بهمن برگزار می گردد و هیئت کشتی کرمانشاه نیز در انتظار ثبت نام مجدد است.

آخرین شرایط برگزاری انتخابات هیئت های کشتی در چند استان

به گزارش خبرنگار ورزشی گلچینی از بهترین ها، مدت زیادی است که هیئت کشتی خوزستان در انتظار برگزاری انتخابات است و در حالی که پیش از این اعلام شده بود مجمع انتخاباتی تا نیمه دی ماه تشکیل خواهد شد، این اتفاق هنوز رخ نداده است و ظاهراً برای برگزاری انتخابات این هیئت نیز اختلافات و مشکلاتی وجود دارد.

با این وجود دبیر فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد، با توجه به صحبتی که اخیراً در این مورد با مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان داشته است، انتخابات این هیئت تا سرانجام بهمن ماه برگزار خواهد شد.

درباره هیئت کشتی کرمانشاه نیز که چندی پیش اعلام شد تعدادی از افراد نسبت به عدم اطلاع رسانی مناسب درباره زمان ثبت نام این هیئت اعتراض نموده بودند، طبق توافق فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش استان کرمانشاه، قرار است ثبت نام مجدد صورت بگیرد. این در حالی است که مهلت قانونی ریاست چهار ساله محمدحسین محبی روز 17 بهمن ماه به سرانجام خواهد رسید و فدراسیون در کوشش است انتخابات این استان نهایتاً تا سرانجام اسفند ماه انجام گردد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی گلچینی از بهترین ها بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین مهلت قانونی ثبت نام برای ریاست هیئت کشتی قم تمام شده است و بنا به پیشنهاد مدیرکل این استان، حکم سرپرستی برای محسن وزیری ریاست این هیئت صادر شده است. درباره هیئت کشتی خراسان شمالی نیز بعد از ابلاغ استعلام ها، زمان برگزاری انتخابات معین خواهد شد.

بیش از یک سال است که هیئت کشتی استان مرکزی رئیس ندارد و با سرپرست اداره می گردد. از چند ماه پیش فدراسیون کشتی به دنبال معین تکلیف این هیئت استانی بوده است، اما گفته می شد بعضی به دنبال نشاندن فرد موردنظر خود در این هیئت هستند.

در همین رابطه دو بار نیز ثبت نام از کاندیدا به عمل آمد و اینطور که پیداست، قرار است طی روزهای آینده انتخابات هیئت کشتی مرکزی به انجام برسد.

سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی در این باره به گلچینی از بهترین ها گفت: قرار است انتخابات هیئت کشتی استان مرکزی در روز 13 بهمن برگزار گردد. اگر باز هم مسئله ای پیش بیاید و مجمع تشکیل نگردد، به خاطر عبور از مهلت قانونی بار دیگر ثبت نام از کاندیداها باید انجام گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آخرین شرایط برگزاری انتخابات هیئت های کشتی در چند استان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط برگزاری انتخابات هیئت های کشتی در چند استان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید