آقایی: برخورد توپ با دست کی روش را ندیدم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران/اصفهان مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: چون در تیر اول ایستاده بودم، صحنه ای که استقلالی ها معترض به هند کی روش بودند، را ندیدم.

آقایی: برخورد توپ با دست کی روش را ندیدم

سعید آقایی پس از تساوی تیم های فوتبال سپاهان و استقلال با نتیجه 2 بر 2 در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ما بازی را خوب آغاز کردیم و توانستیم به گل هم برسیم. در ادامه هر چند توپ و میدان را به استقلال دادیم، اما به خوبی دفاع کردیم.

وی اضافه نمود: نیمه دوم هم آغاز خوبی داشتیم، تا اینکه گل خوردیم. دو تا از بهترین تیم های ایران امروز مقابل هم قرار گرفتند. آخر بازی توانستیم به گل برسیم تا بازی مساوی گردد و حداقل امتیاز را از این مسابقه گرفتیم. روی ضد حمله گل خوردیم. تاکنون تنها 3 گل دریافت نموده ایم و این هم بخشی از فوتبال است و برای هر تیمی اتفاق می افتد.

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدافع تیم فوتبال سپاهان در خصوص داوری این ملاقات گفت: داخل محوطه جریمه رضا میرزایی را زدند و خطای پنالتی بود، اما در صحنه ای که استقلالی ها معترض به هند کردن کی روش هستند، من صحنه را ندیدم، چون در تیر اول ایستاده بودم و نمی توانم نظر الکی بدهم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "آقایی: برخورد توپ با دست کی روش را ندیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آقایی: برخورد توپ با دست کی روش را ندیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید