ارنستو والورده: اگر راکیتیچ باعث بهبود بازی تیم شود، به ترکیب اصلی برمی شود، در نیمه دوم ورق را برگرداندیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت از دست رفتن فرصت پیروزی در زمین اوساسونا ناراحت است.

ارنستو والورده: اگر راکیتیچ باعث بهبود بازی تیم شود، به ترکیب اصلی برمی شود، در نیمه دوم ورق را برگرداندیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ارنستو والورده پس از تساوی 2 - 2 تیمش در زمین اوساسونا در هفته سوم رقابت های فوتبال لالیگای اسپانیا گفت که سطح بازی نه چندان مطلوب، مانع رجحان کاتالونیایی ها شده است.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا در این باره گفت: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و پویا نبودیم. اوساسونا به لطف حمایت هوادارانش، بازی را بهتر آغاز کرد و ما حتی قادر نبودیم موقعیت خلق کنیم. سپس آنها روی اولین حرکات شان به گل رسیدند که طبعاً باعث تقویت روحیه شان شد. با این حال در نیمه دوم توانستیم ورق را برگردانیم، چون یکدل شدیم که نمایش متفاوتی نسبت به نیمه اول ارائه کنیم. ما هجومی تر کار کردیم و مالک توپ و میدان بودیم. همین هم باعث شد به دو گل دست پیدا کنیم. اگرچه وقتی بازی در اختیار ما بود، اجازه دادیم اوساسونا یک گام رو به جلو بردارد و پیش بیاید. بعد هم آن صحنه مضحک پنالتی پیش آمد. نباید اجازه بدهیم بازی از دست مان خارج گردد. باید بهتر در زمین جاگیری کنیم و پس از جلو افتادن هم به حمله کردن ادامه دهیم.

وی درباره نیمکت نشینی دوباره راکیتیچ اضافه نمود: انتظار دارید چه بگویم؟ سؤال خوبی پرسیدید، اما می توان همین سؤال را درباره بازی نکردن آرتور یا ویدال هم پرسید. واقعاً فکر می کنید وقتی می خواهم درباره به زمین فرستادن یا نفرستادن بازیکنی تصمیم بگیرم، به نقل وانتقالات فکر می کنم؟! اگر به این نتیجه برسم که با راکیتیچ تیم بهتر کار می نماید، او را به زمین می فرستم. چنانچه کنترل بیشتری روی توپ و میدان نخواهم، آرتور را بیرون می کشم و اگر بخواهم بازی را کمی مستقیم تر کنم، ویدال به زمین فرستاده می گردد.

والورده خاطر نشان کرد: باید این را بپذیرید که امروزه هر تیمی برای گلزنی تاکتیک مخصوص به خود را دارد و نمی توان هیچ حرکت حریف را دست کم گرفت. ما خودمان اجازه دادیم اوساسونا تحت فشار قرارمان بدهد و نباید چنین کاری می کردیم. لحظاتی بود که در زمین خودمان حبس شده بودیم و نمی توانستیم از زیر فشار خارج شویم و این به ما ضربه زد. صحنه پنالتی؟ گاهی کار دیگری از بازیکن برنمی آید و کنترلی روی حرکات تان ندارید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ارنستو والورده: اگر راکیتیچ باعث بهبود بازی تیم شود، به ترکیب اصلی برمی شود، در نیمه دوم ورق را برگرداندیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارنستو والورده: اگر راکیتیچ باعث بهبود بازی تیم شود، به ترکیب اصلی برمی شود، در نیمه دوم ورق را برگرداندیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید