اسامی 7 برند غیراستاندارد سیم و کابل

به گزارش گلچینی از بهترین ها، بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از بازار در ماه گذشته، هفت برند غیراستاندارد سیم و کابل را شناسایی و 44 هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد توقیف کردند.

اسامی 7 برند غیراستاندارد سیم و کابل

محمودرضا طاهری - مدیرکل استاندارد استان تهران- در گفت وگو با گلچینی از بهترین ها، با اشاره به انعقاد تفاهم نامه بین اداره کل و انجمن سیم و کابل، اظهار کرد: در گشت مشترکی با حضور کارشناسان این دو نهاد، از بازار و مراکز عرضه این کالا 44 هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد شناسایی و توقیف شد.

وی با تاکید بر معرفی متخلفان به دادگاه، گفت: سیم و کابل با نام های تجارتی زرین کابل البرز، مهرمهسان، رساکابل، البرزنوین، آریان صنعت خراسان، زرافشان سمنان، البرز سمنان، غیراستاندارد و بدون مجوزاند و مصرف نمایندگان از خرید آن خودداری نمایند.

به گزارش گلچینی از بهترین ها، بازرسی از واحدهای فراوریی و صنفی استان تهران توسط بازرسان اداره کل استاندارد استان تهران از جمله وظایف این دستگاه به شمار می رود و در پی آن واحدهای متوقف پلمب گردیده و از فراوری فرآورده ها و محصولات غیراستاندارد جلوگیری می گردد.

پیش از این محمودرضا طاهری در گفت وگو با گلچینی از بهترین ها، با اشاره به اینکه از ابتدای سال تا ابتدای شهریورماه امسال، 11 هزار متر سیم و کابل غیراستاندارد توقیف و از بازار جمع آوری گردیده است، نسبت به استفاده از سیم و کابل های استاندارد به شهروندان هشدار داد و از آن ها درخواست کرد که کابل و سیم های غیر استاندارد را خریداری ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "اسامی 7 برند غیراستاندارد سیم و کابل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسامی 7 برند غیراستاندارد سیم و کابل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید