ایران در غیاب روس ها سکوی نخست را از دست داد، قهرمانی زودهنگام آمریکایی ها

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان پیش از سرانجام رقابت های جهانی 2022 صربستان به عنوان نایب قهرمانی رسید.

ایران در غیاب روس ها سکوی نخست را از دست داد، قهرمانی زودهنگام آمریکایی ها

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی 2022 جهان امشب (یکشنبه) با برگزاری ملاقات های رده بندی و فینال اوزان 61، 65 و 97 کیلوگرم در شهر بلگراد صربستان برگزار می گردد که رضا اطری و رحمان عموزاد در ملاقات فینال برای کسب مدال طلا کوشش خواهند کرد و محمدحسین محمدیان در ملاقات رده بندی شانس رسیدن به مدال برنز را خواهد داشت.

رقابت های جهانی سال جاری در غیاب روسیه یکی از قطب های اصلی کشتی جهان و قهرمان دوره قبل مسابقات برگزار گردید و با توجه به ترکیب اعزامی کشورمان این امیدواری در بین اهالی کشتی و فن وجود داشت که تیم ایران روی سکوی نخست قرار گیرد اتفاقی که در عمل رخ نداد و شانس قهرمانی از بین رفت تا آمریکایی پیش از سرانجام این پیکار ها به قهرمانی زودهنگام برسند.

آمریکا در سرانجام رقابت های 7 وزن برگزار گردیده کشتی آزاد با مجموع 143 امتیاز در صدر واقع شده است و با توجه به شانس کسب 2 مدال طلا و یک برنز در رقابت های 3 وزن سرانجامی قهرمانی خود را مسجل نموده است.

ایران نیز در سرانجام رقابت های 7 وزن با یک طلا، 2 نقره و 2 برنز و مجموع 95امتیاز در رده دوم جای دارد و با توجه به شانس 2 مدال طلا و یک برنز دیگر در 3 وزن سرانجامی نمی تواند به عنوان قهرمانی این مسابقات برسد اما نایب قهرمانی کشورمان قطعی شده است.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت های جهانی صربستان تا به امروز صاحب یک مدال طلا به وسیله کامران قاسم پور در وزن 92 کیلوگرم، 2 مدال نقره به وسیله محمد نخودی و حسن یزدانی در اوزان 79 و 86 کیلوگرم و 2 مدال برنز به وسیله یونس امامی و امیرحسین زارع در وزن های 74 و 125 کیلوگرم شده است.

61 کیلوگرم: رضا اطری (ایران) - ری هیگوچی (ژاپن)

65 کیلوگرم: رحمان عموزاد خلیلی (ایران) - جان دیاکومیهالیس (آمریکا)

97 کیلوگرم: کایل اسنایدر (آمریکا) - باتیربک تساکولوف (اسلواکی)

رقابت های رده بندی و فینال اوزان فوق از ساعت 20:30 امشب (یکشنبه) برگزار می گردد.

گلچینی از بهترین ها ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "ایران در غیاب روس ها سکوی نخست را از دست داد، قهرمانی زودهنگام آمریکایی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران در غیاب روس ها سکوی نخست را از دست داد، قهرمانی زودهنگام آمریکایی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید