تابش: روحانی در سازمان ملل پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور در سخنرانی خود در سازمان ملل با ادب و متانت و قاطعیت پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد و مواضع شفاف و منصفانه ایران را تبیین کرد.

تابش: روحانی در سازمان ملل پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد

محمدرضا تابش در گفت وگو با گلچینی از بهترین ها با اشاره به سخنرانی رییس جمهور در سازمان ملل گفت: سخنرانی ترامپ و روحانی تمایز و تفاوت دو دیدگاه منبعث از تمدن نوپای سرمایه داری آمریکا و تمدن دیرپا و فرهنگ غنی ایرانی را به خوبی نشان داد. ترامپ نشان داد که موضع گیری ها و سخنانش بر هیچ پایه ای پایدار نیست و متغیر است.

وی اضافه نمود: ترامپ با گستاخی و تهدید، نهادهای بین المللی را به چالش کشید، بر رقبای تجاری آمریکا تاخت و بی محابا قانون گریزی و مجازات قانون گرایان را تجویز کرد و تهدیدها و ادعاهای بی پایه و اساس علیه کشورمان را تکرار کرد درحالی که رییس جمهور کشورمان با منطقی پایدار و کلامی موزون سیاست های آمریکا در مواجهه با ایران را به چالش کشید و به ادعاهای بی پایه ترامپ پاسخ گفت و تشریح کرد که ایران برخلاف آمریکا، کشوری پایبند به اصول و قواعد بین المللی است.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: رییس جمهور تروریسم را محکوم و ایران را در خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم با اقدامات عملی اش قلمداد کرد. ایشان منطق ایرانیان در تعامل و مذاکره و مصاحبه را قوی ذکر کرد اما با اشاره به بدعهدی و پیمان شکنی و کوشش براندازانه آمریکا، این رژیم را غیرقابل اعتماد دانست.

تابش در سرانجام گفت : در یک کلام رییس جمهور با ادب و متانت و قاطعیت پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد و مواضع شفاف و منصفانه و منطبق بر قوانین و قواعد بین المللی و تعالیم اسلامی و ملی را در مواجهه با مسائل جهانی به زیبایی تبیین کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تابش: روحانی در سازمان ملل پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابش: روحانی در سازمان ملل پاسخ گستاخی ها و هتاکی های ترامپ را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید