حواشی ادامه دار در چوگان؛ از حضور رئیس فدراسیون با مدرک فوق دیپلم تا نبود نایب رئیس بانوان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، از دوران ریاست ابراهیم نوزایی در فدراسیون چوگان شش ماه می گذرد، اما هنوز تکلیف نایب رئیس بانوان این فدراسیون مشخص نشده است.

حواشی ادامه دار در چوگان؛ از حضور رئیس فدراسیون با مدرک فوق دیپلم تا نبود نایب رئیس بانوان

به گزارش خبرنگار ورزشی گلچینی از بهترین ها، بعد از برکناری گلنار وکیل گیلانی از ریاست فدراسیون چوگان در دوم مهرماه 1396 مهسا محمدی فر هم از سمت نایب رئیسی بانوان کناره گرفت تا زمان برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون حمیرا اسدی سرپرست فدراسیون شود. در تاریخ دهم مهرماه 1396 حجت اله دهخدایی با رای اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد و غزاله امیرابراهیمی را به عنوان نایب رئیس بانوان انتخاب کرد.

بعد از مدتی مسئله بازنشسته بودن دهخدایی مطرح شد و 26 مهرماه 1397 یاشار بی غم سرپرست فدراسیون شد در این مدت امیرابراهیمی به کار خود ادامه داد تا اینکه مجمع انتخاباتی فدراسیون چوگان در 19 خردادماه 1398 برگزار و ابراهیم نوزایی توانست نظر اعضای مجمع انتخاباتی را جلب کرده و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شود. از همین زمان تا به امروز که حدود شش ماه می گذرد هنوز نایب رئیس بانوان فدراسیون مشخص نشده و غزاله امیرابراهیمی هم که نایب رئیسی بانوان هیئت استان تهران را برعهده دارد و امو بانوان فدراسیون را انجام می داد مدتی است حضور کمرنگی در هیئت دارد.

زمزمه هایی مبنی بر انتخاب حمیرا اسدی به عنوان نایب رئیس بانوان شنیده می شد که از یک سو امیرابراهیمی را برای ادامه فعالیتش در فدراسیون و هیئت دلسرد کرد و از طرفی بعید به نظر می رسید که اسدی که در وزارت ورزش و البته فدراسیون فوتبال فعالیت می کند و مدتی به عنوان سرپرست هدایت این فدراسیون را برعهده داشت این سمت را بپذیرد. به هر روی گویا فدراسیون چوگان ابلاغ نایب رئیسی بانوان را برای امیرابراهیمی زده اما وی شروطی از جمله استخدام مربی خارجی و اعزام تیم بانوان به مسابقاتی که دعوت شده است را دارد. در صورتی که نوزایی شرایط وی را بپذیرد سمت نایب رئیسی را می پذیرد. این جلسه قرار است در هفته جاری برگزار شود.

در کنار این مسائل، موضوع ادامه فعالیت رئیس فدراسیون چوگان با توجه به مدرک تحصیلی اش مطرح می شود. مدرک تحصیلی وی فوق دیپلم است اما از سهمیه ایثارگران استفاده کرده و به عنوان رئیس فدراسیون چوگان فعالیت می کند در حالی که مدرک رئیس فدراسیون باید حداقل فوق لیسانس باشد. با توجه به این حواشی مشخص نیست چه تصمیمی برای این فدراسیون پرحاشیه گرفته می شود؟

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حواشی ادامه دار در چوگان؛ از حضور رئیس فدراسیون با مدرک فوق دیپلم تا نبود نایب رئیس بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حواشی ادامه دار در چوگان؛ از حضور رئیس فدراسیون با مدرک فوق دیپلم تا نبود نایب رئیس بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید