خبرنگاران فضای داخلی فرودگاه و راه آهن یزد، مستمر ضدعفونی گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، یزد- خبرنگاران- ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونای یزد در اطلاعیه 43 خود که ظهر روز دوشنبه صادر کرد خواهان ضد عفونی مستمر فضای داخلی اداره کل فرودگاه ها و راه آهن این استان شد.

خبرنگاران فضای داخلی فرودگاه و راه آهن یزد، مستمر ضدعفونی گردد

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع می رساند بنا به تصمیم این ستاد ضروری است اداره کل فرودگاه ها و راه آهن نسبت به بازرسی از مسافرین و اقلام همراه در گیت های ورود و خروج بدون تماس دست و با استفاده از وسایل و ابزارهای الکترونیکی اقدام کند.

همچنین، ضدعفونی کردن مستمر فضاهای داخلی مجموعه به ویژه نمازخانه، سرویس های بهداشتی، سالن انتظار، غذاخوری، استقرار تیم های تب سنجی و غربالگری در مورد مسافران مشکوک به کرونا با هماهنگی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی و هلال احمر صورت گیرد.

این اطلاعه همچنین خواهان تهیه و نصب بنرهای آموزش بهداشت فردی با محتوای پیشگیری و مقابله با کرونا و با تأکید بر مسافرت و ترددهای غیرضروری شده است.

متلایان به بیماری کووید -19 در استان یزد تا ظهر روز یکشنبه به 87 نفر رسید که 13 نفر جان خود را از دست دادند.

این بیماری حدود سه ماه قبل برای نخستین بار در شهر ووهان چین مشاهده و اولین مورد آن در ایران، 30 بهمن ماه گذشته در قم شناسایی شد و هم اکنون ردپای آن در 31 استان کشور دیده می گردد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران فضای داخلی فرودگاه و راه آهن یزد، مستمر ضدعفونی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فضای داخلی فرودگاه و راه آهن یزد، مستمر ضدعفونی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید