خبرنگاران 45 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اردبیل متوقف شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، اردبیل - خبرنگاران - فرمانده یگان حفاظت اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در تعطیلات نوروز سال جاری 45 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در این استان شناسایی و متوقف شد.

خبرنگاران 45 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اردبیل متوقف شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها ، سرهنگ رضا قاسمی روز سه شنبه اظهارکرد: گشت زنی های کیفی و هدفمند و اقدامات پیشگیرانه باعث شد عملکرد ایام تعطیلات امسال در مقایسه با سال گذشته 10 درصد کاهش توقیف عملیات داشته باشد.

وی اضافه کرد: یگان حفاظت امور اراضی سازمان تدابیر عملیاتی پیشگیرانه ای برای افزایش پوشش حفاظتی اراضی زراعی و جلوگیری و مقابله با سوء استفاده فرصت طلبان و متخلفان قبل از شروع تعطیلات و در نوروز در حوزه استحفاظی استان اتخاذ و عملیاتی کرد.

وی بکارگیری تعداد 10 مورد گشت خودرو یگان حفاظت اراضی کشاورزی با اعزام کارکنان مجرب و آموزش دیده در 10 شهرستان مورد هدف با گشت زنی های کیفی و هدفمند مبنی بر شناسایی تغییر کاربری غیرمجاز را از جمله این فعالیت ها ذکرکرد.

وی گفت: برای پیشگیری و مقابله با تغییر کاربری های غیرمجاز نظارت و سرکشی مستمر فرمانده یگان حفاظت استان افزایش یافته و واحدهای گشت با خودروهای واحدهای کشت سیار با طی مسافتی برابر 12 هزار و 102 کیلومتر در اراضی زراعی و باغی گشت زنی کردند.

وی اظهارداشت: با تغییر کاربری اراضی کشاورزی بدون اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذیصلاح برخورد قانونی شده و اجازه سودجویی به فرصت طلبان در از بین بردن اراضی کشاورزی داده نمی گردد.

او از مردم خواست در صورت مشاهد تخریب اراضی کشاورزی و یا تغییر کاربری غیرمجاز مراتب را به سامانه 131 اطلاع دهند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 45 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اردبیل متوقف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 45 مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اردبیل متوقف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید