دانشگاه های کرمان برای امتحانات خاتمه ترم چه تصمیمی گرفتند؟

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران/کرمان دانشجویان و دانشگاه های استان کرمان به فصل امتحانات پایان ترم رسیده اند و اخبار مختلفی از برگزاری امتحانات به صورت حضوری و غیر حضوری (مجازی) به گوش می رسد.

دانشگاه های کرمان برای امتحانات خاتمه ترم چه تصمیمی گرفتند؟

دکتر حمید ارجمند کرمانی مدیرکل آموزش دانشگاه شهید باهنر کرمان درباره شرایط برگزاری امتحانات دانشگاه شهید باهنر کرمان در شرایط کرونایی اظهار کرد: امتحانات دانشگاه شهید باهنر کرمان به صورت مجازی و از طریق سیستم MLS دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه 13 هزار دانشجو هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان مشغول به تحصیل می باشند ادامه داد: در شرایط خاص و در صورت عدم دسترسی دانشجویان دانشگاه به سیستم MLS، دانشجو با استاد در ارتباط خواهد بود تا تدارک دیگری برای برگزاری امتحان دیده شود.

به گزارش گلچینی از بهترین ها، دکتر محمد اعظمی مدیرکل آموزش دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز با اشاره به آغاز کلاس های درس حضوری این دانشگاه از 17 خردادماه اظهار کرد: از 17 خردادماه دانشجویان این دانشگاه عملا به صورت حضوری وارد بخش های بیمارستانی این دانشگاه شده اند.

وی درباره نحوه برگزاری امتحانات این دانشگاه در ترم جاری نیز گفت: مصوب کردیم امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه در نیمسال جاری به صورت غیرحضوری برگزاری شود که در این راستا نیازمند تاییدیه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستیم.

دکتر علیرضا منظری توکلی رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز درباره نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه نیز گفت: مقرر کردیم برای امتحانات سرانجام ترمی درس هایی که دارای تعداد بالای دانشجو می باشند (امتحانات دروس عمومی، معارف و امتحانات سرانجام ترم دانشجویان مقطع دکترا که باید از شهرهای دیگر به کرمان سفر کنند) به صورت آنلاین برگزار و بقیه امتحانات این دانشگاه به صورت حضوری خواهد بود.

وی درباره آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا و مصوبه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد به صورت غیرحضوری نیز گفت: در ستاد استانی مقابله با کرونا مقرر شد مصوبه برگزاری غیرحضوری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در استان کرمان به سازمان مرکزی این دانشگاه اعلام شود که با توجه به اینکه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی نحوه فعالیت و کار خودش را با ستاد ملی مقابله با کرونا تنظیم می کند، در جلسه روز گذشته با ستاد مرکزی و همچنین هماهنگی با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان مقرر شد نحوه برگزاری امتحانات دانشگاه آزاد اسلامی در کرمان به صورت حضوری و برای کلاس های پرجمعیت به صورت غیرحضوری باشد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان تاکید کرد: درصورتی که در زمان برگزاری امتحانات سرانجام ترم این دانشگاه، شرایط شهرستانی در استان به حالت قرمز تبدیل شود، بلافاصله نحوه برگزاری امتحانات سرانجام ترم دانشگاه آزاد در آن شهرستان تغییر پیدا خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "دانشگاه های کرمان برای امتحانات خاتمه ترم چه تصمیمی گرفتند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه های کرمان برای امتحانات خاتمه ترم چه تصمیمی گرفتند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید