زلاتان در آستانه تمدید قرارداد با میلان، تکذیب شروط عجیب انتقال هالند به بارسلونا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرگزاری خبرنگاران- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.

زلاتان در آستانه تمدید قرارداد با میلان، تکذیب شروط عجیب انتقال هالند به بارسلونا

به گزارش گلچینی از بهترین ها، زلاتان ابراهیموویچ یک سال دیگر هم در میلان خواهد ماند. قرارداد زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم 39 ساله سوئدی در خاتمه فصل 21-2020 با میلان به اتمام می رسد اما همکاری او با روسونری ادامه خواهد یافت. به نقل از آنتونیو ویتیلو از میلان نیوز، زلاتان ابراهیموویچ فصل آینده هم در میلان خواهد بود و دوران فوتبالی او در پیراهن قرمز و مشکی ادامه خواهد یافت. مذاکرات میان مینو رایولا، مدیربرنامه زلاتان ابراهیموویچ و میلان بر سر تمدید قرارداد در مرحله پیشرفته ای واقع شده است و فقط حل یک سری جزییات برای امضای قرارداد باقی مانده است. این جزییات شامل پاداش های فردی و تیمی است که باید حل و فصل گردد اما توافق کلی میان طرفین حاصل شده است. انتظار می رود طی هفته های آینده، زلاتان ابراهیموویچ قراردادش را رسما با میلان تمدید کند.

- باشگاه یوونتوس میخواهد در خاتمه فصل موراتا را به اتلتیکومادرید بازگرداند. به نقل از آ اس، تساوی 2-2 یوونتوس در ملاقات این هفته مقابل تورینو ناکامی دیگری در فصل پر فراز و نشیب یوونتوس بود. حال به نظر می رسد کسب دهمین قهرمانی متوالی برای بانوی پیر رویایی دست نیافتنی باشد. آنها در لیگ قهرمانان هم به دست پورتو حذف شدند و حالا این ریسک وجود دارد که مجوز حضور در مسابقات فصل بعد را نیز به دست نیاورند.

این نتایج ضعیف با شرایط سخت اقتصادی باشگاه به خاطر شیوع ویروس کرونا همراه شده است. یوونتوس احتیاج دارد برای فصل بعد هزینه هایش را کاهش دهد و به همین خاطر است که حاضر است در ازای پیشنهادی در حدود 25 میلیون یا بیشتر به کریستیانو رونالدو اجازه جدایی دهد. پیدا کردن باشگاهی که بتواند دستمزد رونالدو را پرداخت کند کار آسانی نیست. به همین خاطر باشگاه ایتالیایی از همین حالا به دنبال کم کردن هزینه هایش در بخش های دیگر است و این شامل آلوارو موراتا نیز می گردد. مهاجم اسپانیایی در 35 بازی این فصل 16 گل زده و 12 پاس گل داده است و یکی از معدود بازیکنان پیروز این فصل بانوی پیر بوده است اما آ اس معتقد است شرایط اقتصادی فعلی باشگاه، آینده این بازیکن را نیز به خطر انداخته است.

یوونتوس می تواند با پرداخت مبلغ 45 میلیون پوند در خاتمه فصل قرارداد موراتا را دائمی کند ولی با توجه به شرایط فعلی توانایی انجام این کار را ندارد. یووه همین حالا هم برای حضور مهاجم اسپانیایی در مسابقات این فصل 10 میلیون یورو به اتلتیکو پرداخته است و اکنون در حال آنالیز شرایط است تا شاید قرارداد قرضی او را به مدت یک فصل دیگر تمدید کند اما این اتفاق نیز احتیاجمند پرداخت 10 میلیون دیگر به اتلتیکو است و یوونتوس در شرایط فعلی امکان انجام این کار را هم ندارد. در حال حاضر محتمل ترین گزینه این است که موراتا به اتلتیکو برگردد. یووه از عملکرد و تعهد این بازیکن به باشگاه رضایت دارد اما ضربه سختی از بحران های اقتصادی خورده است و حتی اگر بتواند برای رونالدو مشتری پیدا کند، باز هم شاید مجبور به کاهش بیشتر هزینه ها باشد.

- تست کرونای مدافع ساحل عاجی منچستریونایتد مثبت شد. اریک بایی، مدافع 26 ساله منچستریونایتد به ویروس کرونا مبتلا شده است. با تایید باشگاه منچستریونایتد؛ اریک بایی در اردوی تیم ملی ساحل عاج به ویروس کرونا مبتلا شده است و از آن موقع در قرنطینه خانگی به سر می برد. او به همین دلیل فعلا نمی تواند شیاطین سرخ را در رقابت های حساس پیش رو در لیگ برتر انگلیس و لیگ اروپا همراهی کند.

- هاکان چالهان اوعلو نتوانست با میلان بر سر افزایش دستمزدش به توافق برسد و حالا در آستانه جدایی آزاد از این تیم قرار گرفته است. هاکان چالهان اوعلو، هافبک تهاجمی ترک میلان که فصل خوبی را سپری نموده، قراردادش در خاتمه فصل 21-2020 با روسونری تمام می گردد اما نتوانست برای تمدید قراردادش همراه با افزایش دستمزد به توافق برسد. میلان برای تمدید قرارداد چالهان اوعلو پیشنهاد دستمزدی 4 میلیون یورویی ارائه داد اما این هافبک 27 ساله خواهان قراردادی با دستمزد سالانه 5 میلیون یورو به علاوه پاداش بود. میلان حاضر نشد درخواست چالهان اوعلو را بپذیرد. با این وجود او کوتاه آمد خواهان قراردادی با دستمزد سالانه 5 میلیون یورویی و بدون پاداش شد اما میلان پیشنهادش را افزایش نداده و نتوانسته با او به توافق برسد. حالا مذاکرات میلان و چالهان اوعلو برای ادامه همکاری به بن بست رسیده و چالهان اوعلو که تا خاتمه فصل جاری با میلان قرارداد دارد، می تواند به صورت رایگان این باشگاه را ترک کند. یوونتوس برای جذب رایگان هاکان چالهان اوعلو وارد عمل شده و به صورت جدی در فکر قطعی کردن این انتقال رایگان است. چلسی و آرسنال هم شرایط چالهان اوعلو را دنبال می نمایند اما پیشنهاد آن ها از نظر اقتصادی، کم تر از رقم پیشنهادی است که یوونتوس برای این ستاره ترک در نظر گرفته است. یوونتوس برای جذب چالهان اوعلو، نسبت به آرسنال و چلسی دست بالاتر را دارد.

- آینده ارلینگ هالند، گلزن جوان دورتموند یکی از موضوعات داغ فوتبال اروپا در ماه های پیش رو خواهد بود. آینده ارلینگ هالند، ستاره نروژی دورتموند یکی از موضوعات داغ بازار جابجایی است. مینو رایولا، مدیربرنامه مشهور هالند اخیرا با باشگاه های بارسلونا و رئال مادرید در مورد انتقال احتاقتصادی موکلش مذاکره داشته و بارسلونا امیدوار است این ستاره جوان را به ترکیب تیمش اضافه کند.

روز گذشته بود که رسانه های اسپانیایی و کاتالان، مدعی شدند مینو رایولا برای انتقال ارلینگ هالند به بارسلونا، چهار شرط سخت درخواست نموده که آن چهار شرط، به شرح زیر بودند:

کمیسیون مینو رایولا؛ 20 میلیون یورو

کمیسیون پدر هالند؛ 20 میلیون یورو

حقوق سالانه هالند؛ 30 میلیون یورو

مبلغ خواسته شده توسط دورتموند؛ 150 میلیون یورو

ماندن مسی در بارسلونا

با این حال، مینو رایولا با انتشار یک توییت، اخبار منتشره از اسپانیا را تکذیب کرد و آن ها را جعلی دانست.

- بنا به ادعای یک رسانه یونانی کریم انصاری فرد پس از باخت اخیر تیمش به شدت از سرمربی تیمش انتقاد نموده است. یک رسانه یونانی مدعی شده کریم انصاری فرد به شدت از سرمربی تیمش انتقاد نموده است. به نقل از رادیو ورزش یونان، شکست سنگین آ.اک آتن یونان برابر المپیاکوس با نتیجه 5 بر یک آن هم در خانه باعث اعتراض شدید طرفداران این تیم یونانی شده است. رسانه های یونانی خبر دادند کریم انصاری فرد که از عملکرد تیم ناراحت بود در رختکن خطاب به سرمربی تیم مانوئل خیمنز گفت: اگر نمی توانی به تیم یاری کنی، استعفا کن!

کریم انصاری فرد زننده تنها گل تیمش در این ملاقات بعد از بازی از عملکرد سرمربی اسپانیایی تیم انتقاد کرد. پاناجیوتیس کونه، مدیر ورزشی کریم انصاری فرد از این بازیکن ایرانی شرح خواست که بازیکن ایرانی با رد این صحبت ها گفت:

من تنها گفتم همه باید منتقد عملکرد خودشان باشند و من خودم هم اولین نفری باید باشم که بازی خودم را آنالیز کنم و مورد انتقاد قرار دهم. این چیزها صحت ندارد.

بازیکن ایرانی مطرح کرد شاهد دارد و هم تیمی هایش می توانند شهادت دهند که چنین صحبت هایی را علیه سرمربی تیم مطرح ننموده است.

- ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می گوید مسی باید در درجه اول به خوشحالی خودش و خانواده اش فکر کند. آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی پاری سن ژرمن می گوید هم تیمی شدن با لیونل مسی در این باشگاه فرانسوی، فوق العاده خواهد بود. به نقل از گل، قرارداد مسی با بارسلونا در خاتمه فصل به اتمام خواهد رسید و از این روز حدس های زیادی در مورد جدایی این فوق ستاره آرژانتینی از جمع آبی و اناری ها مطرح شده است. در این میان، از پاری سن ژرمن به عنوان یکی از جدی ترین مشتریان مسی نامبرده می گردد و آنخل دی ماریا، ستاره آرژانتینی این باشگاه فرانسوی می گوید شانس هم بازی شدن با مسی اینبار در رده باشگاهی، فوق العاده خواهد بود. دی ماریا گفت:

بنا بر تجربه ای که در زمان حضور در فوتبال حرفه ای به دست آوردم و تمام چیزهایی که دیدم، باید بگویم که مسی از سیاره دیگری است. داشتن او به عنوان هم تیمی، فوق العاده خواهد بود. با این حال او اکنون بازیکن بارسلوناست و با این باشگاه قرارداد دارد اما پس از آن خواهیم دید چه اتفاقی پیش خواهد آمد. من بارها با او صحبت کردم و همواره به او گفتم که مهم ترین چیز خوشحالی خودش و خانواده اش است. سخت است که بخواهیم چیز دیگری بگویم.

منبع: خبرگزاری آریا

به "زلاتان در آستانه تمدید قرارداد با میلان، تکذیب شروط عجیب انتقال هالند به بارسلونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زلاتان در آستانه تمدید قرارداد با میلان، تکذیب شروط عجیب انتقال هالند به بارسلونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید