شاهرودی: میانمار حریف دست و پا بسته ای نبود، با قدرت به مصاف کره جنوبی می رویم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مربی تیم فوتبال امید کشورمان می گوید که نباید به اسم حریفان نگاه کنیم و میانمار تیمی بود که بازیکنان سرعتی و خوب داشت.

شاهرودی: میانمار حریف دست و پا بسته ای نبود، با قدرت به مصاف کره جنوبی می رویم

به گزارش خبرنگار اعزامی گلچینی از بهترین ها از اندونزی، رضا شاهرودی، مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان پس از شکست 2 بر صفر مقابل میانمار گفت: در فوتبال هر اتفاقی ممکن است که رخ دهد. میانمار حریف سر سختی بود و تیم ما را اذیت کرد.

وی ادامه داد: میانماری ها بازیکنان سرعتی و خوبی را در اختیار داشتند و اینکه بخواهیم به اسم این تیم نگاه کنیم و از قبل آنها را شکست خورده قلمداد کنیم، تصوری کاملاً اشتباه است.

مربی تیم ملی فوتبال امید کشورمان اظهار داشت: متأسفانه در به هم ریختگی خط دفاعی دو گل دریافت کردیم و نتوانستیم تا انتها گل های خورده را جبران کنیم. با این حال درست است که نتیجه بازی را واگذار کردیم، اما خداروشکر با صدرنشینی به مصاف حریف بعدی مان که کره جنوبی است، خواهیم رفت.

شاهرودی درباره مسائل فنی تیم توضیح داد: در تیم سرمربی داریم و در اختیارات من نیست که بخواهم در خصوص تاکتیک و مسائل فنی نظر شخصی خودم را بدهم و در مورد مسائل بازی امروز صحبتی نمی کنم. مطمئن باشید با همت عالی و غیرت این بچه ها بهترین بازی خود را در مقابل کره جنوبی انجام خواهیم داد و قطعاً برای برد این تیم به میدان خواهیم رفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "شاهرودی: میانمار حریف دست و پا بسته ای نبود، با قدرت به مصاف کره جنوبی می رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهرودی: میانمار حریف دست و پا بسته ای نبود، با قدرت به مصاف کره جنوبی می رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید