صنعت نفت آبادان 2- استقلال خوزستان 2 ، شهرآورد داغ در جنوب

به گزارش گلچینی از بهترین ها ، جمعه 26،5،97 هفته چهارم هجدهمین دوره لیگ برتر استادیوم تختی آبادان ساعت:30،20 تماشاگر: 4 هزار نفر

صنعت نفت آبادان 2- استقلال خوزستان 2 ، شهرآورد داغ در جنوب

صنعت نفت: 2

گل ها: میلاد جهانی(62) کرار جاسم (73)

استقلال خوزستان: 2

گل ها: وحید خشتان(25، 66)

داور: علی میرغفاری کمکها: رضا سخندان – محمد عطایی

اخطار: کرار جاسم(صنعت نفت) مهرداد پورابوالقاسم(استقلال خوزستان)

بازیکن برتر: وحید خشتان(استقلال خوزستان)

صنعت نفت آبادان

شهاب گردان، حسین بغلانی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، کارلوس سوارز(81 سوارز)، بهنام برزای(46 میلاد جهانی) ، حامد پاکدل(46 طالب ریکانی)

سرمربی: پائولو سرجیو

استقلال خوزستان

حسین پورحمیدی، احمد آل نعمه، مصطفی کیانی، وحید حمدی نژاد، مهردار پورابوالقاسم، محمد شریفی(83 ایوب کلانتری)، وحید نامداری، میثم کریمی، میثم شاه مکوند، وحید خشتان، رضا درویشی(71 ناصر قلاوند)(90 ایمان مبعلی)

سرمربی: داریوش یزدی

هر دو تیم تا قبل از این بازی دو امتیازی بودند.میزبان در دقیقه 18 اولین خطر را روی دروازه میهمان ایجاد کرد. کرار جاسم پس از یکی دو با مهرداد پورابوالقاسم در محوطه جریمه استقلال سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. اما استقلال خوزستان با اولین موقعیتش به گل رسید. دقیه 25 پاس عمقی محمد شریفی کافی بود تا وحید خشتان از زاویه ای بسته دروازه شهاب گردان را باز کند.یک دقیقه بعد زا این گل سوارز بازیکن نفتی با شوتی محکم دروازه پورحمیدی را تهدید کرد.آخرین جمله نیمه اول هم به نام آبادانی ها خورد که ارسال کرار جاسم را وفا هخامنش با ضربه سر به بیرون زد.با آغاز نیمه دوم طبیعی بود که فشار حملات نفتی ها بیشتر گردد. طالب ریکانی در همان ابتدای این نیمه دروازه میهمان را تهدید کرد. دقیقه 51 ضربه سر اکبر ایمانی به دست مدافع اهوازی ها برخورد کرد که داور باز هم اعتقادی به پنالتی نداشت. بازیکن تعویضی صنعت نفت در دقیقه 62 گل تساوی را زد.همکاری این بازیکن با کرار جاسم و در نهایت ضربه دقیق جهانی دروازه پورجمیدی ر باز کرد. در حالی که هواداران آبادانی منتظر گل پیروزی تیم شان بودند اما اهوازی ها به گل دوم رسیدند. ارسال بلند روی دروازه میزبان با ضربه سر آل نعمه به خشتان رسید و این بازیکن گل دومش را هم برای استقلال خوزستان زد.

در دقیقه 73 توپ در شلوغی 18 قدم به کرار رسید و این بازیکن گل تساوی را زد. در نهایت هم دربی جنوبی ها با تساوی به خاتمه رسید.

منبع: ایران ورزشی

به "صنعت نفت آبادان 2- استقلال خوزستان 2 ، شهرآورد داغ در جنوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت آبادان 2- استقلال خوزستان 2 ، شهرآورد داغ در جنوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید