محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، در خاتمه بازی های پاراآسیایی جاکارتا باید به این نکته اشاره نمود که نام و شعار کاروان ایران در این رویداد کاملا معنای واقعی اش را به نمایش گذاشت.

محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، کاروان ایران با نام خودباوری و امید و با شعار با توکل و کوشش ما می توانیم راهی بازی های پاراآسیایی شد و توانست با عملکرد خوب ورزشکارانش پس از دو دوره چهارمی در صندلی سوم این رویداد بزرگ قرار بگیرد و بعد از چین و کره جنوبی و بالاتر از ژاپن به این عنوان برسد. عملکرد خوب ورزشکاران جانبازان و معلولان به خوبی توانست معنای واقعی نام و شعار کاروان ایران در این بازی ها را به نمایش بگذارد و هدف از این اسم گذاری را محقق کند.

نام کاروان ایران خودباوری و امید بود. ورزشکاران ایران برای حفظ صندلی چهارمی به جاکارتا رفتند و نیم نگاهی به رده سوم داشتند و از همان ابتدا با قدرت کار کردند و جنگیدند. امید داشتند و با همین امید و کوشش برای رده سومی کوشش کردند. در کنار این ویژگی ورزشکاران ایران خودباوری بالای خود را نیز نشان دادند و حتی برای رده دومی هم خیز برداشتند و رقابت کردند. ورزشکاران ایران رقابت نزدیکی با کره جنوبی داشتند اما در نهایت با اختلاف اندک در همان رده سومی باقی ماندند و دوم نشدند.

شعار کاروان ایران در این بازی ها با توکل و کوشش ما می توانیم بود. ورزشکاران ایران در این بازی ها شعار کاروان ایران را نیز به خوبی معنا بخشیدند. بسیاری از ورزشکاران ایران در این بازی ها با پیش بینی مدالی نقره یا برنز به جاکارتا رفته بودند که توانستند به این هدف برسند یا حتی قهرمان شوند و ثابت کردند که می توانند کارهای بزرگی انجام بدهند. آنها با توکل و کوشش برای رسیدن به هدفی که ماه ها برایش زحمت کشیده بودند گام برمی داشتند و موفق می شدند و یکی پس از دیگری ثابت می کردند که می توانند و در جاکارتا تاریخ سازی کردند.

قطعا نام و شعار کاروان ایران کاملا براساس روحیه ورزشکارانش انتخاب شده است. این نام و شعار پیش از بازی های پاراآسیایی 2018 به ورزشکاران انگیزه و انرژی داد و بعد از بازی ها نیز هویت پیدا کرد تا آن هدف از پیش طراحی شده محقق گردد.

با تور بالی همراه باشید

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محقق شدن شعار و نام کاروان ایران در اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید