نگرانی سازمان ملل از درگیری های فرقه ای در لبنان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سازمان ملل نسبت به تبدیل درگیری ها میان معترضان لبنانی به درگیری های فرقه ای هشدار داده و همه طرف ها را به خویشتنداری فراخواند.

نگرانی سازمان ملل از درگیری های فرقه ای در لبنان

به نقل از خبرگزاری آناتولی، یان کوبیس، هماهنگ کننده سازمان ملل در لبنان در توییتی همه طرف ها و گروه های سیاسی لبنان را به خویشتنداری و کنترل حامیان خود دعوت کرد تا تظاهرات سراسری به ابزاری برای تحقق دستورکارهای سیاسی بدل نشود.

وی اقدامات بعضی فعالان سیاسی را خطرناک خواند و گفت، این اقدامات می تواند باعث درگیری شده و به درگیری های فرقه ای تبدیل و چالش های پیش روی نیروهای امنیتی را برای حفاظت از قانون و نظام بیشتر می نماید.

روز دوشنبه درگیری هایی در میدان ریاض الصلح و پل الرینغ در مرکز بیروت میان حامیان دو گروه شیعیحزب الله و جنبش امل با حامیان سعد حریری نخست وزیر مستعفی لبنان رخ داد.

این درگیری ها همزمان با فراخوان هایی برای انجام اعتصاب تحت پوشش نافرمانی مدنی با شعار کشور تا زمان تشکیل دولت بسته است صورت می گیرد.

برای دومین ماه متوالی، لبنان صحنه اعتراضات مردمی است که خواهان تشکیل دولت تکنوکرات هستند، دولتی که مأموریت اصلی آن انجام اصلاحاتی است که کشور را از بحران سیاسی و مالی نجات می دهد.،ایسنا

بیشتر بخوانید،نمایش خشونت بیشتر در لبنان، زن و شوهر زنده در آتش سوختند

09:27 ::

1398،9،5

منبع: ایران آنلاین

به "نگرانی سازمان ملل از درگیری های فرقه ای در لبنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگرانی سازمان ملل از درگیری های فرقه ای در لبنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید