پالاس 0-2 سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، منچسترسیتی با ارائه یک نمایش برتر پیروز شد با دو گل کریستال پالاس را شکست داد.

پالاس 0-2 سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی

به گزارش گروه ورزشی گلچینی از بهترین ها، صدرنشین رقابت های لیگ برتر انگلیس یعنی منچسترسیتی امروز در چارچوب هفته سی و چهارم مهمان کریستال پالاس بود که در پایان این بازی با نتیجه 2-0 به سود تیم مهمان پایان یافت.

منچسترسیتی کار را بهتر آغاز کرد و می توانست در دقیقه 10 توسط فران تورس به گل اول دست پیدا کند اما ضربه این ستاره اسپانیایی بعد از برخورد به مدافع پالاس راهی کرنر شد.

در دقیقه 21 سرخیو آگوئرو در در آستانه باز کردن دروازه کریستال پالاس قرار داشت اما ترجیح داد پاس دهد و این تصمیم خیلی پیروزیت آمیز نبود زیرا توپ توسط مدافعان حریف برگردانده شد.

در دقیقه 36 منچسترسیتی توانست دروازه کریستال پالاس را باز کند اما گل گابریل ژسوس در موقعیت آفساید به ثمر رسیده بود تا توسط داور مسابقه مردود اعلام شود.

در ادامه نیمه اول نیز حملات منچسترسیتی بی ثمر بود تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم هم با فزونی منچسترسیتی آغاز شد و این تیم می توانست در دقیقه 53 توسط فران تورس به گل فزونی دست پیدا کند اما ضربه این بازیکن در آستانه ورود به دروازه توسط مدافع پالاس برگردانده شد.

در دقیقه 58 بالاخره قفل دروازه کریستال پالاس شکسته شد. سرخیو آگوئرو روی پاس فوق العاده بنجامین مندی و با ضربه ای مهار نشدنی گلزنی کرد تا سیتی با یک گل پیش بیفتد.

در فاصله کمتر از یک دقیقه منچستر سیتی پیروز شد گل دوم را وارد دروازه کریستال پالاس کند. این بار فران تورس در مصافی تک به تک دروازه حریف را باز کرد تا نتیجه 2-0 شود.

در دقیقه 62 منچسترسیتی تا آستانه به ثمر رساندن گل سوم نیز پیش رفت اما ضربه رحیم استرلینگ به پایه تیر دروازه برخورد کرد.

در ادامه بازی نیز و منچسترسیتی به طور کلی توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت روی دروازه کریستال پالاس ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها منجر به گل نشد تا مسابقه با همان نتیجه 2-0 به سود شاگردان پپ گواردیولا تمام شود. حالا قهرمانی منچستر سیتی در صورت شکست منچستر یونایتد در بازی فردا شب برابر لیورپول قطعی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "پالاس 0-2 سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالاس 0-2 سیتی؛ نزدیک تر از همیشه به قهرمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید