پالس های مهم پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس ، 5 اتفاقی که سرخ ها را امیدوار کرد!

به گزارش گلچینی از بهترین ها، پیروزی پرسپولیس برابر مس کرمان، پنج مزیت ویژه برای تیم یحیی گل محمدی داشت.

پالس های مهم پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس ، 5 اتفاقی که سرخ ها را امیدوار کرد!

به گزارش گلچینی از بهترین ها آنلاین، بعد از 2 نمایش ناامیدکننده و تحمل یک شکست و یک تساوی، پرسپولیس هفته نهم مسابقات لیگ برتر را با پیروزی تک گله برابر مس رفسنجان به خاتمه برد؛ بردی که با تنها گل یورگن لوکادیا از روی نقطه پنالتی رقم خورد و البته به طور کلی پرسپولیس در این بازی هم کیفیت چندان مطلوبی نداشت. در هر صورت اما این برد به موقع از جهات مختلف به سود سرخپوشان تمام شد.

  • هدیه 3 امتیازی بازیکن ذوب آهن به استقلال | آبی ها دوباره به پرسپولیس رسیدند

5مزیت متفاوت پیروزی عصر پنجشنبه پرسپولیس را با هم مرور می کنیم.

بازگشت به جهت برد

1- این از هر چیز دیگری مهم تر است. بعد از آن 2 بازی بد برابر مدعیان لیگ برتر و کسب تنها یک امتیاز، تداوم روند دوری از برد در مقابل مس رفسنجان می توانست پرسپولیس را کرخت و آسیب پذیر کند. در نتیجه اگرچه این تیم از نظر فوتبالی در بازی عصر پنجشنبه نمره قبولی نگرفت، اما به هر حال به جهت کسب امتیازات کامل برگشت و این مسئله می تواند به شاگردان یحیی گل محمدی در ادامه جهت مسابقات یاری کند.

ثبت نخستین شکست

2-اگرچه روی کاغذ بازی با تیمی مثل مس رفسنجان آن هم در استادیوم آزادی جزو مسابقات سخت پرسپولیس به شمار نمی آید، اما به هر حال تیم محمد ربیعی کیفیت خوبی دارد و بردن آن کار آسانی نیست؛ نشان به این نشان که این تیم در 8بازی نخست لیگی اش متحمل هیچ شکستی نشده بود. پرسپولیس روز پنجشنبه با تحمیل نخستین شکست به مس، یکی از خطوط تیره جدول را از بین برد که در نوع خودش می تواند اعتماد به نفس سرخ ها را افزایش دهد.

بازگشت یورگن لوکادیا

3-وضعیت لوکادیا داشت نگران کننده می شد. این بازیکن که در فرمی ایده آل راهی نخستین تعطیلات لیگ برتر شد، در بازگشت به مسابقات در 2بازی محبت آمیز و 2بازی رسمی نتوانست هیچ گلی به ثمر برساند تا کم کم تردیدهایی در خصوص او به وجود بیاید. از این جهت گلزنی مهاجم هلندی در بازی با مس حائز اهمیت بود، هرچند این گل از روی نقطه پنالتی به دست آمد و غیراز آن هم لوکادیا نمایش فوق العاده ای نداشت. به علاوه حالا دست کم مسجل شده که لوکادیا پنالتی زن اول پرسپولیس خواهد بود.

رونمایی از شیخ

4-در خصوص کم و کیف مصدومیت شیخ دیاباته حدس های متفاوت و متناقضی وجود داشت. نخستین خبر بعد از آسیب دیدگی او این بود که شیخ تا بعد از جام جهانی در دسترس نخواهد بود، اما او دوره نقاهت را زودتر از حد انتظار طی کرد. در نشست خبری قبل از بازی، یحیی گل محمدی با احتیاط از احتمال حضور شیخ در لیست تیم برای بازی با مس اطلاع داد، اما دیاباته در دقایق خاتمهی این بازی فرصت حضور در زمین را هم پیدا کرد تا روشن گردد کاملا به فرم بازی رسیده است. حالا شاید شیخ در 2بازی به جای مانده تا پیش از جام جهانی برابر ملوان و مس کرمان بتواند به پرسپولیس یاری کند.

آمادگی امیری

5-همچنین در این بازی وحید امیری بعد از جراحی کمرش برای نخستین بار فرصت حضور در ترکیب اصلی را پیدا کرد. امیری در پست دفاع چپ دقایقی طولانی برای تیم بازی کرد تا روشن گردد او نیز بهبودی کاملش را باز یافته است. امیری بازیکنی چند پسته و مهم برای پرسپولیس به شمار می آید.

منبع: همشهری آنلاین

به "پالس های مهم پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس ، 5 اتفاقی که سرخ ها را امیدوار کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پالس های مهم پس از پیروزی پرسپولیس مقابل مس ، 5 اتفاقی که سرخ ها را امیدوار کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید