یواخیم لو: می خواستم گنابری را به جام جهانی 2014 ببرم اما مصدوم شد، مقابل استونی باید حواسی جمع داشته باشیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان معتقد است تیمش باید با حواسی جمع به مصاف رقیب آینده خود برود.

یواخیم لو: می خواستم گنابری را به جام جهانی 2014 ببرم اما مصدوم شد، مقابل استونی باید حواسی جمع داشته باشیم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، یواخیم لو در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استونی در مرحله انتخابی رقابت های یورو 2020 از بازیکنانش خواست با حواسی جمع راهی میدان شوند.

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: ما دیگر نمی توانیم امتیازهای بیشتری در گروه مان از دست بدهیم و بنابراین انتظار عملکردی حرفه ای از تیم خودم دارم. ایلکای گوندوگان و تیمو ورنر هر دو تمرین کرده و مسئله ای برای حضور در میدان ندارند، بنابراین ما 16 بازیکن و سه دروازه بان داریم که این برای بازی کافی است. من هیچ مسئله ای در اردوی تیم ملی آلمان نمی بینم. باید با حواسی جمع به مصاف استونی برویم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: کای هاورتز در ماه های اخیر بسیار پیشرفت کرده و قدم های بزرگی را برداشته است. او بازی خوبی مقابل آرژانتین از خود ارائه کرد. البته هنوز جوان است و باید چیزهای زیادی را یاد بگیرد. هاورتز بازیکن امیدوار کننده ای است که می تواند همیشه انگیزه و امید خوبی به ما در مورد آینده بدهد.

لو همچنین یادآور شد: واقعاً می خواستم گنابری را در سال 2014 و زمانی که 18 سال داشت به جام جهانی ببرم. پر مرته ساکر و مسوت اوزیل گفتند که او در تمرینات خوب است و سرعت بالایی دارد، اما متأسفانه در ادامه مصدوم شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یواخیم لو: می خواستم گنابری را به جام جهانی 2014 ببرم اما مصدوم شد، مقابل استونی باید حواسی جمع داشته باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: می خواستم گنابری را به جام جهانی 2014 ببرم اما مصدوم شد، مقابل استونی باید حواسی جمع داشته باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید