173 خودرو از کمربندی های رفسنجان برگشت داده شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، فرماندار رفسنجان با اشاره به اجرای طرح پایش ماشین های با پلاک غیر استان کرمان، به رفسنجان گفت: در مدت 2 روز برگزاری ایست و بازرسی پایش سلامت خودروهای عبوری از شهر رفسنجان و چک کردن پلاک خودروها، تعداد 173 خودرو از جهت کمربندی های شهر رفسنجان برگشت داده شد.

173 خودرو از کمربندی های رفسنجان برگشت داده شد

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش گلچینی از بهترین ها آنلاین به نقل از ایرنا، مجید فصیحی هرندی در جریان بازدید از کمپ ایست و بازرسی ورودی رفسنجان از سمت انار (دانشگاه پیغام نور رفسنجان) اظهار کرد: این مأموریت تا پایان تعطیلات ادامه خواهد داشت و از شهروندان تقاضا داریم به دوستان و آشنایان خود اطلاع رسانی نمایند که راستا شهرستان رفسنجان روی خودروهای با پلاک غیر استانی تا پایان تعطیلات مسدود است.

وی ادامه داد: همچنین از روزهای آینده سایر ماشین های پلاک رفسنجان نیز که از مسافرت از استان های دیگر به شهر وارد می شوند شامل طرح پایش سلامت می شوند.

فرماندار رفسنجان بیان نمود: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا، اصناف تا 15 فروردین تعطیل هستند و بر اساس مصوبه کمیته واکنش سریع فرمانداری برای مقابله با ویروس کرونا ورود رفسنجانی ها و بومیان به شهر در بازگشت از سفرهای خارج از شهر کنترل و پایش می گردد.

وی اضافه کرد: در مورد عرضه ماسک و مواد ضدعفونی نماینده کنترل کیفیت توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی، توزیع و نرخ گذاری اقلام مذکور و همچنین توزیع شکر برای واحد های فراوری نماینده الکل تحت نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت انجام می گردد.

فصیحی هرندی بیان نمود: تداوم عرضه محصولات ضد عفونی نماینده و ماسک در فروشگاه های لوازم آرایشی به صورت کنترل شده مجاز است که نحوه آن به وسیله اتاق اصناف به آنان اعلام می گردد.

وی با بیان اینکه بخشداران موظف به اعتبار سنجی و تأیید صلاحیت کمپ های کنترل روستاها و شهرهای مرکز بخش هستند، بیان نمود: اصناف تا 15 فروردین تعطیل هستند و مغازه دارانی که مقررات را رعایت نمی نمایند و حق مغازه داران قانونمند را ضایع می نمایند و باعث زمینه سازی شیوع بیشتر ویروس کرونا می شوند علاوه بر بستن واحد کسب، شناسایی و برای اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

فرماندار رفسنجان توصیه کرد: مردم منازل خود را به مسافران اجاره ندهند که در صورت مشاهده به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، شهرک مسکونی مس سرچشمه رفسنجان هم ممنوع الورود اعلام شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "173 خودرو از کمربندی های رفسنجان برگشت داده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "173 خودرو از کمربندی های رفسنجان برگشت داده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید