افشای جزئیات بیشتر از درگیری فدراسیون فوتبال مصر با صلاح، انتظاراتی که به مذاق مدیران خوش نیامد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، یکسری درخواست های مدیربرنامه های ستاره لیورپول از فدراسیون فوتبال مصر بر اختلافات میان طرفین دامن زده است.

افشای جزئیات بیشتر از درگیری فدراسیون فوتبال مصر با صلاح، انتظاراتی که به مذاق مدیران خوش نیامد

به گزارش گلچینی از بهترین ها و به نقل از نشریه سان، محمد صلاح خواهان استعفای مسئولان فدراسیون فوتبال مصر گردیده است مگر اینکه بعد از این هواداران در اردوی های تیم ملی باعث دردسر او نشوند.

ستاره لیورپول اخیراً ادعا نموده است که هواداران تیم ملی مصر در مدت زمان حضور او در اردوی تیم ملی مصر از جمله جام جهانی 2018 روسیه، گاه و بیگاه برایش مزاحمت ایجاد می کردند و بعضاً در نیمه های شب در اتاق هتل محل اقامتش را می زدند تا از او امضا یا با او عکس یادگاری بگیرند.

اکنون سان نوشته که صلاح از بی کفایتی مدیران فدراسیون فوتبال مصر برای تأمین امنیت و حریم شخصی او ناراضی است و درخواست استعفای آنها را خواهد نمود مگر اینکه اتفاقاتی که در اردوی اخیر تیم ملی مصر برای او رخ داد دیگر تکرار نگردد.

در همین حال متن نامه ای که در آن وکلای صلاح مطالبات این بازیکن ملی پوش از مسئولان فدراسیون فوتبال مصر داشته اند فاش گردیده است که در آن شروطی در خصوص تأمین امنیت و رعایت حقوق تصویر او وجود دارد.

ظاهراً این نامه 23 آگوست توسط رامی عباس عیسی، وکیل صلاح به هانی ابوریدا، رئیس فدراسیون فوتبال مصر ارسال گردیده و در آن رفتاری که فدراسیون در قبال صلاح در پیش گرفته شرم آور و منزجر نماینده توصیف گردیده است.

عباس عیسی مطالباتی هم از ابوریدا داشته که شامل 5 بند به توضیح زیر است:

1- فدراسیون فوتبال مصر باید مانع تجمع مردم پشت در اتاق هتلی گردد که صلاح در آن اقامت می نماید، مردمی که نیمه شب در اتاق او را می زنند تا امضا یا عکس یادگاری بگیرند یا در زمین تمرینی او را احاطه می نمایند.

2- همراه صلاح همیشه باید دو مأمور امنیتی باشند. این محافظان شخصی مادامی که صلاح در هتل تیم اقامت داشته باشد باید مراقب امنیت او باشند و نگهبانان دیگری هم برای آسانسور طبقه ای که صلاح در آن اقامت دارد به کار گمارده شوند.

3- تمام تماس های تلفنی به اتاق صلاح باید مسدود شوند.

4- صلاح قرار نیست و نباید از او انتظار داشت که در تمام رویداد های تبلغاتی، مصاحبه ها، جلسات، مناسبت های اسپانسری یا دیگر ملاقات های رسمی از سوی فدراسیون فوتبال مصر حضور پیدا کند.

5- در اردوی های تیم ملی، صلاح پس از فرود آمدن هواپیمای تیم باید توسط فدراسیون فوتبال مصر به شیوه ای مجزا مستقیماً به اتاق هتلش برده گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "افشای جزئیات بیشتر از درگیری فدراسیون فوتبال مصر با صلاح، انتظاراتی که به مذاق مدیران خوش نیامد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای جزئیات بیشتر از درگیری فدراسیون فوتبال مصر با صلاح، انتظاراتی که به مذاق مدیران خوش نیامد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید