انتقام جویان فیلم محبوب مردم در سال 2018 شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، جایزه انتخاب مردمی با شعار برای مردم، توسط مردم برگزار گردید و فیلم های برگزیده به انتخاب مردم اعلام شدند. مارول با فیلم انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) برنده قاطع فیلم محبوب مردم بود. میان سریال های تلویزیونی هم شکارچیان سایه (Shadowhunters) در صدر نهاده شد.

انتقام جویان فیلم محبوب مردم در سال 2018 شد

دنیا سینمایی مارول برنده چندین جایزه شد از جمله اسکارلت جوهانسون که جایزه بهترین ستاره زن سال 2018 را از طرف مردم دریافت کرد. چدویک بوسمن و دانای گوییریا ستاره های فیلم بلک پنتر (پلنگ سیاه) به ترتیب برنده جایزه بهترین ستاره مرد سینما و بهترین ستاره فیلم های اکشن شدند.

هری شام جونیور و کاترین مک نامارا هم برای نقش آفرینی شان در سریال شکارچیان سایه برنده جایزه شدند. ریوردیل (Riverdale) برنده بهترین درام شد در حالی که سریال نارنجی مد تازه است (Orange is the New Black) توانست جایزه مردمی بهترین کمدی را به خانه ببرد.

مراسم سال جاری جایزه مردمی، مجری نداشت. جوایز مهمی که به انتخاب مردم به فیلم ها و سینماگران داده شد به توضیح زیر هستند:

بهترین فیلم 2018

انتقام جویان: جنگ ابدیت

فیلم ساخته برادران روسو که در آن همه ابرقهرمانان از کاپیتان آمریکا تا دکتر استرنج و بقیه جمع شده اند تا دنیا را از نابودی توسط تانوس نجات بدهند. امتیاز فیلم در متاکریتیک 68 از 100 است اما دوستداران سینما آنقدر به آن علاقه نشان داده اند که امتیازش در imdb به 8.6 از 10 رسیده و توانسته رتبه پنجاه و دوم را در میان 250 فیلم برتر این سایت مرجع سینمایی کسب کند.

بهترین فیلم کمدی 2018

جاسوسی که از من روی برگرداند (The Spy Who Dumped Me)

اکشن-کمدی ساخته سوزانا فوگل که میلا کونیس بازیگر اصلی آن است. داستان دو زن به نام آدری و مورگان که دوستان خوب یکدیگر هستند و یکی از زن ها متوجه می گردد که نامزدش که او را رها نموده درواقع جاسوس بوده. از اینجا به بعد دو زن وارد یک توطئه بین المللی می شوند. منتقدان فیلم را به شدت ضعیف ارزیابی نموده اند.

بهترین فیلم اکشن 2018

انتقام جویان: جنگ ابدیت

بهترین فیلم درام 2018

پنجاه طیف آزادی (Fifty Shades Freed)

ساخته جیمز فولی که دنباله ای بر فیلم پنجاه طیف خاکستری است و باز هم داکوتا جانسون و جیمی دورنان در آن بازی می نمایند. هر دو فیلم براساس یک سری کتاب عامه پسند ساخته شده اند و به رابطه عجیب و غریب عاشقانه میان یک پسر ثروتمند و یک دختر ساده می پردازند. فیلم اول هم اثر قابل توجهی نبود اما فیلم دوم از آن هم ضعیف تر است. امتیاز فیلم در سایت متاکریتیک 31 از 100 است.

بهترین فیلم خانوادگی 2018

خانواده شگفت انگیزان 2

دنباله ای بر یکی از موفق ترین انیمیشن های پیکسار که برد بیرد ساخته است. درباره یک خانواده ابرقهرمان که البته می خواهند توانایی هایشان را مخفی نگهدارند. امتیاز متاکریتیک فیلم 80 از 100 است.

بهترین ستاره درام 2018

جیمی دورنان (پنجاه طیف آزادی)

بهترین ستاره مرد 2018

چدویک بوسمن (بلک پنتر)

بهترین ستاره زن 2018

اسکارت جوهانسون (انتقام جویان: جنگ ابدیت)

بهترین ستاره کمدی 2018

ملیسا مک کارتی (پایه مهمانی/ life of the party)

بهترین ستاره اکشن 2018

دانای گوییریا (بلک پنتر)

بهترین سریال 2018

شکارچیان سایه

بهترین سریال درام 2018

ریوردیل

بهترین سریال کمدی 2018

نارنجی مد تازه است

بهترین سریال احیاشده 2018

دودمان (Dynasty)

بهترین شوی روزانه 2018

برنامه الن دی جنرس

بهترین شوی شبانه 2018

برنامه جیمی فالون

بهترین کنسرت 2018

تیلور سوییفت

شمایل مد 2018

ویکتوریا بکهام

منبع: deadline

منبع: دیجیکالا مگ

به "انتقام جویان فیلم محبوب مردم در سال 2018 شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقام جویان فیلم محبوب مردم در سال 2018 شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید