رنجبرزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت: وزیر پیشنهادی صمت می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، یک نماینده مجلس با اشاره به صاحب نام بودن وزیر پیشنهادی صمت گفت: آقای رحمانی می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند.

رنجبرزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت: وزیر پیشنهادی صمت می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه گلچینی از بهترین ها، اکبر رنجبرزاده نماینده اسدآباد در صحن علنی امروز (شنبه، 5 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: رحمانی از جنس مجلس است و همه با برنامه هایش آشنا هستیم، چرا باید به وی رأی اعتماد بدهیم؟ دلایل چیست؟

وی ادامه داد: مخالفان گفتند برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت کامل نیست و ممکن است قانون متمرکز را اجرا نکند و این در حالی است که وی به صورت کمی و کیفی برنامه هایش براساس قوانین بالادستی ارائه داده به ویژه به قانون برنامه ششم توسعه وارد شده و به صورت سالیانه معین نموده که هدفگذاری هایش از سال 1397 تا 1400 چگونه خواهد بود.

نماینده اسدآباد ما هم در رابطه با اجرای قانون متمرکز اصرار داریم که باید در تنظیم بازار کشاورزان ضرر ننمایند چراکه بخش عظیمی از فراوریات در حوزه کشاورزی است و خواست همه نمایندگان این است که به آن ها در تنظیم بازار کوچک ترین آسیبی نرسد.

رنجبرزاده در بیان علل ضرورت دادن رأی اعتماد نمایندگان به رحمانی، اعلام نمود: رحمانی کسی است که سلسله مراتب را گذرانده و در سطوح پایین مدیریتی به ویژه در حوزه صنعت صاحب نام است و اگر نگاه اجمالی به سوابقش بیندازیم می بینیم براساس قانون نماینده در کمیسیون هم تراز وزیر است و این در حالی است که رحمانی سه دوره نماینده مجلس بوده و ریاست کمیسیون صنایع را نیز برعهده داشته است آیا اینکه همه اعضای این کمیسیون توان وی را برای فعالیت در این مسند تائید نموده اند کفایت نمی نماید؟

این نماینده مردم در مجلس دهم اظهار کرد: رحمانی از نظر توانمندی، درایت، مدیریت، پاکدستی و هوشمندی برای تصمیم سازی و تصمیم گیری صاحب نام است و می تواند در شرایط فعلی کشور که ممکن است افزایش قیمت ها به صورت لحظه ای به مردم آسیب برساند فراوری را می شناسد و در تنظیم بازار و توسعه تجارت الکترونیک و تنوع بخشی به بازار هدف صادرات و واردات و توسعه دیپلماسی اقتصادی برای صادرات فراوریات ایرانی و اسلامی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی توانمند است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: هماهنگی با وزارت جهاد کشاورزی در جهت تامین غذای جامعه و تنظیم سند توزیع کالا از خلاقیت های رحمانی است که می تواند مسائل را به موقع تشخیص داده و درمان کند و فرصت سوزی ننموده و فرصت سازی کند و تحریم ها را تبدیل به فرصت می نماید تا از این موانع بتوانیم عبور کنیم، همچنین وزرای پیشنهادی می توانند نفس جدیدی در هیات دولت بدمند و شرایط توسعه و پیشرفت را در کشور ایجاد نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "رنجبرزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت: وزیر پیشنهادی صمت می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجبرزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی صمت: وزیر پیشنهادی صمت می تواند تهدید را به فرصت تبدیل کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید