سپاهان - نفت مسجدسلیمان؛ تقابل بهترین و بدترین خط حمله لیگ هجدهم

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تیم سوم جدول در دومین بازی هفته هشتم برای عقب نیفتادن از کورس صدرنشینی محکوم به شکست دادن تیم رده پانزدهم جدول است. این دیدار را می توان به تقابل قوی ترین و ضعیف ترین خط حمله لیگ نیز تشبیه کرد. طلایی پوشان اصفهان در انتها هفته هفتم با 15 گل بهترین خط حمله را در اختیار دارند و این در حالی است که زرد پوشان مسجد سلیمانی هفته گذشته تازه موفق شدند نخستین گل خود را در این فصل به ثمر برسانند.

سپاهان - نفت مسجدسلیمان؛ تقابل بهترین و بدترین خط حمله لیگ هجدهم

سپاهان بعد از چند سال افت و حضور در رده های پایینی جدول در این فصل بار دیگر اوج گرفته و در قواره مدعی قهرمانی در لیگ ظاهر گردیده است. آنها در انتها هفته هفتم با 13 امتیاز در رده سوم قرار دارند و مترصد لغزش پرسپولیس و پدیده هستند تا بعد از سالها یکبار دیگر حضور در صدر جدول را تجربه نمایند.

شاگردان مرزبان نیز با تنها 3 امتیاز در جدول حضور دارند و سپیدرود تنها تیمی است که در جدول پایین تر از این تیم واقع شده است. نفت مسجد سلیمان در صورت پیروزی در این بازی موقتا می تواند یک پله در جدول صعود کند و منتظر دیدار صنعت نفت مقابل ذوب آهن بنشیند.

دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و سپاهان از ساعت 20:30 امروز (پنجشنبه) 5 مهرماه در استادیوم شهید بهنام محمودی مسجد سلیمان برگزار می گردد. قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرامی است و بابک عباسقلیزاده به همراه علی اکبر عظیم پور، اکرامی را در این بازی یاری می نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سپاهان - نفت مسجدسلیمان؛ تقابل بهترین و بدترین خط حمله لیگ هجدهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان - نفت مسجدسلیمان؛ تقابل بهترین و بدترین خط حمله لیگ هجدهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید