صعود شمشیربازان اپه به جمع سی و دو نفر برتر، بانوان سابریست در یک هشتم نهایی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، شمشیربازان اسلحه اپه مردان و اسلحه سابر بانوان با کسب پیروزی های لازم در دور گروهی راهی مرحله حذفی بازی های آسیایی 2018 اندونزی شدند.

صعود شمشیربازان اپه به جمع سی و دو نفر برتر، بانوان سابریست در یک هشتم نهایی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، در آغاز رقابت های شمشیربازی بازی های آسیایی 2018 اندونزی از صبح امروز (یک شنبه) رقابت های اسلحه اپه انفرادی مردان و سابر انفرادی بانوان آغاز شد.

در بخش انفرادی اسلحه سابر بانوان فائزه رفیعی با دو پیروزی مقابل شمشیربازان کامبوج و قبول سه شکست مقابل نمایندگان کره جنوبی، اندونزی و ژا پن راهی مرحله یک هشتم نهایی شد و باید از ساعت 11:30 به مصاف پرماتاسارای از اندونزی برود.

نجمه سازنچیان، برابر حریفانی از قزاقستان و تایلند به پیروزی رسید و با وجود شکست مقابل شمشیربازان اندونزی و کره جنوبی گام به مرحله حذفی گذاشت و باید از ساعتی دیگر در این مرحله به مصاف گیان جیاروی از چین برود.

در بخش انفرادی اسلحه اپه مردان محمد رضایی و محمد اسماعیلی دو شمشیرباز ایران بودند که بر روی پیست رفتند که هر دو توانستند با کسب پیروزی های لازم راهی جدول سی و دو نفره شوند.

محمد رضایی ، کاپیتان اسلحه اپه ایران موفق شد قاطعانه با کسب چهار پیروزی و دو شکست به جمع سی و دو نفر پایانی راه یابد و محمد اسماعیلی هم با دو برد و سه باخت به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد.

رقابت های این مرحله از یک ساعت دیگر پی گیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود شمشیربازان اپه به جمع سی و دو نفر برتر، بانوان سابریست در یک هشتم نهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود شمشیربازان اپه به جمع سی و دو نفر برتر، بانوان سابریست در یک هشتم نهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید