قطع انشعاب غیرمجاز خانه باغ ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر

به گزارش گلچینی از بهترین ها، شاهپور رجایی شنبه شب در نشست هماهنگی تامین آب استان بوشهر گفت: در راستای تامین منابع آبی استان بوشهر نسبت به حفر چاه در برخی از نقاط استان اقدام شده است.

قطع انشعاب غیرمجاز خانه باغ ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر

وی از حفاری کامل پنج حلقه چاه در شهرستان دشتستان اطلاع داد و اضافه نمود: مراحل آزمایش پمپاژ این چاه ها در حال اجرا است و برای چاه جدید نیز جانمایی شده است و یک چاه که در نزدیکی خط قرار گرفته است نیز به این سیستم اضافه می گردد.

مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر از تائید مطالعات آبشیرین کن 17 هزار مترمکعبی برازجان اطلاع داد و اعلام کرد: با تائید نهایی این مطالعات، اجرای طرح برای مشخص سرمایه گذار انجام خواهد شد.

رجایی در ادامه با اشاره به برنامه ریزی انجام شده برای کف شکنی چاه های خائیز در شهرستان تنگستان، اظهار داشت: اجرای آبشیرین کن نوار ساحلی تنگستان نیز در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه کف شکنی چاه ها در خائیز در تامین آب مورد احتیاج تابستان نقش مهمی خواهد داشت، ادامه داد: نصب تجهیزات اندازه گیری در مبادی شهرها و روستاهای استان بوشهر از برنامه های مهم است.

مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر از قطع انشعاب غیرمجاز خانه باغ ها در شهرها و روستاهای استان اطلاع داد و اضافه نمود: برخورد با انشعاب های غیرمجاز کاری کمتر از ساخت آبشیرین کن و حفر چاه برای تامین آب نیست.

منبع: خبرگزاری مهر

به "قطع انشعاب غیرمجاز خانه باغ ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطع انشعاب غیرمجاز خانه باغ ها در شهرها و روستاهای استان بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید