واکنش برانکو به پیشنهاد ساخت مجسمه اش: بازیکنانم لایق ترند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، صحبت کردن در مورد طلب من را ول کنید. الان زمان شادی کردن است. بدهی همیشه بوده و خواهد بود اما این موضوعی نیست که الان به آن بپردازیم.

واکنش برانکو به پیشنهاد ساخت مجسمه اش: بازیکنانم لایق ترند

به گزارش گلچینی از بهترین ها ، همه لطف این صعود به این بود که بنشینیم پای صحبت های برانکو ایوانکوویچ و او دوباره به یادمان بیاورد که پرسپولیس برای رسیدن به امروز، از چه راهی گذشت. این بار حتی نتوانستیم تا سرانجام تمرین صبر کنیم و پروفسور هم پیش از به صدا درآوردن سوت آغاز تمرین، به با روی باز به استقبال پرسش های مان آمد. هر چند خودش سر حرف را باز کرد: قبل از هر چیزی بار دیگر به تیمم تبریک می گویم. همین طور به طرفداران که جوی را به وجود آوردند که تا حالا دیده نشده بود. ما حالا به قله افتخار رسیده ایم و فکر نکنم بالاتر از این وجود داشته باشد. همه خوشحالیم و این موفقیت را به خودمان، خانواده های مان، طرفداران، دیگر باشگاه ها و رسانه ها تقدیم می کنیم.

ساخت مجسمه برانکو: طرفداران لطف دارند که می گویند مجسمه برانکو باید ساخته شود و من از آنها به خاطر این حمایت شان تشکر می کنم اما باید بگویم بازیکنانم بیشتر از همه مستحق تقدیر هستند. من وظیفه ام راهنمایی بازیکنان به بهترین شکل است اما بیشترین لیاقت را بازیکنانم دارند و هر افتخاری که به دست آوردیم اول از همه به آنها و سرآمدشان یعنی کاپیتان های تیم سیدجلال و ماهینی می رسد. من به بازیکنانم اعتماد و اعتقاد کامل دارم و مطمئنیم که مسیر موفقیت آمیزمان را ادامه خواهیم داد.

حریف فینال: ما الدحیل و السد را حذف کردیم و به جرأت می گویم هر دوی این تیم ها به اضافه پرسپولیس از تیم های کره ای و ژاپنی بهتر هستند. اما بارها گفته ام تیم هایی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان می رسند کیفیت و آمادگی بالایی دارند و هر کدام شان می توانند قهرمان شوند. البته ما دل مان می خواهد در سرانجام این مسیر سخت خودمان اما مهمترین مسئله به بازیکنان برمی شود. فعلا باید شرایط مان را حفظ کنیم و تمرینات را ادامه دهیم.

شانس قهرمانی: رسیدن به فینال واقعاً سخت بود اما می خواهیم قهرمان شویم. البته باید منتظر هر اتفاقی بود، چرا که فوتبال را نمی شود پیش بینی کرد. ما برای قهرمان شدن کوشش می کنیم و تا الان هم نشان داده ایم که با قلب مان و وحدت مان دنبال این افتخار بوده ایم. امیدوارم به این هدف مان هم برسیم.

مطالبات معوقه: صحبت کردن در مورد طلب من را ول کنید. الان زمان شادی کردن است. بدهی همیشه بوده و خواهد بود اما این موضوعی نیست که الان به آن بپردازیم.

بازی با سایپا: جو فعلی نباید ما را فریب دهد. بارها گفته ام هدف ما کسب بیشترین جام قهرمانی است. اولینش سوپرجام بود بود و دومی هم در دسترس است، اما جام حذفی و لیگ برتر هم همانقدر ارزش دارند.

درخشش بیرانوند: قاطعانه می گویم او در حال حاضر بهترین دروازه بان ایران و آسیاست. قطعاً بیرانوند ارزش اروپایی دارد و اگر قرار باشد نیم فصل راهی اروپا شود، یک اتفاق طبیعی است. خوشحالیم که دروازه بانی چون او داریم و قطعاً خیلی به ما یاری می نماید که در فینال هم موفق شویم.

حضور در فینال: همیشه گفته ام کیفیت لیگ قهرمانان با بازی های لیگ فرق می نماید و هیچ افتخاری بالاتر از این نیست که بتوانید در این رقابت ها به فینال برسید. اینکه ما به این مرحله رسیده ایم افتخار بزرگی است اما اجازه دهید فعلا همه تمرکزمان روی بازی با سایپا باشد.

پاداش صعود: قطعاً پاداشی به تیم پرداخت خواهد شد. من در حال صحبت با مدیریت باشگاه هستم و شکی نیست که مثل همیشه باشگاه وظیفه خود را به بهترین شکل انجام خواهد داد اما بگویم بازیکنانم قبل از بازی هرگز به پاداش فکر نمی کردند و تمام تمرکزشان ارائه بهترین عملکرد در زمین بود.

آمادگی بشار رسن: بشار نشان داد که چقدر حرفه ای است و چقدر باشگاهش را دوست دارد. به خاطر همین بود که تماشاگران و بازیکنان تیم او را به بهترین شکل ممکن تشویق کردند. به نظر من باید به طور ویژه باید از بشار تقدیر شود.

2 – 670

منبع: ایران ورزشی

به "واکنش برانکو به پیشنهاد ساخت مجسمه اش: بازیکنانم لایق ترند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش برانکو به پیشنهاد ساخت مجسمه اش: بازیکنانم لایق ترند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید