استقلال این فصل پیروز خواهد بود، طرفداران به حاشیه ها توجه نکنند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، جواد زرینچه در گفت گو با خبرنگاران در مورد خبرهای منتشر شده پیرامون استعفای استراماچونی گفت: نمی خواهم در این خصوص صحبت کنم اما اینکه گفته می گردد او استعفا داده و از امکانات تیم رضایت ندارد، صحبت درستی نیست. مگر ما همواره امکانات فراوانی در فوتبالمان داشتیم؟ بنابراین او از فوتبال ما شناخت داشته که به ایران آمده و مطمئنم بحث استعفای او، شایعه بوده است.

استقلال این فصل پیروز خواهد بود، طرفداران به حاشیه ها توجه نکنند

وی در مورد حضور میلیچ بازیکن جدید استقلال اضافه کرد: این بازیکن امروز یا فردا در تهران خواهد بود تا قرارداد خود را با آبی پوشان به ثبت برساند.

زرینچه در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال قبل از شروع لیگ، باز هم بازی تدارکاتی خواهد داشت؟ گفت: سرمربی آبی پوشان برای هماهنگی تیمش، هر هفته یک بازی می گذارد و قرار است صبح پنجشنبه ساعت 9:30 یک دیدار محبت آمیز را برابر عقاب برگزار کنیم تا تیم آماده شروع لیگ گردد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال آماده شروع لیگ جدید است؟ گفت: جلسه ای را با استراماچونی برگزار خواهیم کرد تا در مورد سفر به تبریز، هماهنگی های لازم انجام گردد زیرا سرمربی آبی پوشان به این مسائل بسیار حساس است.

زرینچه در پاسخ به این پرسش که آیا استقلال می تواند این فصل پیروز باشد؟ گفت: صد درصد مطمئن باشید که آبی پوشان فصل خوبی را شروع و با پیروزیت به سرانجام خواهند رساند.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در سرانجام اظهار داشت: از طرفداران می خواهم به حاشیه ها توجه نکنند، استقلال به آرامش احتیاج دارد و حمایت آنها می تواند دست حاشیه سازان را کوتاه نموده؛ انشاءالله طرفداران را در تبریز و مقابل دیدار برابر ماشین سازی در استادیوم خواهیم دید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال این فصل پیروز خواهد بود، طرفداران به حاشیه ها توجه نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال این فصل پیروز خواهد بود، طرفداران به حاشیه ها توجه نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید