هتل های آلانیا ترکیه را بیشتر بشناسید

به گزارش گلچینی از بهترین ها، هتل های آلانیا ترکیه

در این مقاله از وب سایت خبرنگاران شما را با بهترین هتل های آلانیا ترکیه آشنا خواهیم کرد پس ار قصد سفر به آلانیا ترکیه را دارید و به دنبال هتل مناسب هستید پیشنهاد میکنیم تا آخر این مقاله با ما همراه باشید

هتل های آلانیا ترکیه را بیشتر بشناسید

بلیط هواپیما در طاهاگشت

مختصری درباره شهر آلانیا بدانید

یکی از شهر های پربازدید و تاریخی کشور ترکیه در استان آنتالیا واقع شده است شهر آلانیا می باشد که مسافران زیادی از سرتاسر دنیا برای سپری کردن تعطیلات خود این شهر ساحلی سفر می کنند

شهر آلانیا به خاطر قرار دریافت در منطقه ای مدیترانه ای دارای چشم اندازهای فوق العاده است. آلانیا با داشتن هتل های متنوع میزبانی بی کم و کاستی از مهمانان خود می کند و با داشتن هتل های لوکس و مجلل از آنان در بهترین شکل ممکن پذیرایی می کند.

بیشتر هتل های این منطقه به گونه ای می باشند که با امکانات تفریحی و مفرح بخشی که برای گردشگران ایجاد می کنند، خاطرات بیادماندنی را برای آنان خلق می کنند.

ترکیه کجاست ؟

ترکیه کشوری اوراسیایی می باشد که بخش عظیم این کشور یعنی آناتولی یا آسیای کوچک در جنوب غرب آسیا و خاورمیانه واقع شده است و بخش کوچکی نیز به نام تراکیه در منطقهٔ بالکان (منطقه ای در جنوب شرق اروپا) واقع شده است.

ترکیه داز شرق با کشورهای ایران، جمهوری آذربایجان (نخجوان)، ارمنستان، و گرجستان؛ و از جنوب شرقی با عراق و سوریه؛ و در شمال غربی (بخش اروپایی) با بلغارستان و یونان همسایه است. همچنین ترکیه از شمال با دریای سیاه، از غرب با دو دریای کوچک مرمره و اژه، و از جنوب غرب با دریای مدیترانه مرز آبی دارد. دو تنگهٔ راهبردی بسفر و داردانل نیز در اختیار ترکیه است.

عظیم ترین شهر این کشور استانبول می باشد . استانبول یکی از عظیمترین شهرهای ترکیه است. استانبول تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را ازیکدیگر جدا می کند و تنها شهر عظیم دنیا است که در دو قاره واقع شده است.استانبول یکی از مقاصد گردشگری کشور ترکیه است که سالانه گردشگران زیادی از سراسر دنیا مخصوصا از ایران به این شهر سفر می کنند این شهر دارای هتل های زیادی می باشد و گردشگران انتخاب های زیادی دارند اما بیشتر گردشگران دنبال یک هتل شیک و ارزان قیمت هستند تا یک سفر ارزان قیمت داشته باشند ما به شما توصیه میکنم حتما به این شهر دیدنی و زیبا سفر کنید

آنتالیا : که به زبان ترکی استانبولی: Antalya گفته می گردد . نام مرکز استان آنتالیا و از شهرهای مهم و توریستی کشور ترکیه است. این شهر که به عنوان مرکز گردشگری و تفریحی در ترکیه محسوب می گردد دارای جاذبه های فراوان می باشد. در این شهر بلوارهای زیبا با درختان نخل و لنگرگاه ها خود نمائی می کند. در این شهر و در بخش قدیمی و تماشائی آن منطقه قلعه ایچی (درون قلعه) واقع شده است. بافت خاص منطقه که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده به همراه خانه های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده، بسیار جلب توجه می کند.

آنتالیا داردی حدود 400 ساحل می باشد که دو مورد از آن ها بسیار معروف هستند، یکی لارا و دیگری کنیالتی (یا کنی آلتی)

از آنجای ترکیه یکی از کشور های نزدیک به کشور ایران می باشد و جزء کشورهای دیدنی دنیا نیز محسوب می گردد که سیل عظیمی از گردشگران را به خود جذب می کند ترکیه کشوری است که تا چند سال گذشته پرطرفدارترین مقصد گردشگری ایرانی بوده است .

ترکیه کشوری است که از موقعیت ویژه ای برخوردار است بطوری که در دو قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است . دارا بودن معماری های ارزشمند و باشکوه، سواحل زیبا، آب وهوای عالی در برخی نقاط، طبیعت قابل توجه و فرهنگ عامه مردم که در کوچه خیابان های این کشور حکفرماست،

جذابیت دوچندانی به آن بخشیده اند. به نوعی می توان آنتالیا و استانبول را دو مقصد اصلی در سفر به این کشور نام برد که البته دلایل آن به خوبی معین است. سواحل زیبای آنتالیا و معماری های باشکوه استانبول و جو خاصی که در این شهر وجود دارد هرکسی را برای بازدید دوباره از این شهرها وسوسه می کند.

هتل دلفین دلوکس ریزورت (Delphin Deluxe Resort)

این هتل مجلل یکی از هتل های زنجیره ای Delphin است که دارای ساحل اختصاصی شنی است و مساحتی نزدیک به 50000 متر مربع را دربرگرفته است. این هتل با درختان نخل و فضای زیبایی که دارد محیطی آرام و دلپذیر را برای مسافران خود فراهم می کند.

تمامی اتاق ها مجهز به مینی بار، صندوق امانات، تهویه مطبوع، تلویزیون، خدمات اتاق (به صورت رایگان) و تلفن خط مستقیم (با هزینه اضافی) هستند.

رستوران اصلی به صورت بوفه خدمات خود را ارائه می کند و صبحانه، ناهار و شام را به صورت سلف سرویس سرو می کند. همچنین در این هتل 6 رستوران وجود دارند که غذاهای چینی، ایتالیایی، ژاپنی، ترکی، دریایی و فرانسوی را در منوهای متنوع برای مهمانان خود سرو می کند.

این هتل کافه های متعددی دارد و انواع نوشیدنی های گوارا و بین المللی را هم در داخل هتل هم در کنار استخر سرو می کند.

هتل دلفین دلوکس دارای امکانات ورزشی و تفریحی متنوعی همچون زمین تنیس، بسکتبال، بدنسازی، والیبال ساحلی، مینی فوتبال، بولینگ و اتاق بازی است که جوابگوی هر سلیقه ای است و برای هر گروه سنی تفریحات مفرحی را فراهم می کند. همچنین در مرکز اسپای هتل می توان از خدمات آبگرم و ماساژ نیز استفاده کرد و لحظاتی سرشار از آرامش را سپری کرد.

  • آدرس: Alara Tourism Center Karaburun Okurcalar, 07417 Okurcalar, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 416 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، پارکینگ، اینترنت بی سیم، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش های آبی، تنیس، زمین بازی بچه ها، کلاب بچه ها، رستوارن و کافه، میوه و آب رایگان، کتابخانه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سوئیت عروس، خدمات آرایشی، مناسب برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری بچه، ترانسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

هتل موکارناس اسپا ریزورت (Mukarnas Spa & Resort Hotel)

این هتل مدرن و زیبا با طراحی فوق العاده که در همجواری دریای مدیترانه واقع شده است، هتلی لوکس در آلانیا است که بخشی از امکانات آن استخر روباز، خدمات اسپا و ماساژ است. مسافران از همان بدو ورود عاشق محیط زیبا و آرام این هتل می شوند.

تمام اتاق ها در این هتل دارای مینی بار، تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی (وان حمام و دستشویی)، سشوار، سیستم تهویه مناسب، صندوق امانات است و تمامی اتاق ها دارای بالکن هستند و مهمانان می توانند در زمان استراحت از منظره بی نظیر هتل از اتاق خود لذت ببرند.

رستوران اصلی در هتل به صورت سلف سرویس است و غذاهای لذیذی سرو می کند و همچنین در رستوران à la carte انواع غذاهای ایتالیایی، چینی و ترکی برای مهمانان سرو می گردد.

  • آدرس: Okurcalar/Alanya, 07415 Okurcalar, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 425 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش های آبی، تنیس، زمین بازی بچه ها، کلاب بچه ها، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، سویئت عروس، خدمات آرایشی، مناسب برای افراد ناتوان جسمی، نگهداری بچه، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

هتل ام سی آرنسیا (MC Arancia Resort Hotel)

این هتل زیبا مساحت بسیار زیادی نزدیک به 66 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده است و امکانات مفرح و عالی را برای مهمانان خود مانند استخر در فضای باز، استخر بچه ها، استخر سرپوشیده و سرسره آبی فراهم نموده است.

تمامی اتاق های هتل دارای کولر و سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره، یخچال، گاو صندوق، اینترنت بی سیم، سشوار، کابین دوش، مینی بار و بالکن است. رستوران هتل منوی متنوعی از غذاهای مختلف را برای مهمانان خود سرو می کند و همچنین منوی ویژه ای برای بچه ها در نظر گرفته شده است.

هتل ام سی آرنسیا 12.6 کیلومتر از پارک آبی آلانیا و 56 دقیقه با ماشین از فرودگاه قاضی پاشا فاصله دارد.

  • آدرس: Iskele mevkii konakli antalya alanya, 7400 Alanya, TURKEY
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 292 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، ورزش های آبی، غواصی، تنیس، زمین بازی بچه ها، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، نگهداری بچه، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

هتل گلد سیتی (Goldcity Hotel)

هتل گلد سیتی یکی از چشم گیرترین هتل های آلانیا است که دارای محیطی آرام و فرح بخش است. با توجه به موقعیت جغرافیایی و منظره بی نظیری که این هتل دارد یکی از پرطرفدارترین هتل های آلانیا است.

اتاق های هتل گلد سیتی آلانیا شامل اتاق های متنوع از استاندارد، لوکس ،سوئیت هاو ویلاهای زیبا و شیک است. تمامی اتاق های هتل دارای بالکن و چشم انداز روبه دریا یا باغ یا هر دو است که مسافران علاوه بر این که می توانند از قدم زدن در ساحل و دیدنی های اطراف لذت ببرند، می توانند در موقع استراحت از منظره اتاق خود نیز لذت کافی را ببرند.

اتاق ها دارای گاوصندوق، یخچال، تلفن، سشوار، تلویزیون، ماهواره واینترنت و برخی اتاق ها نیز دارای جکوزی است و تمامی اتاق ها هر روزه تمیز و مرتب می گردد.

سینما، موزیک زنده، تفریحات آبی بخشی از امکانات و تفریحات این هتل است. این هتل 7 گزینه برای رستوران و وعده های غذایی مسافران در نظر گرفته است که غذاهای ترکی، ایتالیایی، مکزیکی و مدیترانه ای را سرو می کنند و هر رستوران منوی ویژه و متفاوتی دارد. میل کردن غذا در این هتل به همراه موسیقی زنده تجربه بی نظیری برای مهمانان خواهد بود.

  • آدرس: Kargicak - Alanya, 07435 Kargicak, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 242 اتاق است.
  • امکانات هتل: بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب بچه ها، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی بچه ها، نگهداری از بچه ها، رستوارن و کافه، منوی بچه ها، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرافی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

هتل آتوپیا ورلد (Utopia World)

این هتل زیبا در فضایی به وسعت 105 هزار مترمربع ساخته شده است و نکته قابل توجه آن این است که در لبه صخره ای به سمت دریای مدیترانه بنا شده که منظره بی نظیری را به آن بخشیده است.

تمامی اتاق ها با لوازم مدرن و شیک دکور شده است و تراسی رو به دریا دارد. اتاق ها مجهز به تلویزیون ماهواره ای بوده و برخی نیز از سالن جداگانه و وان آبگرم لوکس برخوردا هستند.

رستوران هتل غذاهای مختلف ترکی و ایتالیایی را در منوی خود دارد و همچنین ساعت های معینی برای چشیدن طعم بی نظیر بستنی ها و دسرها در کافه هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

از جاذبه های دیدنی نزدیک هتل می توان غار داملاتاس (Damlataş Cave) و مرکز عظیم خرید کیکوبات کادسی (Keykubat Caddesi) را نام برد. این هتل از تفرجگاه ساحلی آلانیا 14 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس: Karagedik Mevkii Kargicak Alanya, 07400 Kargicak, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 595 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب بچه ها، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی بچه ها، نگهداری از بچه ها، رستوارن و کافه، منوی بچه ها، اتاق وی آی پی، خشکشویی، صرافی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

هتل هدف ریزورت (Hedef Beach Resort Hotel)

هتل ریزورت هتلی مجلل در آلانیا است که مساحتی بالغ بر22 هزار متر مربع را به خود اختصاص داده که دارای ساحلی شنی با چشم اندازی بی نظیر است. تمامی اتاق ها دارای منظره رو به دریا است و مسافران می توانند از خدمات آب گرم که شامل سونا و حمام ترکی است استفاده کنند.

تمامی اتاق ها از بالکن، حمام، دستشویی، سیستم تهویه مطبوع، تلفن مستقیم، تلویزیون و ماهواره، صندوق امانات، مینی بار و سشوار برخوردار هستند. مسافران می توانند صبحانه خود را در بوفه میل کنند. زمین تنیس و استخر سرباز به همراه تفریحات مفرح دیگری در هتل برای مسافران در نظر گرفته شده است. فاصله این هتل از مرکز شهر12 کیلومتر، فاصله از فرودگاه آنتالیا 100 کیلومتر و از فرودگاه گازییانتب 35 کیلومتر است.

  • آدرس: Seraphan mevkii 1, 07491 Konaklı, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 750 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، استخر و کلاب بچه ها، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی بچه ها، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، خدمات خشکشویی، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، صبحانه در اتاق، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

هتل گرانادا آلانیا (Granada Luxury Resort & Spa)

هتل گرانادا در مرکز گردشگری آلارا ALARA در آلانیا واقع شده است که در جوار دریای زیبای مدیترانه قرار گرفته است و دارای استخر روباز، پارکینگ رایگان و امکانات سونا و آبگرم است. تمامی اتاق های هتل مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار و تلویزیون ماهواره ای بوده و همه اتاق ها دارای بالکنی رو به دریا است.

هتل لوکس گرانادا دارای برنامه های سرگرمی و مراسمهای گوناگون برای مسافران خود است و مهمانان می توانند در میز فروش تور در خصوص سفرهای شهری پرس و جو کنند و از هدایت های مسئولان تور بهره ببرند. امکانات آبگرم و سونای هتل شامل یک حمام ترکی، سونا و وان آب داغ، جکوزی و سولاریوم است.

رستوران هتل انواع غذاهای مدیترانه ای، ترکی و بین المللی را سرو می کند و همچنین در کنار استخر، بار و کافه ای وجود دارد که میان وعده های لذیذ به همراه نوشیدنی های گوارا را برای مسافران تهیه می کند.

فاصله این هتل تا آبشار مناوگات 30 کیلومتر و تا مرکز شهر آلانیا حدود 30 دقیقه رانندگی با ماشین است. همچنین فرودگاه آنتالیا تا این هتل 2 ساعت رانندگی با ماشین فاصله دارد.

  • آدرس: Alara Tourism Center, 07200 Okurcalar, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 598 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سولاریوم، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، بیلیارد، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی بچه ها، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، سویئت عروس، اتاق خانواده، صبحانه در اتاق، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه.

هتل روبی پلاتینیوم (Rubi Platinum Spa Resort & Suites)

این هتل لوکس و 5 ستاره در آلانیا با مساحتی بالغ بر 40 هزار متر مربع دارای ساحل شنی مرغوب اختصاصی به طول 120 متر است که استخر سرپوشیده و روباز، زمین تنیس و خدمات ماساژ و اسپا از گزینه های عالی این هتل برای مسافران است. در این هتل هر گونه تفریحاتی برای هر سن و سالی در نظر گرفته شده است.

تمامی اتاق ها با مبل های مدرن دکور شده و دارای تلویزیون صفحه تخت و اینترنت بی سیم رایگان است. برخی از اتاق ها دارای منظره رو به دریا و برخی ها چشم اندازی به سمت استخر هتل دارند.

مهمانان می توانند صبح خود را با نوش جان کردن صبحانه ای دلچسب در بوفه هتل آغاز کنند و همچنین می توانند برای وعده های دیگر خود از غذاهای لذیذ مدیترانه ای که در منوی رستوران وجود دارد، سفارش دهند.

هتل از ساحل 1 دقیقه پیاده، 25 کیلومتر از مرکز شهر آلانیا، از فرودگاه آنتالیا 100 کیلومتر و 19.7 کیلومتر از Alanya Lunapark فاصله دارد.

  • آدرس: Sarıin Koyağı İncekum Avsallar, 07410 Avsallar, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 403 اتاق است.
  • امکانات هتل: استخر سرباز، استخر سرپوشیده، استخر کودک، پارک آبی، ماساژ و سونا، حمام ترکی، سالن بدنسازی و تناسب اندام، سالن بازی، زمین تنیس، میز تنیس، دارت، ورزش های آبی، غواصی، زمین بازی بچه ها، رستوارن و کافه، کلاب شبانه، خشکشویی، صرافی، سالن کنفرانس، اینترنت، پذیرش 24 ساعته، تراس، باغ، اتاق سیگار ممنوع، اتاق خانواده، ترنسفر فرودگاهی، سالن زیبایی، اجاره خودرو، ساحل خصوصی، کارمندان چند زبانه، امکانات برای افراد ناتوان جسمی، ورود حیوانات خانگی ممنوع.

هتل زافیرا دلوکس (Xafira Deluxe Hotel)

این هتل 5 ستاره زیبا که در شهر آلانیا و در منطقه آوسالار واقع شده است، دارای 500 متر ساحل اختصاصی در این منطقه است. این هتل به مانند قصری زیبا طراحی شده است که هر گونه امکانات تفریحی نظیر استخر روباز، استخر سرپوشیده، مرکز بدنسازی، زمین تنیس و امکانات اسپا را در خود جای داده است.

اینترنت بی سیم در تمام بخش های عمومی هتل در دسترس است. اتاق های هتل دارای طراحی مدرن و شیک است و امکانات رفاهی مناسبی را در هر اتاق مانند تلویزیون، تهویه کننده هوا و مینی بار برای مسافران فراهم نموده است.

برای غذا خوردن در این هتل هم می توان در فضای بسته غذای خود را میل کنید هم در فضای باز. رستوران این هتل غذاهای متنوع و لذیذ ترکی و بین المللی را برای صبحانه، ناهار و شام برای مهمانان خود حاضر می کند.

  • آدرس: Türkler Kasabası Kargı Ciftligi Mevkii, 07410 Avsallar, Turkey
  • این هتل 5 ستاره است و دارای 817 اتاق است.
  • امکانات هتل: رستوران، کافی شاپ، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، نگهداری بچه، صندوق امانات، تلویزیون کابلی/ماهواره ای، مینی بار رایگان، سشوار، پارکینگ، استخر سرباز، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن بازی بچه ها، تنیس، بیلیارد، ساحل اختصاصی، اینترنت بی سیم رایگان در لابی، اتاق خانوادگی، پذیرش 24 ساعته، چک این/چک اوت خصوصی، کارمندان چند زبانه.

لمینت دندان کامپوزیت دندان ایمپلنت

منبع: تاپ تراول

به "هتل های آلانیا ترکیه را بیشتر بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل های آلانیا ترکیه را بیشتر بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید