ماه عسل لاکچری و رویایی در دبی (honey moon)

به گزارش گلچینی از بهترین ها، همانطور که می دانید دبی بخاطر طراحی های منحصر بفرد و فرهنگ فریبنده خود مشهور می باشد. به همین منظور برخی از زوج های رمانتیک و جوان دوست دارند ماه عسل در دبی داشته باشند و از تمامی لحظات این دوران خاطراتی داشته باشند. ممکن است به آسانی بتوان فراموش کرد که دبی خط های ساحلی طلایی زیادی دارد اما نمی توان بیابان های گسترده، شهر مملو از خاطرات آشپزی، غروب و طلوع خورشید را در ماه عسل در دبی فراموش کرد.

ماه عسل لاکچری و رویایی در دبی (honey moon)

ماه عسل در دبی از شهر تا بیابان

بیشتر هتل های دبی بخاطر معماری و سبک ساخت معروف و مشهور می باشند مانند هتل برج آل عرب که مانند بادبان قایق شکل گرفته است و به خاطر چایی عصرانه خود مشهور می باشد. خدمات، طراحی ها و مهمان نوازی این شهر مانند بقیه کشورهای عربی توجه تمامی زوج های جوان را در ماه عسل در دبی به خود جذب می نماید. در ماه عسل در دبی می توان یا در قلب شهر و در نزدیکی هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشید و از فواره های مشهور، مراکز خرید، کافه ها و رستوران های عالی لذت ببرید و یا اینکه در ساحل جمیرا بمانید و از روزهای ساحلی که در کنار دریا لم می دهید لذت ببرید. اگر کمی وقت دارید در ماه عسل در دبی می توانید تجربه خوبی از فرهنگ عربی در میان منظره ها و چشم اندازهای فوق العاده داشته باشید.

مدینه جمیرا در ماه عسل در دبی

این منطقه به سبک دبی ساخته شده است تا بیانگر دبی باستانی و قدیمی باشد، مدینه جمیرا مخلوطی از وسایل آسایش و راحتی و رستوران ها با تجربه های ناب می باشد. این اقامتگاه معتبر خانه دو هتل شیک و مجلل می باشد که دارای خانه های تابستانی و ویلاهای باشکوه است. در این قسمت می توان اتاق ها و امکانات اقامتی عالی برای زوج های جوان در ماه عسل در دبی یافت.

ماه عسل در دبی با برج خلیفه

زوج های جوان می توانند با بازدید از برج خلیفه یک ماه عسل رویایی در دبی داشته باشند. این برج 828 متری دارای جذابیت های زیادی برای همه افراد است. زوج های جوان می توانند در هتل های این برج اقامت داشته باشند و سری به رستوران با شکوه آن در طبقه 122 بزنند و از بهترین غذاهای بین المللی لذت ببرند. همچنین زوج ها می توانند به طبقه 124، 125 و 148 بروند و از بهترین چشم انداز و سکوی ایجاد شده به تماشای شهر زیبا بپردازند.

این بنای باشکوه بلندترین برج جهان است که می تواند بهترین خاطره از ماه عسل در دبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

مارینا دبی

برخی از افراد عاشق دیدن آتش بازی در شب هستند و برخی دیگر نیز ترجیح به داشتن یک غروب عاشقانه را می دهند. که بر روی یک رودخانه زیبا در حال تماشای منظره غروب خورشید باشند. در واقع مارینا یک قسمت از شهر دبی است که باید حتما برای ماه عسل در دبی به آن سر بزنید. این مکان در واقع همانند بهشتی برای قدم زدن های عاشقانه می باشد. می توانید به سراغ قایق سواری نیز بروید و علاوه بر قدم زدن و ساحل گردی یک قایق سواری عاشقانه را نیز برای ماه عسل در دبی خود تجربه کنید.

Aquaventure

این مکان در واقع یک آکواریوم بسیار بزرگ می باشد که از دیدن آن هیجان زده خواهید شد. جایی که فاصله شما با کوسه ها تنها یک لایه شیشه می باشد. بعد از آن نوبت به بازدید از شهر گمشده یعنی آتلانتیس فرا می رسد که به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است در واقع این مکان یکی از بهترین ها برای بازدید در ماه عسل در دبی می باشد.

کویر عربی

دیدن طلوع خورشید در یکی از صحرا های بسیار زیبای جنوب غربی آسیا برای زوج های جوان می تواند یک خاطره فراموش نشدنی از ماه عسل در دبی باشد. می توانید در حین ماه عسل در دبی به سراغ تور های سافاری صحرا گردی نیز بروید و یک روز هیجان انگیز را در دل کویر سپری کنید بخش های مختلف دیگری نظیر شتر سواری، سافاری کوه و سافاری طبیعت نیز در طول این تور ها انجام می گردد.

جزایر نخل

دبی می تواند چشمان شما را به خاطر داشتن یکی از زیباترین جزایر مصنوعی جهان به طور کامل خیره سازد. این جزایر در واقع از سه جزیره به نام های پالم جمیرا، جزیره دیره و پالم جبل علی تشکیل شده اند. شما می توانید به سراغ یکی از مهیج ترین تفریحات در این جزایر بروید که شیرجه از بالای آسمان می باشد. ابتدا با هلیکوپتر به بالای خلیج فارس از روی جزیره نخل برده خواهید شد و سپس از آن جا می توانید به پایین شیرجه بزنید. که می تواند یکی از کارهای هیجان انگیز در طول ماه عسل در دبی باشد. همچنین می توانید با تاکسی یا خودرو نیز در طول این جزایر گشت زنی کنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

فواره دبی

یکی از بخش های دیگر و مکان هایی که باید حتما در طول ماه عسل در دبی به آن سر بزنید فواره دبی می باشد. جایی که می توانید ساعاتی را به بازدید از حرکات زیبای آب به همراه موسیقی و نورپردازی های فوق العاده ببینید. این فواره روزانه هزاران بازدید نماینده دارد. پیشنهاد ما نیز به شما برای ماه عسل در دبی بازدید از این فواره و همچنین صرف یک شام رمانتیک در کنار آن می باشد.

ساحل کایت

اگر به دنبال این هستید تا یک روز فوق العاده را در کنار همسر خود در ساحل سپری نمایید و همچنین از کایت سواری نیز لذت ببرید این ساحل پیشنهاد دیگر ما برای بازدید در ماه عسل در دبی می باشد. این ساحل یکی از بهترین ها برای کایت سواری و همچنین آفتاب دریافت و لذت بردن از آب می باشد.نگاه کردن آسمان با کایت های رنگارنگ در آن و همچنین لمس ماسه ها در بین انگشتان پا می توانید یک حس رمانتیک برای شما در کنار همسرتان به ارمغان بیاورد.

از بالن سواری در ماه عسل در دبی لذت ببرید

هیچ چیزی بهتر از این نیست که ماه عسل خود را با بالن سواری بی وقفه بر روی اقیانوس تپه های شنی، آبادی های سبز و تماشای غزال ها و شترهای سرگردان بگذرانید. از تجربه منحصر بفرد تماشای نور خورشید آتشین در غروب آفتاب در فراز آسمان بهره ببرید. مطمئن شوید از زود بیدار شدن در این سفر پشیمان نخواهید شد. می توانید در زمان غروب آفتاب یک بالن کرایه کنید و از غروب آفتاب آسمان دبی لذت ببرید.

خیمه های سافاری دبی

یکی از بهترین لحظات ماه عسل در دبی بیابان گردی است و زوج های جوان بهتر است شبی را در خیمه بگذارند. خیمه زدن در بیابان به این معنی می باشد که شبی را به همراه همسر خود در آسمان پر از ستاره بیابانی بگذرانید. در این بیابان ها یک شام مجلل و اشرافی نوش جان کنید، کمی نقاشی کنید، سوغاتی بخرید و به موسیقی های جذاب گوش دهید. این خاطره از ماه عسل در دبی منحصربفرد و بیادماندنی خواهد بود.

بهترین اسپای جهان در دبی

هتل های دبی شهرت زیادی برای تجربه های عالی بهترین اسپاها را در جهان دارد. ماه عسل شما زمانی برای آرام دریافت و لذت دوباره از جوانی، بعد از برنامه های سخت عروسی می باشد. چه چیزی بهتر از وقت گذرانی در اسپاهای مطبوع و خوشایند است. بهترین هتل های دبی تجربه های بی نظیر از اسپا را به مشتریان خود ارائه می دهند. نباید فراموش کنید که به آنها بگویید در ماه عسل هستید تا تخفیف بگیرید.

یک شام بر روی عرشه کشتی

در ماه عسل در دبی حتما یک برنامه ریزی خوب و عالی برای صرف یک شام رمانتیک بر روی عرشه کشتی داشته باشید تا بهترین چشم انداز شهر را ببینید و از بهترین غذاهای شهر میل کنید.

سایت گردشگری گلچینی از بهترین ها بهترین اطلاعات را درباره جاذبه های گردشگری دبی در سایت خود قرار داده است و می توانید از این اطلاعات بهره ببرید.

دبی یکی از شهرهای بزرگ و بسیار مجلل عربی می باشد که امروزه مقصد گردشگری افراد زیادی از گوشه و کنار جهان است. هتل های دبی دارای امکانات زیادی هستند و شرایط بسیار خوبی را برای اقامت زوج های جوان ایجاد می نمایند. هتل های دبی در بهترین موقعیت های شهر قرار دارند و می توان به راحتی به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل اقامتی رویایی را برای ماه عسل زوج های جوان ایجاد می نمایند و خاطرات این روزها را بیادماندنی می نمایند.

بهترین هتل های دبی

رافلز دبی Raffles Dubai

اتاق های بزرگ و مجلل، باغ های باشکوه و یک استخر از مشخصه های بسیار خوبی است که به این هتل یاری می نماید تا یکی از رمانتیک ترین هتل های دبی باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل از طریق وسایل و تجهیزات مجلل و شیک مجهز شده اند و از دکوراسیونی جذاب برخوردار می باشند. در این اتاق ها تکنولوژی مدرن، حمام های شیک، تراس های خصوصی، تلفن و … وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 رستوران دنج و راحت، کافه ها، استخرهایی با امکانات زیاد و حتی نوشیدنی، امکانات اسپا در فضای سبز که برای زوج های جوان مناسب می باشد اشاره نمود. هتل های دبی فرصتی عالی را برای اقامت زوج های جوان در ماه عسل آنها ایجاد می نماید.

هتل جمیرا دار ال مصایف Jumeirah Dar Al Masyaf

این هتل یکی از بهترین هتل های دبی می باشد. این هتل منحصر بفرد بخشی از مدینه الجمیرا می باشد که یک نوع اقامتگاه ساحلی است که دارای بیش از 40 رستوران، کافه، سه استخر، مرکز خرید تجاری، تئاتر، چندین مایل جهت آبی و .. می باشد. اتاق های این هتل بزرگ و مجلل می باشند که با بالکن های بزرگ یک چشم انداز زیبا را در اختیار زوج های جوان قرار می دهند. در این هتل فعالیت های زیادی در انتظار زوج های جوان می باشد. صخره نوردی، کلاس های ورزشی و فیتنس، آموزشگاه شنا، ورزش های آبی، نمایش های زنده و هر آنچه که یک ماه عسل را رویایی تر می نماید در این هتل برای زوج های جوان آماده شده است. این هتل از جمله برترین هتل های دبی می باشد که در یک ساحل خصوصی زیبا می توان از ماه عسل خود لذت برد.

هتل برج العرب Burj Al Arab

این هتل خود را به عنوان مجلل ترین هتل جهان در بهترین مکان قرار داده است. این هتل در چند قدمی ساحل دبی بر روی یک جزیره مستقل ساخته شده است. در این هتل امکانات زیادی برای راحتی و خوشگذرانی زوج های جوان قرار داده شده است. اتاق های مجلل، استخر، اسپا، سالن ورزشی و .. این هتل از جمله بهترین هتل های دبی برای اقامت در ماه عسل می باشد.

پارک حیات دبی Park Hyatt Dubai

این هتل از بهترین هتل های دبی می باشد. پارک حیات یک ملک دربست، بزرگ در نزدیکی یکی از بهترین زمین های گلف دبی قرار گرفته است. هر چیزی که در این هتل قرار گرفته است از اسپا و استخر گرفته تا رستوران و خدمات آنها فوق العاده می باشد. تمامی 225 اتاق این هتل شیک و بسیار بزرگ هستند که با دکوراسیون مدیترانه ای شیک چیده شده اند. حمام های شیک با وان های بزرگ، تلویزیون ها، مبلمان های راحت و نرم و .. این اتاق ها را برای زوج های جوان رویایی می نمایند. هتل های دبی در گوشه و کنار شهر قرار دارند و این هتل با موقعیت عالی خود یک آبادی آرام و دنج را در دبی شلوغ ایجاد نموده است. بهترین چشم اندازها را می توان در جهت جاده ای این هتل دید.

فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm

فرمونت پالم یک منطقه برجسته و مجلل می باشد که در مجمع الجزایر جمیرا پالم واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به خشکی و ساحل خصوصی دارد. از جمله امکانات عالی این هتل می توان به استخرهای شنا، اسپاهای فوق العاده، زمین های بازی و …. اشاره نمود. درحالیکه تمامی اتاق ها بالکن دارند و برخی از اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از شهر و دریا و حتی از جاده هستند. این هتل با موقعیت عالی خود یکی از بهترین هتل های دبی می باشد.

زوج های جوان می توانند بهترین هتل های دبی را برای ماه عسل خود انتخاب نمایند و مزه اصلی زیبایی و شکوه دبی را در این مکان ها تست نمایند. هتل های دبی اقامتی رویایی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورند. زوج های جوان می توانند ماه عسل خود را در بهترین هتل های دبی جشن بگیرند.

سایت گردشگری گلچینی از بهترین ها بهترین اطلاعات را درباره جاذبه های دبی و مکان تفریحی و اقامتی آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

همانطور که می دانید دبی بخاطر طراحی های منحصر بفرد و فرهنگ فریبنده خود مشهور می باشد. به همین منظور برخی از زوج های رمانتیک و جوان دوست دارند ماه عسل در دبی داشته باشند و از تمامی لحظات این دوران خاطراتی داشته باشند. ممکن است به آسانی بتوان فراموش کرد که دبی خط های ساحلی طلایی زیادی دارد اما نمی توان بیابان های گسترده، شهر مملو از خاطرات آشپزی، غروب و طلوع خورشید را در ماه عسل در دبی فراموش کرد.

ماه عسل در دبی از شهر تا بیابان

بیشتر هتل های دبی بخاطر معماری و سبک ساخت معروف و مشهور می باشند مانند هتل برج آل عرب که مانند بادبان قایق شکل گرفته است و به خاطر چایی عصرانه خود مشهور می باشد. خدمات، طراحی ها و مهمان نوازی این شهر مانند بقیه کشورهای عربی توجه تمامی زوج های جوان را در ماه عسل در دبی به خود جذب می نماید. در ماه عسل در دبی می توان یا در قلب شهر و در نزدیکی هیاهو و شلوغی اقامت داشته باشید و از فواره های مشهور، مراکز خرید، کافه ها و رستوران های عالی لذت ببرید و یا اینکه در ساحل جمیرا بمانید و از روزهای ساحلی که در کنار دریا لم می دهید لذت ببرید. اگر کمی وقت دارید در ماه عسل در دبی می توانید تجربه خوبی از فرهنگ عربی در میان منظره ها و چشم اندازهای فوق العاده داشته باشید.

مدینه جمیرا در ماه عسل در دبی

این منطقه به سبک دبی ساخته شده است تا بیانگر دبی باستانی و قدیمی باشد، مدینه جمیرا مخلوطی از وسایل آسایش و راحتی و رستوران ها با تجربه های ناب می باشد. این اقامتگاه معتبر خانه دو هتل شیک و مجلل می باشد که دارای خانه های تابستانی و ویلاهای باشکوه است. در این قسمت می توان اتاق ها و امکانات اقامتی عالی برای زوج های جوان در ماه عسل در دبی یافت.

ماه عسل در دبی با برج خلیفه

زوج های جوان می توانند با بازدید از برج خلیفه یک ماه عسل رویایی در دبی داشته باشند. این برج 828 متری دارای جذابیت های زیادی برای همه افراد است. زوج های جوان می توانند در هتل های این برج اقامت داشته باشند و سری به رستوران با شکوه آن در طبقه 122 بزنند و از بهترین غذاهای بین المللی لذت ببرند. همچنین زوج ها می توانند به طبقه 124، 125 و 148 بروند و از بهترین چشم انداز و سکوی ایجاد شده به تماشای شهر زیبا بپردازند.

این بنای باشکوه بلندترین برج جهان است که می تواند بهترین خاطره از ماه عسل در دبی را برای شما به ارمغان بیاورد.

مارینا دبی

برخی از افراد عاشق دیدن آتش بازی در شب هستند و برخی دیگر نیز ترجیح به داشتن یک غروب عاشقانه را می دهند. که بر روی یک رودخانه زیبا در حال تماشای منظره غروب خورشید باشند. در واقع مارینا یک قسمت از شهر دبی است که باید حتما برای ماه عسل در دبی به آن سر بزنید. این مکان در واقع همانند بهشتی برای قدم زدن های عاشقانه می باشد. می توانید به سراغ قایق سواری نیز بروید و علاوه بر قدم زدن و ساحل گردی یک قایق سواری عاشقانه را نیز برای ماه عسل در دبی خود تجربه کنید.

Aquaventure

این مکان در واقع یک آکواریوم بسیار بزرگ می باشد که از دیدن آن هیجان زده خواهید شد. جایی که فاصله شما با کوسه ها تنها یک لایه شیشه می باشد. بعد از آن نوبت به بازدید از شهر گمشده یعنی آتلانتیس فرا می رسد که به زیبایی هر چه تمام تر ساخته شده است در واقع این مکان یکی از بهترین ها برای بازدید در ماه عسل در دبی می باشد.

کویر عربی

دیدن طلوع خورشید در یکی از صحرا های بسیار زیبای جنوب غربی آسیا برای زوج های جوان می تواند یک خاطره فراموش نشدنی از ماه عسل در دبی باشد. می توانید در حین ماه عسل در دبی به سراغ تور های سافاری صحرا گردی نیز بروید و یک روز هیجان انگیز را در دل کویر سپری کنید بخش های مختلف دیگری نظیر شتر سواری، سافاری کوه و سافاری طبیعت نیز در طول این تور ها انجام می گردد.

جزایر نخل

دبی می تواند چشمان شما را به خاطر داشتن یکی از زیباترین جزایر مصنوعی جهان به طور کامل خیره سازد. این جزایر در واقع از سه جزیره به نام های پالم جمیرا، جزیره دیره و پالم جبل علی تشکیل شده اند. شما می توانید به سراغ یکی از مهیج ترین تفریحات در این جزایر بروید که شیرجه از بالای آسمان می باشد. ابتدا با هلیکوپتر به بالای خلیج فارس از روی جزیره نخل برده خواهید شد و سپس از آن جا می توانید به پایین شیرجه بزنید. که می تواند یکی از کارهای هیجان انگیز در طول ماه عسل در دبی باشد. همچنین می توانید با تاکسی یا خودرو نیز در طول این جزایر گشت زنی کنید و از مناظر زیبای آن لذت ببرید.

فواره دبی

یکی از بخش های دیگر و مکان هایی که باید حتما در طول ماه عسل در دبی به آن سر بزنید فواره دبی می باشد. جایی که می توانید ساعاتی را به بازدید از حرکات زیبای آب به همراه موسیقی و نورپردازی های فوق العاده ببینید. این فواره روزانه هزاران بازدید نماینده دارد. پیشنهاد ما نیز به شما برای ماه عسل در دبی بازدید از این فواره و همچنین صرف یک شام رمانتیک در کنار آن می باشد.

ساحل کایت

اگر به دنبال این هستید تا یک روز فوق العاده را در کنار همسر خود در ساحل سپری نمایید و همچنین از کایت سواری نیز لذت ببرید این ساحل پیشنهاد دیگر ما برای بازدید در ماه عسل در دبی می باشد. این ساحل یکی از بهترین ها برای کایت سواری و همچنین آفتاب دریافت و لذت بردن از آب می باشد.نگاه کردن آسمان با کایت های رنگارنگ در آن و همچنین لمس ماسه ها در بین انگشتان پا می توانید یک حس رمانتیک برای شما در کنار همسرتان به ارمغان بیاورد.

از بالن سواری در ماه عسل در دبی لذت ببرید

هیچ چیزی بهتر از این نیست که ماه عسل خود را با بالن سواری بی وقفه بر روی اقیانوس تپه های شنی، آبادی های سبز و تماشای غزال ها و شترهای سرگردان بگذرانید. از تجربه منحصر بفرد تماشای نور خورشید آتشین در غروب آفتاب در فراز آسمان بهره ببرید. مطمئن شوید از زود بیدار شدن در این سفر پشیمان نخواهید شد. می توانید در زمان غروب آفتاب یک بالن کرایه کنید و از غروب آفتاب آسمان دبی لذت ببرید.

خیمه های سافاری دبی

یکی از بهترین لحظات ماه عسل در دبی بیابان گردی است و زوج های جوان بهتر است شبی را در خیمه بگذارند. خیمه زدن در بیابان به این معنی می باشد که شبی را به همراه همسر خود در آسمان پر از ستاره بیابانی بگذرانید. در این بیابان ها یک شام مجلل و اشرافی نوش جان کنید، کمی نقاشی کنید، سوغاتی بخرید و به موسیقی های جذاب گوش دهید. این خاطره از ماه عسل در دبی منحصربفرد و بیادماندنی خواهد بود.

بهترین اسپای جهان در دبی

هتل های دبی شهرت زیادی برای تجربه های عالی بهترین اسپاها را در جهان دارد. ماه عسل شما زمانی برای آرام دریافت و لذت دوباره از جوانی، بعد از برنامه های سخت عروسی می باشد. چه چیزی بهتر از وقت گذرانی در اسپاهای مطبوع و خوشایند است. بهترین هتل های دبی تجربه های بی نظیر از اسپا را به مشتریان خود ارائه می دهند. نباید فراموش کنید که به آنها بگویید در ماه عسل هستید تا تخفیف بگیرید.

یک شام بر روی عرشه کشتی

در ماه عسل در دبی حتما یک برنامه ریزی خوب و عالی برای صرف یک شام رمانتیک بر روی عرشه کشتی داشته باشید تا بهترین چشم انداز شهر را ببینید و از بهترین غذاهای شهر میل کنید.

سایت گردشگری گلچینی از بهترین ها بهترین اطلاعات را درباره جاذبه های گردشگری دبی در سایت خود قرار داده است و می توانید از این اطلاعات بهره ببرید.

دبی یکی از شهرهای بزرگ و بسیار مجلل عربی می باشد که امروزه مقصد گردشگری افراد زیادی از گوشه و کنار جهان است. هتل های دبی دارای امکانات زیادی هستند و شرایط بسیار خوبی را برای اقامت زوج های جوان ایجاد می نمایند. هتل های دبی در بهترین موقعیت های شهر قرار دارند و می توان به راحتی به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل اقامتی رویایی را برای ماه عسل زوج های جوان ایجاد می نمایند و خاطرات این روزها را بیادماندنی می نمایند.

بهترین هتل های دبی

رافلز دبی Raffles Dubai

اتاق های بزرگ و مجلل، باغ های باشکوه و یک استخر از مشخصه های بسیار خوبی است که به این هتل یاری می نماید تا یکی از رمانتیک ترین هتل های دبی باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل از طریق وسایل و تجهیزات مجلل و شیک مجهز شده اند و از دکوراسیونی جذاب برخوردار می باشند. در این اتاق ها تکنولوژی مدرن، حمام های شیک، تراس های خصوصی، تلفن و … وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 رستوران دنج و راحت، کافه ها، استخرهایی با امکانات زیاد و حتی نوشیدنی، امکانات اسپا در فضای سبز که برای زوج های جوان مناسب می باشد اشاره نمود. هتل های دبی فرصتی عالی را برای اقامت زوج های جوان در ماه عسل آنها ایجاد می نماید.

هتل جمیرا دار ال مصایف Jumeirah Dar Al Masyaf

این هتل یکی از بهترین هتل های دبی می باشد. این هتل منحصر بفرد بخشی از مدینه الجمیرا می باشد که یک نوع اقامتگاه ساحلی است که دارای بیش از 40 رستوران، کافه، سه استخر، مرکز خرید تجاری، تئاتر، چندین مایل جهت آبی و .. می باشد. اتاق های این هتل بزرگ و مجلل می باشند که با بالکن های بزرگ یک چشم انداز زیبا را در اختیار زوج های جوان قرار می دهند. در این هتل فعالیت های زیادی در انتظار زوج های جوان می باشد. صخره نوردی، کلاس های ورزشی و فیتنس، آموزشگاه شنا، ورزش های آبی، نمایش های زنده و هر آنچه که یک ماه عسل را رویایی تر می نماید در این هتل برای زوج های جوان آماده شده است. این هتل از جمله برترین هتل های دبی می باشد که در یک ساحل خصوصی زیبا می توان از ماه عسل خود لذت برد.

هتل برج العرب Burj Al Arab

این هتل خود را به عنوان مجلل ترین هتل جهان در بهترین مکان قرار داده است. این هتل در چند قدمی ساحل دبی بر روی یک جزیره مستقل ساخته شده است. در این هتل امکانات زیادی برای راحتی و خوشگذرانی زوج های جوان قرار داده شده است. اتاق های مجلل، استخر، اسپا، سالن ورزشی و .. این هتل از جمله بهترین هتل های دبی برای اقامت در ماه عسل می باشد.

پارک حیات دبی Park Hyatt Dubai

این هتل از بهترین هتل های دبی می باشد. پارک حیات یک ملک دربست، بزرگ در نزدیکی یکی از بهترین زمین های گلف دبی قرار گرفته است. هر چیزی که در این هتل قرار گرفته است از اسپا و استخر گرفته تا رستوران و خدمات آنها فوق العاده می باشد. تمامی 225 اتاق این هتل شیک و بسیار بزرگ هستند که با دکوراسیون مدیترانه ای شیک چیده شده اند. حمام های شیک با وان های بزرگ، تلویزیون ها، مبلمان های راحت و نرم و .. این اتاق ها را برای زوج های جوان رویایی می نمایند. هتل های دبی در گوشه و کنار شهر قرار دارند و این هتل با موقعیت عالی خود یک آبادی آرام و دنج را در دبی شلوغ ایجاد نموده است. بهترین چشم اندازها را می توان در جهت جاده ای این هتل دید.

فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm

فرمونت پالم یک منطقه برجسته و مجلل می باشد که در مجمع الجزایر جمیرا پالم واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به خشکی و ساحل خصوصی دارد. از جمله امکانات عالی این هتل می توان به استخرهای شنا، اسپاهای فوق العاده، زمین های بازی و …. اشاره نمود. درحالیکه تمامی اتاق ها بالکن دارند و برخی از اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از شهر و دریا و حتی از جاده هستند. این هتل با موقعیت عالی خود یکی از بهترین هتل های دبی می باشد.

زوج های جوان می توانند بهترین هتل های دبی را برای ماه عسل خود انتخاب نمایند و مزه اصلی زیبایی و شکوه دبی را در این مکان ها تست نمایند. هتل های دبی اقامتی رویایی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورند. زوج های جوان می توانند ماه عسل خود را در بهترین هتل های دبی جشن بگیرند.

سایت گردشگری گلچینی از بهترین ها بهترین اطلاعات را درباره جاذبه های دبی و مکان تفریحی و اقامتی آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دبی یکی از شهرهای بزرگ و بسیار مجلل عربی می باشد که امروزه مقصد گردشگری افراد زیادی از گوشه و کنار جهان است. هتل های دبی دارای امکانات زیادی هستند و شرایط بسیار خوبی را برای اقامت زوج های جوان ایجاد می نمایند. هتل های دبی در بهترین موقعیت های شهر قرار دارند و می توان به راحتی به قسمت های مختلف شهر دسترسی داشت. این هتل اقامتی رویایی را برای ماه عسل زوج های جوان ایجاد می نمایند و خاطرات این روزها را بیادماندنی می نمایند.

بهترین هتل های دبی

رافلز دبی Raffles Dubai

اتاق های بزرگ و مجلل، باغ های باشکوه و یک استخر از مشخصه های بسیار خوبی است که به این هتل یاری می نماید تا یکی از رمانتیک ترین هتل های دبی باشد. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل از طریق وسایل و تجهیزات مجلل و شیک مجهز شده اند و از دکوراسیونی جذاب برخوردار می باشند. در این اتاق ها تکنولوژی مدرن، حمام های شیک، تراس های خصوصی، تلفن و … وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به 7 رستوران دنج و راحت، کافه ها، استخرهایی با امکانات زیاد و حتی نوشیدنی، امکانات اسپا در فضای سبز که برای زوج های جوان مناسب می باشد اشاره نمود. هتل های دبی فرصتی عالی را برای اقامت زوج های جوان در ماه عسل آنها ایجاد می نماید.

هتل جمیرا دار ال مصایف Jumeirah Dar Al Masyaf

این هتل یکی از بهترین هتل های دبی می باشد. این هتل منحصر بفرد بخشی از مدینه الجمیرا می باشد که یک نوع اقامتگاه ساحلی است که دارای بیش از 40 رستوران، کافه، سه استخر، مرکز خرید تجاری، تئاتر، چندین مایل جهت آبی و .. می باشد. اتاق های این هتل بزرگ و مجلل می باشند که با بالکن های بزرگ یک چشم انداز زیبا را در اختیار زوج های جوان قرار می دهند. در این هتل فعالیت های زیادی در انتظار زوج های جوان می باشد. صخره نوردی، کلاس های ورزشی و فیتنس، آموزشگاه شنا، ورزش های آبی، نمایش های زنده و هر آنچه که یک ماه عسل را رویایی تر می نماید در این هتل برای زوج های جوان آماده شده است. این هتل از جمله برترین هتل های دبی می باشد که در یک ساحل خصوصی زیبا می توان از ماه عسل خود لذت برد.

هتل برج العرب Burj Al Arab

این هتل خود را به عنوان مجلل ترین هتل جهان در بهترین مکان قرار داده است. این هتل در چند قدمی ساحل دبی بر روی یک جزیره مستقل ساخته شده است. در این هتل امکانات زیادی برای راحتی و خوشگذرانی زوج های جوان قرار داده شده است. اتاق های مجلل، استخر، اسپا، سالن ورزشی و .. این هتل از جمله بهترین هتل های دبی برای اقامت در ماه عسل می باشد.

پارک حیات دبی Park Hyatt Dubai

این هتل از بهترین هتل های دبی می باشد. پارک حیات یک ملک دربست، بزرگ در نزدیکی یکی از بهترین زمین های گلف دبی قرار گرفته است. هر چیزی که در این هتل قرار گرفته است از اسپا و استخر گرفته تا رستوران و خدمات آنها فوق العاده می باشد. تمامی 225 اتاق این هتل شیک و بسیار بزرگ هستند که با دکوراسیون مدیترانه ای شیک چیده شده اند. حمام های شیک با وان های بزرگ، تلویزیون ها، مبلمان های راحت و نرم و .. این اتاق ها را برای زوج های جوان رویایی می نمایند. هتل های دبی در گوشه و کنار شهر قرار دارند و این هتل با موقعیت عالی خود یک آبادی آرام و دنج را در دبی شلوغ ایجاد نموده است. بهترین چشم اندازها را می توان در جهت جاده ای این هتل دید.

فرمونت پالم دبی Fairmont The Palm

فرمونت پالم یک منطقه برجسته و مجلل می باشد که در مجمع الجزایر جمیرا پالم واقع شده است که دسترسی بسیار خوبی به خشکی و ساحل خصوصی دارد. از جمله امکانات عالی این هتل می توان به استخرهای شنا، اسپاهای فوق العاده، زمین های بازی و …. اشاره نمود. درحالیکه تمامی اتاق ها بالکن دارند و برخی از اتاق ها دارای چشم انداز زیبایی از شهر و دریا و حتی از جاده هستند. این هتل با موقعیت عالی خود یکی از بهترین هتل های دبی می باشد.

زوج های جوان می توانند بهترین هتل های دبی را برای ماه عسل خود انتخاب نمایند و مزه اصلی زیبایی و شکوه دبی را در این مکان ها تست نمایند. هتل های دبی اقامتی رویایی را برای زوج های جوان به ارمغان می آورند. زوج های جوان می توانند ماه عسل خود را در بهترین هتل های دبی جشن بگیرند.

سایت گردشگری گلچینی از بهترین ها بهترین اطلاعات را درباره جاذبه های دبی و مکان تفریحی و اقامتی آن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

منبع: دلتابان

به "ماه عسل لاکچری و رویایی در دبی (honey moon)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماه عسل لاکچری و رویایی در دبی (honey moon)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید