هتل درویشی مشهد؛ اقامت یا سرگرمی؟

به گزارش گلچینی از بهترین ها، به مرکز معنوی ایران قصد سفر دارید، ولی از میان هتل های مشهد نمی دانید کدام یکی را انتخاب کنید؟ می خواهید در یکی لوکس ترین هتل های مشهد که در نزدیکی حرم امام رضا قرار گرفته، اقامت کنید؟ لب کلام، اگر شیفته اتاق های شاهانه با تخت های بزرگ لاکچری تمام هستید، اگر یک آب تنی سنتی یا ماساژ درمانی حال جسم وروح تان را به اوج لذت می برد، اگر هنگام اقامت یک لحظه از ورزش دریغ نمی کنید، پس منتظر چه هستند؟ هتل درویشی مشهد بی شک تکه ای از بهشت زمینی است که یک اقامت رویایی برای مهمانانش زیر سر دارد.

هتل درویشی مشهد؛ اقامت یا سرگرمی؟

هتل دوریشی مشهد به معنای واقعی در خور 5 ستاره است و به قدری در آن خدمات رفاهی و تفریحی بی نظیر و شگفت انگیز وجود دارد که آدم می ماند، کدام یکی را انتخاب و کدام را جواب کند! از الان بگویم، خودتان را برای مجموعه آبی فوق العاده هتل درویشی آماده کنید. با مجله گردشگری گلچینی از بهترین ها همراه باشید تا شکوه و عظمت یکی از لوکس ترین هتل های ایران را به چشم تان ببینید.

امکانات رفاهی هتل درویشی چیست؟

همه امکانات و خدمات این هتل در خور یک هتل 5 ستاره هستند. از لاکچری ترین امکانات هتل می توانیم به مجموعه آبی اسپا، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، سالن زیبایی، سالن ماساژ، وجود برترین رستوران ها و کافی شاپ ها، خدمات بیدارباش و … اشاره کنیم.

آدرس هتل درویشی کجاست؟

مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

فاصله هتل درویشی تا حرم امام رضا، آرامگاه فردوسی و شاندیز چقدر است؟

فاصله هتل درویشی مشهد تا حرم امام رضا 1.4 کیلومتر، فاصله هتل تا آرامگاه فردوسی 33.4 کیلومتر و فاصله هتل درویشی تا شاندیز تقریبا 38 کیلومتر است.

هزینه اقامت افراد مختلف در این هتل چگونه است؟

هزینه اقامت برای بچه ها زیر 2 سال رایگان است و هزینه اقامت برای اقامت بچه ها 2 تا 12 سال (در صورت عدم استفاده از سرویس) نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت برای افراد بزرگسال بسته به نوع اتاق یا پنت هاوس بین 900 تا 5 میلیون تومان است.

قصه تولد هتل درویشی مشهد

در سال 1390 خبر افتتاح اولین هتل آتریوم در شرق کشور مثل بمب صدا کرد. هتل درویشی مشهد به قدری زیبا و مجلل ساخته شده که لیاقت آن شاید بیش تر از 5 ستاره باشد. هتل درویشی یکی از بزرگ ترین هتل های مشهد و ایران به شمار می رود. بدون شک اگر اهل سفرگردی باشید، آوازه این هتل با شکوه را شنیده اید. این هتل در 20 طبقه ساخته شده و از آسمان خراش های مشهد به شمار میرود که همچون الماس در خیابان امام رضا (ع) می درخشد.

هتل درویشی سال جاری، جشن تولد 10 سالگی اش را جشن می گیرد؛ اگر می خواهید از دنیای داخل آن سر دربیاورید، باید بگوییم این هتل دارای برترین و لوکس ترین واحدهای اقامتی، رستوران ها، کافی شاپ ها، تالارها، مراکز خرید و خدمات رفاهی و تفریحی است.

آشنایی با واحدهای اقامتی هتل درویشی

طبیعتا یک برج 20 طبقه واحدهای اقامتی بسیاری در خود جای داده است. در هتل درویشی مشهد 223 واحد اقامتی با خدمات و قیمت متفاوت وجود دارد که مسافران عزیز براساس نیازشان می توانند در یکی از اتاق های این هتل اقامت نمایند. واحدهای اقامتی هتل با مدل های متنوعی مثل اتاق های رویال، فصل، پنت هاوس، اتاق ملل و اتاق های وی ای پی (VIP) دسته بندی شده است.

از دلایلی که باعث معروفیت هتل درویشی شده، طراحی و چیدمان هر یک از واحدها متناسب با نام های آن ها معماری شده که مجذوب کنندهیت سوئیت ها را دوچندان نموده است. اکنون برای آشنایی با واحدهای اقامتی این هتل، سویت های اقامتی هتل درویشی را آنالیز می کنیم.

1.واحد اقامتی سینگل اکونومی

اگر می خواهید در این هتل اقامت کنید، ولی بودجه زیر یک میلیون دارید می توانید در مقرون به صرفه ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی یک اقامت راحت تجربه کنید. البته در فصل کم سفر به مشهد، قیمت رزرو واحدها گاها تا 20 درصد تخفیف همراه است.

2.واحد اقامتی سینگل استاندارد

این مدل از واحدهای اقامتی کمی بزرگ تر از سینگل اکونومی هستند و هرآنچه از یک اقامت راحت بخواهید، می توانید در این محیط داشته باشید. نکته ای که در همه واحدهای اقامتی هتل درویشی یکسان است، سرو صبحانه رایگان است و هزینه یک شب اقامت در این واحد اقامتی 990.000 تومان خواهد بود. (برای تیرماه 1400)

3.واحد اقامتی توئین اکونومی

اقامت در هتل برای هر تعدادی تا 4 نفر در این سوئیت امکان پذیر است، ولی با افزایش نفرات به هزینه اقامت اضافه تر می شود. همه اتاق ها مجهز به برترین سرویس های خواب هستند تا در سرانجام روز خستگی تان را با یک خواب لذت بخش از بدن تان بیرون کنید. هزینه یک شب اقامت در اتاق دوتخته توئین اکونومی 1.290.000 تومان است. (برای تیرماه 1400)

4.واحد اقامتی دبل استاندارد

هتل درویشی مشهد برای مسافران دو تا سه نفره واحدهای اقامتی دبل استاندارد را در نظر گرفته که در کنار خدمات رفاهی عالی از قیمت خوبی هم برخوردار هستند. اما اگر دل تان می خواهد اقامت ایده آل تری را تجربه کنید، قطعا گزینه های فوق العاده تری در این هتل وجود دارند.

5.واحد اقامتی دوبلکس هند TOP VIP

اقامت رویایی را می توان در واحدهای اقامتی دوبلکس هند تجربه کرد. از تجهیزات ریز و درشت همگی در این واحدها وجود دارند تا میزبانی از مسافران به برترین شکل انجام شود. قیمت یک شب اقامت در این واحدهای 4 نفره 4.500.000 تومان است. (برای تیرماه 1400)

6.واحد اقامتی دوبلکس عرب TOP VIP

اگر در پی یک اقامت مجلل و با شکوه هستید، قطعا واحد دوبلکس عرب را انتخاب کنید. هتل مجلل درویشی مشهد به قدری واحد اقامتی دارد که همه دل شان می خواهد در آن ها، به خصوص دوبلکس عرب اقامت نمایند. هزینه یک شب اقامت در این سوئیت های 4 نفره 4.500.00 تومان است. (برای تیرماه 1400)

7.واحد اقامتی دوبلکس چین TOP VIP

کافی است یکبار وارد این سوئیت شوید تا دوبلکس چین، زیبایی هایش را به رخ شما بکشد. این سوئیت ها با چیدمان و دکوراسیون چینی به مجذوب کننده ترین شکل ممکن آماده شده است. این واحد هم همچون سایرهای اقامتگاه های دوبلکس TOP VIP یک انتخاب منحصربه فرد برای گذراندن تعطیلات به شمار می رود. هزینه اقامت در این واحدهای 4 نفره 4.500.000 مشخص شده است. (برای تیرماه 1400)

8.واحد اقامتی دوبلکس مصر TOP VIP

تنها با شنیدن نام این سوئیت هم به راحتی می توانید بفهمید، یکی دیگر از برترین واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد دوبلکس مصر TOP VIP است. این سوئیت با الهام گرفتن از فرهنگ مصر یک فضای فوق العاده کم نظیر و خاص برای مهمانانش در نظر گرفته تا در زمان اقامت خم به ابروهایشان نیاید. هزینه یک شب اقامت در این واحد 5.500.000 تومان است. (برای تیرماه 1400)

9.دوبلکس ایران اسلام TOP VIP

بدون تردید از مجذوب کننده ترین واحدهای اقامتی هتل درویشی مشهد سوئیت ایران اسلام به شمار میرود. این واحد با طراحی و معماری توصیف نشدنی در خور ایران اسلام به شیوه اسلامی چیدمان شده است. هزینه یک شب اقامت در سوئیت 4 نفره ایران اسلام 5.500.000 است. (برای تیرماه 1400)

10.واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان TOP VIP

می رسیم به زیباترین و بی نظیرترین واحد اقامتی هتل مجلل درویشی مشهد که یک محیط تاریخی از ایران باستان پدید آورده است. بی شک اقامت در این واحدها بسی به یادماندنی و خاطره انگیز خواهد بود. در این سوئیت به هر جا نگاه کنید، بویی از ایران باستان به مشام تان می رسد. هزینه یک شب در این واحدها 5.500.00 تومان خواهد بود. (برای تیرماه 1400)

دیگر واحدهای اقامتی هتل درویشی

هتل درویشی همیشه برای هر سلیقه ای یک گزینه ایده آل زیر سر دارد که این موضوع باعث محبوبیت بیش تر این هتل شده است. از دیگر واحدهای اقامتی این هتل سوئیت دو تخته دبل استاندارد (قیمت 1.190.000 تومان)، واحد اتاق اکونومی سه نفره (قیمت 1.390.000 تومان) و سوئیت یک خوابه دو نفره فصل (قیمت 1.890.000 تومان) هستند. (برای تیرماه 1400)

سایر واحدهای اقامتی شامل سوئیت آمپریال دو نفره (قیمت 2.990.000 تومان)، اتاق آینده دو نفره (قیمت 3.500.000 تومان)، واحد دوبلکس پرزیدنتال دو نفره TOP VIP (قیمت 4.000.000 تومان)، واحد پنت هاوس اسپا TOP VIP (قیمت 4.000.000 تومان)، واحد اقامتی پنت هاوس روم TOP VIP (قیمت 4.000.000تومان) است. (برای تیرماه 1400)

انواع رستوران ها و کافه های مجلل هتل درویشی مشهد

غیرممکن است پا به هتل درویشی مشهد بگذارید، ولی شکم تان را فراموش کنید! هتل درویشی جایی است که علاوه بر تجربه یک اقامت فوق العاده می توان روی تک تک رستوران ها و کافه های لوکس و خوش طعم ورنگش حساب باز کرد. هتل درویشی برای همه مهمانانی که به اینجا می آیند، احترام ویژه ای قائل است و برای همه ذائقه ها غذاهای با کیفیت و متنوع سرو می نماید.

لازم به ذکر است، رستوران ها و کافه های این هتل بازه قیمت بالایی دارند که این موضوع در برابر میزبانی و طعم عالی غذاها به چشم نمی آید. هم اکنون بیایید سری به ایستگاه های خوش مزه هتل بزنیم.

1.رستوران آتریوم

گل سرسبد رستوران های هتل درویشی، رستوران آتریوم است. این هتل با طراحی نئوکلاسیک و منوی غذایی خوش طعم، هر فردی را جذب خودش می نماید. البته رستوران آتریوم هوای طرفدارن غذاهای خارجی هم دارد و منوی غذای فوق العاده ای برای سرو غذاهای فرنگی پیش روی تان قرار می دهد.

اگر به این رستوران رفتید، حتما یکی از غذاهای معروف رستوران آتریوم، باقالی پلو با گوشت، کباب شیشلیک، کباب سلطانی، میگو سوخاری و ماهیچه گوسفندی را نوش جان کنید.

2.رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد

درختان سر به فلک کشیده، جایگاه های حصیری و دکور ساده و مجذوب کننده رستوران در کنار خوش مزه ترین غذاهای بین لمللی، رستوران روف گاردن را به یکی از برترین رستوران های مشهد تبدیل نموده است.

تصور کنید، همراه با میل کردن یک وعده غذای ناب، گوش تان به صدای گوش نواز آب و پرندگان گرم است، بهتر از این مگر داریم؟ غذاهای لمب چاپس، استیک، میگو گریل و پنه آلفردو از محبوب ترین غذاهای رستوران روف گاردن هستند.

3.رستوران فود فیروزه

می توانید قرارهای محبت آمیز و مهمانی های جمع وجور فامیلی را به رستوران فست فود فیروزه ببرید. این فست فود با تلفیق دکور چوبی و جایگاه های قرمزرنگ، یک فضای شاعرانه از خودش ساخته است.

رستوران فود فیروزه برای خوردن غذاهای فست فودی از اولویت های اصلی مشهدی ها و مسافران محسوب می شود. از فست فودهای پرطرفدار فیروزه پیتزا، بشقاب سوخاری، همبرگر و چیزبرگر هستند.

4.سالن صبحانه ارغوان هتل درویشی مشهد

شروع روزتان را با صرف یک وعده صبحانه مقوی و متنوع در سالن صبحانه ارغوان شروع کنید. این سالن با نورپردازی و دکوراسیون بنفش رنگش از مجذوب کننده ترین رستوران های هتل درویشی به شمار می رود.

روزانه نزدیک به 200 نوع خوراکی های مختلف در ارغوان سرو می شود. میزهای مجلل ارغوان به میزهای شاهانه معروفیت دارند، چراکه با انواع مرباها، شیرینی ها، میوه و… می توانید صبحانه مفصلی نوش جان کنید.

5.کافی شاپ مرکزی هتل درویشی

این روزها کافی شاپ ها فقط جایی برای میل کردن نوشیدنی یا دسر نیستند، بلکه محیطی آرام و دنج برای قرارهای دونفره، محبت آمیز و حتی برگزاری تولدهای کوچک هم هستند. این کافی شاپ نه تنها از کافه های مدرن و معروف نزدیک به حرم امام رضا به شمار می رود، بلکه جز برترین های مشهد هم است.

از دکوراسیون چشم گیر کافی شاپ مرکزی گرفته تا سرو انواع نوشیدنی ها، بستنی، کیک و دسر در منوی کافی شاپ مرکزی دیده می شود.

6.کافی شاپ اسپا

بعد از یک مشهدگردی حسابی حتما به کافی شاپ اسپا بروید و با خوردن یک نوشیدنی یا هر چیزی که میل تان می کشد، با ماساژهای معجزه گر اسپا دلی از عزا در بیاورید. بی تردید حضور در چنین محیط هایی از شگفت انگیزترین کارهایی است که می توانید در تور مشهد انجام دهید.

7.کافی شاپ بیلیارد هتل درویشی مشهد

طرفدارن بیلیارد می توانند در فضایی رقابتی در حین پرداختن به بازی محبوب شان با نوش جان کردن نوشیدنی ها و دسرهای خوش طعم کافی شاپ بیلیارد نهایت لذت را فقط در هتل درویشی مشهد تجربه نمایند.

8.چایخانه سنتی برکه

هتل مجلل درویشی مشهد برای پذیرایی از مهمانان، محیطی سنتی و هنری خلق نموده است. این چایخانه سنتی، برکه ای مصنوعی دارد که به لطف این اثر مصنوعی، بسیاری را به این برکه خوش نقش و دیدنی می کشاند. میزهای چوبی با جایگاه های دایره ای شکل، محیطی محبت آمیز برای میل انواع نوشیدنی ها در یک عصر خاطره انگیز ایجاد نموده اند.

امکانات تفریحی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی مشهد برای سپری کردن اوقات خوش و لحظاتی آرامش بخش برای مهمانان این هتل تفریحات و خدمات ویژه ای زیر سر دارد. مجموعه آبی هتل مجلل درویشی مشهد به عنوان اولین مجموعه آبی تخصصی با خدمات اسپا در مشهد است. تفریحات هتل درویشی یکی از دیگری بهتر هستند و با هم جوشی از آرامش و شکوه آمیخته شده اند.

1.مجموعه آبی هتل درویشی

از مجموعه آبی هتل مجلل درویشی مشهد انتظاری جز یک مجموعه جادویی و خارق العاده نمی رود. استخر، جکوزی، سونا و سالن ماساژ از لاکچری ترین تفریحات آبی هتل درویشی به شمار می فرایند. استخر برای مهمانان هتل درویشی رایگان است، ولی برای استفاده از دیگر تفریحات آبی هتل باید هزینه پرداخت کنید. لذت چشیدن هر یک از تفریحات مجموعه آبی (به جز استخر) کمی سنگین برای شما تمام می شود، ولی ماجراجویی در دنیای آبی هتل درویشی بدون شک ارزشش را دارد.

2.سالن بدنسازی

فیتنس کاران زیادی هستند که جان شان به جان ورزش گره خورده، خیال تان تخت! هتل درویشی مشهد در این مورد هم به فکر دوست داران ورزش بوده است. در سالن بدنسازی هتل مجلل درویشی مشهد می توانید با استفاده از بروزترین تجهیزات ورزشی، ساعتی را در ایستگاه سلامتی بگذرانید.

3.سالن زیبایی هتل درویشی مشهد

دو مرکز زیبایی ویژه آقایان و بانوان عزیز در این هتل وجود دارد. آرایشگرهای حرفه ای هتل درویشی با جدیدترین متد روز آرایشی و بهداشتی آشنا هستند. پس با خیالی آسوده خودتان را برای انجام هر گونه خدمات زیبایی و بهداشتی به آن ها بسپارید.

4.حمام سنتی

به یاد حمام های سنتی و زنده کردن لحظات شیرین قدیم، لذت آب تنی را در حمام سنتی هتل درویشی مشهد بچشید. حمام سنتی درویشی از پرطرفدارترین قسمت های مجموعه آبی هتل درویشی است. این حمام با فراهم کردن محیطی آرام و پاکیزه هر زمان که هوس حمام به سرتان آمد، درب اینجا به روی شما باز است. هزینه حمام سنتی به مدت 20 دقیقه، 120 هزار تومان است.

5.ماهی درمانی از تجربه های شیرین هتل درویشی

یکی از خاطرات هیجان انگیزی که می توانید در مدت زمان اقامت در هتل درویشی تجربه کنید، فیش اسپا است. لذت تجربه فیش اسپا یا همان ماهی درمانی در مدت 15 دقیقه می تواند خواص درمانی شگفت انگیزی روی گردش خون بدن، ریلکسیشن و برطرف خستگی، شادابی و طراوت پوست و از بین بردن اضطراب و استرس داشته باشد.

6.ماساژ به سبک هتل درویشی مشهد

اگر به بخش ماساژ درمانی هتل بروید، تیم متخصص ماساژ درمانی هتل درویشی مشهد برای شما سنگ تمام خواهند گذاشت. کابین های ماساژ متنوعی در این مرکز وجود دارد که هر کدام از آن ها از برترین ترکیبات طبیعی برای مراجعه نمایندگان عزیز استفاده می نمایند.

ماساژهای مختلفی ازقبیل ماساژ تن آرام، ماساژ سوئدی، اسپرت ماساژ، ماساژ روسی، ماساژ کامل پا، ماساژ پشت (گردن و شانه)، ماساژ کامل سر و صورت، ماساژ هات استون، ماساژ هربال کمپرس، ماساژ مادرهود، ماساژ شمع و ماساژ اسکراب بین بازه زمانی 30 الی 90 دقیقه انجام می شود و شروع قیمت ها از 150 تا 480 هزار تومان است. (تیرماه 1400)

7.رودخانه سنگ هتل مجلل درویشی مشهد

یکی از روش های درمان طبیعی برای تسکین درد، برطرف استرس، تقویت حس نشاط و ایجاد آرامش، سنگ درمانی است. خدمات سنگ درمانی هتل درویشی مجموعه ای بی نظیر برای دوست داران سنگ درمانی به شمار می آید.

8.شهربازی هتل درویشی مشهد

هتل درویشی با پوشش کاملی از برترین تفریحات و خدمات سرگرم نماینده، تفریحات و بازی های هیجان انگیزی برای بچه ها فراهم نموده است. در این شهربازی می توانید با فرزندتان به بازی بپردازید و در کنار هم شوق و هیجان واقعی را تجربه کنید.

تالارهای لوکس هتل درویشی

هتل درویشی با برخورداری از واحدهای اقامتی لاکچری، خدمات رفاهی و تفریحی دل انگیز و رویایی، مکان هایی مدرن و با شکوه برای برگزاری جشن های ازدواج، جلسه های کاری و مرنامات اختصاص داده است. آماده اید به سوگلی های هتل درویشی نگاهی بیاندازیم؟ پس برو که رفتیم.

1.تالار آینه هتل مجلل درویشی مشهد

در بلندای برج درویشی درست در طبقه هفدهم یکی از مجلل ترین تالارهای مشهد جای گرفته است. اگر آرزوی یک جشن عروسی رویایی در زیباترین شب زندگی تان دارید، کجا بهتر از تالار آینه هتل درویشی می تواند باشد؟ ظرفیت و ابعاد سالن آینه به چندین طرح برای مرنامات قابل چیدمان است.

2.تالار دیپلمات

خاطرات یک جشن باشکوه و به یادمادنی را می توانید در یکی از تالارهای پر زرق وبرق مشهد، یعنی تالار دیپلمات هتل درویشی به یادگار داشته باشید. این تالار از تالارهای چند منظوره هتل درویشی به شمار می آید که در طبقه اول قرار گرفته است. سالن تالار دیپلمات با دکور چوبی کلاسیک و لوسترهای بزرگ مجلسی که در سقف به کار برده، همچون خورشید درخشش و زیبایی خاصی به فضای تالار بخشیده است.

3.اتاق جلسات به سبک هتل درویشی مشهد

همیشه برگزاری جلسات مدیریتی، کارگاه آموزشی، متینگ و ورکشاپ ها اهمیت بالایی دارند، به خصوص اگر می خواهید در یک فضای لوکس باشید. پیدا کردن اتاق جلسات کاری که مدرن و مجهز باشند، شاید کار سختی به نظر بیاید. هتل مجلل درویشی مشهد با در نظر گرفتن یک اتاق جلسات نسبتا بزرگ، شیک و مجهز این مشکل را هم حل نموده است.

از تجهیزات و امکانات این اتاق وجود رول آپ، فیلیپ چارت، تخته وایت برد، میکروفون بی سیم، مترجم همزمان، استند تابلو راهنما، presenter و میز رجیستر به چشم می خورد.

مراکز خرید هتل مجلل درویشی مشهد

تهیه سوغاتی یکی از لذت بخش ترین کارهایی است که هنگام سفر به مشهد می توان انجام داد. مهال ممکن است ایرانی باشید، ولی بدون خرید کردن برای عزیزان تان از سرزمین مشهد بروید. نیازی نیست برای خرید سوغاتی، خوراکی ها و کالا جای دوری بروید، هتل درویشی 31 غرفه برای رفاه حال شما در امر رفت وآمد قرار داده است. کالا و سوغاتی های موجود در این غرفه ها از برندهای مارک و با کیفیت هستند.

فاصله هتل درویش مشهد تا مکان های مهم و دیدنی مشهد

  • فاصله هتل تا حرم امام رضا (ورودی باب الرضا) 1 کیلومتر و 381 متر
  • فاصله هتل تا موزه آستان قدس رضوی 1 کیلومتر و 629 متر
  • فاصله هتل تا بازار رضا 1 کیلومتر و 272 متر
  • فاصله هتل تا باغ خونی 1 کیلومتر و 310 متر
  • فاصله هتل تا کلیسا مسروپ مقدس 1 کیلومتر و 535 متر
  • فاصله هتل تا بیمارستان سینا 1 کیلومتر و 425 متر
  • فاصله هتل تا آرامگاه خواجه ربیع 10 کیلومتر و 43 متر
  • فاصله هتل تا باغ پرندگان 11 کیلومتر و 891 متر
  • فاصله هتل تا باغ گل ها 14 کیلومتر و 815 متر

قوانین مهم رزرو هتل درویشی

مهم ترین قانون درباره رزرو هتل، مربوط به کنسلی است. در صورتی که قصد کنسلی داشته باشید، اگر تا 72 ساعت قبل از ورود به هتل برای کنسلی اقدام کنید، سایت رزرو نماینده یا خود هتل هزینه یک شب اقامت را کسر می نماید و مابقی وجه را به مسافر برمی گرداند.

هزینه اقامت افراد مختلف در این هتل چگونه است؟

هزینه اقامت برای بچه ها زیر 2 سال رایگان است. بعلاوه اگر کودک بین 2 تا 12 ساله دارید، هزینه اقامت در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها محاسبه می شود. هزینه اقامت برای بزرگسالان پیش تر گفته شد.

هتل درویشی مشهد کجاست؟

هتل پنج ستاره درویشی مشهد در مهم ترین خیابان مشهد، یعنی خیابان امام رضا بین امام رضا 24 و 26 واقع شده است. از مزیت های مهم اقامت در هتل درویشی مشهد موقعیت مکانی خوب، نزدیکی به حرم امام رضا و سایر اماکن مهم شهر به شمار می آید.

لوکیشن هتل درویشی مشهد روی گوگل مپ

قصد رزرو هتل درویشی مشهد را دارید؟

حالا که با همه امکانات هتل درویشی مشهد آشنا شدید، می توانید با یک کلیک، رزرو هتل درویشی مشهد از گلچینی از بهترین ها را انجام دهید. هر تجربه خاصی که در این هتل دارید را حتما با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: علی بابا

به "هتل درویشی مشهد؛ اقامت یا سرگرمی؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل درویشی مشهد؛ اقامت یا سرگرمی؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید