اعتبار صورتحساب میان دوره تلفن ثابت 2 برابر شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از شرکت مخابرات ایران، مجید صدری گفت: به منظور کاهش مراجعات حضوری به دفاتر مخابراتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز چهارشنبه 14 اسفندماه جاری تا انتها فروردین ماه 1399، میزان اعتبار کارکرد هزینه میان دوره تلفن ثابت مشترکان دو برابر می گردد.

اعتبار صورتحساب میان دوره تلفن ثابت 2 برابر شد

وی ادامه داد: به این ترتیب میزان اعتبارکارکرد هزینه تلفن ثابت مشترکان اعتباری از 30 هزار به 60 هزارتومان و مشتریان ودیعه دار از 80 هزار به 160 هزارتومان افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در راستای مسیولیت اجتماعی و حفظ سلامت شهروندان گفت: در حال حاضر تمام مراحل دریافت خدمات مخابراتی از جمله تلفن ثابت ، دیتا و … بدون حضور مشترکان به مراکز مخابراتی، صورت می گیرد که می تواند نقش مهمی در کاهش تردد و پیشگیری از شیوع این بیماری داشته باشد .

وی با بیان اینکه اغلب خدمات شرکت مخابرات ایران به صورت غیر حضوری در دسترس مشترکان واقع شده است، گفت: مشترکان با استفاده از این درگاه ها حتی الامکان از مراجعه حضوری به مراکز مخابراتی خودداری نموده و با استفاده از خدمات الکترونیکی نیازهای مخابراتی خود را رفع نمایند.

صدری با تاکید بر پرداخت غیرحضوری هزینه های تلفن و با بیان اینکه مشترکان می توانند برای اطلاع از مبلغ صورتحساب هزینه تلفن، با شماره 2000 تماس بگیرند و از همان طریق نیز بدهی خود را پرداخت نمایند، گفت: هم چنین وب سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی www.tci.ir و کد ussd ستاره 2020 مربع نیز در اختیار تمام مشترکان واقع شده است و مخاطبان در سراسر کشور می توانند ضمن دریافت کارکرد تلفن ثابت خود به صورت لحظه ای، از همان طریق نسبت به پرداخت اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتبار صورتحساب میان دوره تلفن ثابت 2 برابر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار صورتحساب میان دوره تلفن ثابت 2 برابر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید