باشگاه پرسپولیس: شرایط فینال جام حذفی کاملاً متفاوت با اتفاقات اصفهان بود، واضح است که بازی باید 3 بر صفر گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: میزبان فینال جام حذفی پرسپولیس نبود و هر اتفاقی در آنجا رخ داد به تیم ما ارتباطی نداشت.

باشگاه پرسپولیس: شرایط فینال جام حذفی کاملاً متفاوت با اتفاقات اصفهان بود، واضح است که بازی باید 3 بر صفر گردد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به ادعای مدیران سپاهان گفت: در فینال جام حذفی بازی به خاطر مسائل روی سکوها با تأخیر زیاد برگزار گردید و این یک مشکل در امر برگزاری بازی بود و ربطی به پرسپولیس نداشت و همان طور که همه می دانیم آن ملاقات میزبان نداشت.

وی اضافه نمود : تشبیه کردن اتفاقات بازی امروز با آن بازی واقعاً جای تعجب دارد و فرافکنی و توجیه است. در بازی فینال جام حذفی هر دو تیم در زمین بودند، اما امروز تیم سپاهان به رغم گذشت بیش از نیم ساعت و حضور سرخ ها و تیم داوری برای آغاز مسابقه در میدان نبود. آنها خیلی دیر به استادیوم آمدند و ادعاهای آقای تابش در پاسخ به آقای انصاری فرد که گفتند تیم سپاهان به رغم حضور با تأخیر بسیار در استادیوم از رختکن به زمین نمی آمد و در رختکن بودند هم ضد و نقیض بوده است.

حسین قدوسی یادآور شد: متأسفانه سپاهان به جای تمکین از تصمیم مسئولان مبنی بر برگزاری بازی ها تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر، آغاز کرد به اعتراض و اتهام زدن به پرسپولیس و جو را هم ملتهب کردند. این نکته هم بسیار مهم و قابل توجه است که فرمانده یگان ویژه سپاهان گفته مقابل هتل سپاهان تماشاگران این تیم ممانعتی نسبت به حرکت اتوبوس نداشته اند و خود سپاهان دیر حرکت کرد و نظم مقابل هتل آنها مثالزدنی بود.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس اعلام نمود: در مجموع تیم پرسپولیس که اختلاف امتیاز خوبی با سپاهان دارد انگیزه های زیادی برای برد داشت تا این فاصله را زیادتر کند. با توجه به این انگیزه و اینکه سپاهان هم به دلیل مصدومیت چند بازیکن خود شرایط متفاوتی داشت بسیار به برد امیدوارتر بودیم و کارشناسان هم با تشریح قوانین گفته اند که بازی باید 3 بر صفر گردد.

قدوسی در سرانجام گفت: امروز آقایان انصاری فرد، پیروانی و گل محمدی به رغم فشارها زیر بار تصمیماتی غیرقانونی نرفتند و نظر کارشناسان و قانون را ملاک دانستند و طرفداران بدانند که آنها دفاع محکم و جانانه ای داشته و هرگز تسلیم بعضی مسائل نشدند. ما امیدواریم علاوه بر اجرا و اعمال قانون با اتهام زنی تیم ها هم برخورد قاطع گردد و جای تأسف دارد که تلویزیون اصفهان هم مصاحبه هایی با عکاسان پخش کرد که اتهامات واهی به پرسپولیس می زدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "باشگاه پرسپولیس: شرایط فینال جام حذفی کاملاً متفاوت با اتفاقات اصفهان بود، واضح است که بازی باید 3 بر صفر گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: شرایط فینال جام حذفی کاملاً متفاوت با اتفاقات اصفهان بود، واضح است که بازی باید 3 بر صفر گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید