برگزاری تجمع اعتراضی علیه سیاستهای مهاجرتی و نژادپرستانه ترامپ

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از رویترز، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز چهارشنبه در شهر دیتون ایالت اوهایو با مجروحان دو حادثه تیراندازی اخیر دیدار کرد.

برگزاری تجمع اعتراضی علیه سیاستهای مهاجرتی و نژادپرستانه ترامپ

همزمان با این دیدار، گروهی از معترضان با سر دادن شعارهایی همچون کاری بکن! و تو مقصر هستی ترامپ را متهم کردند که با لفاظی های ضد مهاجرتی و نژادپرستانه خود به تنشها در این کشور دامن می زند.

این معترضان در محوطه بیرونی بیمارستانی که ترامپ در حال بازدید از آن بود، با حمل پلاکاردهایی همچون همچون جلوی این ترس و وحشت را بگیر و نفرت در اینجا پذیرفته نیست اعتراضات خود را اعلام کردند.

این در حالی است که استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید در یک پیغام توئیتری گفت که ترامپ در اتاقهای بیمارستان با بیماران دیدار و از کارکنان بخش درمانی به خاطر خدماتشان قدردانی کرد.

لازم به ذکر است که ترامپ پس از سفر به اوهایو، از شهر ال پاسو در ایالت تگزاس دیدار خواهد نمود؛ شهری که شنبه گذشته شاهد تیراندازی یک مرد مسلح 21 ساله در داخل یک فروشگاه والمارت بود که به کشته شدن 22 نفر انجامید.

شایان ذکر است که قتل عام های مکرر با اسلحه در آمریکا بار دیگر بحث ملی در مورد مالکیت اسلحه را مطرح نموده است. با این وجود، ترامپ همچنان بر اتخاذ تدابیر سختگیرانه تر در روند کنترل سوابق برای خریداران اسلحه پافشاری می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری تجمع اعتراضی علیه سیاستهای مهاجرتی و نژادپرستانه ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری تجمع اعتراضی علیه سیاستهای مهاجرتی و نژادپرستانه ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید