بوشهری ها نگران نباشند، مدارس کشور همزمان با هم بازگشایی می شوند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بر اساس مصوبه نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا بازگشایی مدارس در سراسر کشور به صورت همزمان است.

بوشهری ها نگران نباشند، مدارس کشور همزمان با هم بازگشایی می شوند

به گزارش از ، مجید خورشیدی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر بیان نمود: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا که استانداران و معاونان سیاسی آن ها از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند موضوع ادامه طرح فاصله گذاری اجتماعی، فعالیت کسب و کارها، حمل و نقل، چگونگی استمرار طرح های عمرانی و بازگشایی مراکز آموزشی با رعایت موازین بهداشتی بررسی شد.

او ادامه داد: بعد از اظهار نظر وزیر آموزش و پرورش و چند نفر از وزرا در نهایت دو نظر برای فعالیت مراکز آموزشی مطرح شد اول اینکه در استان هایی که کرونا تقریبا شیوع کمتری دارد مدارس بازگشایی شود و نظر دوم این بود که بازگشایی محیط های آموزشی در سراسر کشور با کسب نظر وزارت بهداشت به صورت همزمان باشد.

معاون استاندار بوشهر اضافه کرد: تصمیم نهایی ستاد ملی مقابله با کرونا در جلسه امروز این شد که بازگشایی مراکز آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه ها در سراسر کشور به صورت همزمان و سراسری باشد. بنابراین مصوبه، مراکز آموزشی سراسر کشور تا سرانجام فروردین تعطیل هستند.

خورشیدی گفت: در همین زمینه استاندار بوشهر دیروز در ستاد استانی کرونا بر استمرار تعطیلی مراکز آموزشی تاکید کرد و در همان تاریخ در مکاتبه ای با وزیر کشور با گوشزد کردن خطرات بازگشایی مدارس از جمله رعایت نشدن فاصله گذاری اجتماعی، احتمال رعایت نشدن مسائل بهداشتی از سوی برخی دانش آموزان و افزایش تردد ها و در نتیجه احتمال شیوع بیشتر کرونا، از او درخواست کرد که موضوع تاخیر در بازگشایی مدارس در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و مصوب شود.

او تاکید کرد: مدیریت استان بازنشدن مدارس را با دغدغه مندی تمام پیگیری می کند و موردی برای نگرانی مردم وجود ندارد.

رئیس جمهور امروز گفته بود، این اختیار را به استان ها دادیم که در مناطقی که مسئله ای ندارند مثل بوشهر و هرمزگان، آموزش و پرورش در استا ن های سفید کار خود را آغاز کند.

ک

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بوشهری ها نگران نباشند، مدارس کشور همزمان با هم بازگشایی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوشهری ها نگران نباشند، مدارس کشور همزمان با هم بازگشایی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید