آمادگی وزارت بهداشت برای تجهیز هتل ها به منظور استقرار بیماران کرونایی

به گزارش گلچینی از بهترین ها، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای برای اجاره هتل های درجه یک، دو و سه به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی و استقرار کادر پزشکی اعلام آمادگی کرد.

آمادگی وزارت بهداشت برای تجهیز هتل ها به منظور استقرار بیماران کرونایی

دکتر علی اصغر مونسان، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در جلسه ای که با حضور معاونان و مدیران این وزارت خانه، مدیران و معاونان ستادی و مدیران کل استانی به صورت ویدیو کنفرانس در کاخ نیاوران برگزار گردید، به شیوع گسترده ویروس کرونا و لزوم اعمال محدودیت ها و رعایت پروتکل های بهداشتی اشاره نمود و از پیگیری جدی در پایش و بازرسی از اماکن گردشگری و اقامتی اطلاع داد.

وی با یادآوری محدودیت های نو اعمال شده به وسیله ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و تاکید بر اجرای دقیق دستورالعمل ها، توضیح داد:

براساس آخرین تصمیمات انجام شده در این ستاد محدویت های جدی اعمال خواهد شد که شهر به شهر نیز متفاوت خواهد بود. ما در استان ها باید آمادگی کامل را برای اجرای این موازین داشته باشیم که به زودی این ویروس مهار گردد و کسب وکار گردشگری در استان ها رونق بگیرد.

مونسان بعلاوه با اشاره به درخواست دکتر نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت اجاره و تجهیز هتل ها، شامل هتل های درجه یک، دو و سه و اماکن اقامتی در استان ها به عنوان نقاهتگاه بیماران کرونایی و استقرار کادر پزشکی، اظهار کرد:

این موضوع قبلا در جلسه هیئت دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح شده بود. وزارت بهداشت برای اجاره و پرداخت اجاره بهای این اماکن آمادگی دارد. مدیران کل با اعلام هرچه سریع تر این موضوع به هتل ها و اقامتگاه ها در استان ها، لیست هتل های درجه یک، دو و سه را که به این امر علاقه مندند در اختیار ما قرار دهند که ما این اسامی را به وزارت بهداشت اعلام کنیم تا دانشگاه های علوم پزشکی هر شهر برای انعقاد قرارداد با هتل ها اقدام نمایند.

مونسان در انتها ابراز امیدواری کرد که با کنترل پاندمی در کشور تا عید نوروز، شاهد رونق کسب وکارها در حوزه گردشگری و روزهای خوب برای این صنعت باشیم.

منبع: کجارو / دنیای اقتصاد

به "آمادگی وزارت بهداشت برای تجهیز هتل ها به منظور استقرار بیماران کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی وزارت بهداشت برای تجهیز هتل ها به منظور استقرار بیماران کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید