تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در ملاقات برابر استقلال نتیجه مناسبی کسب کردیم.

تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مهدی تارتار پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل استقلال در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، گفت: بازی را خوب آغاز کردیم و در نیمه اول پایاپای با استقلال تا دقیقه 35 پیش رفتیم. در این دقیقه تنشی بین بازیکنان ایجاد شد و تمرکزمان را از دست دادیم و استقلال 5،6 دقیقه بهتر از ما کار کرد. در نیمه دوم استقلال را خوب کنترل کردیم و دنبال ضد حملات سریع بودیم که خیلی پیروز نبودیم و توپ های مان را از دست دادیم. در مجموع تیم ما به خصوص در بخش دفاعی منظم بازی کرد. نتیجه مناسبی برای ما بود. نزدیک به 7،8 بازیکن آموزشگاه ما در این بازی به میدان رفتند که دستاورد بزرگی است و ما را به آینده تیم امیدوار می نماید.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در رابطه با غیبت چند بازیکن تیمش در ترکیب امروز توضیح داد: در تمرینات حضور ندارید و نمی دانید شرایط به چه شکل است. مصدومیت ها، بیماری ها و شرایط بازی باعث می گردد این بازیکنان نباشند. بازیکنانی که امروز بازی کردند، انصافا خوب بودند.

تارتار در خصوص تفاوت بازی تیمش با جام حذفی گفت: قبل از بازی جام حذفی گفته بودم به بازی با استقلال به چشم یک ملاقات تدارکاتی سنگین نگاه می کنیم. خیلی روی جام حذفی تمرکز نداشتیم و با توجه به پتانسیلی که داریم روی لیگ تمرکز نموده ایم. پیکان سال های گذشته شرایط خوبی نداشت، اما سال جاری خدا را شکر شرایط خوبی دارد و دغدغه سقوط ندارد.

وی در خصوص بازی کردن امیرحسین جولانی که سن و سال کمی دارد، گفت: هفته ای یکی دو بار با رده جوانان خودمان بازی می کنیم. این بازیکن کیفیتش را نشان داد و لیاقت داشت که به بازیکنان بزرگسال اضافه گردد. امروز مزد خودش را گرفت و برای نخستین بار در لیگ برتر بازی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: تساوی با استقلال نتیجه مناسبی برای ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید