خانلرخانی فاتح شطرنج مربیان، صدرنشین باخت

به گزارش گلچینی از بهترین ها، این رقابتها صبح امروز به میزبانی خانه تکواندو شروع شد که در مهمترین ملاقات هفته هشتم، لوزام خانگی کن، صدرنشین این مسابقات تا انتها هفته هفتم به مصاف شهرداری ورامین مدافع عنوان قهرمانی رفت و در حالی که همه ملی پوشان خود را در ترکیب داشت 5 بر 3 نتیجه را واگذار کرد و صدر را از دست داد.

خانلرخانی فاتح شطرنج مربیان، صدرنشین باخت

در این مبارزه که بیشتر به شطرنج مربیان شبیه بود و ترکیب دو تیم قبل از مبارزه چندبار دستخوش تغییر شد و در نهایت این پیغام خانلرخانی مربی جوان شهردرای بود که با بهترین ارنج پیروز شد یک پیروزی شیرین را به نام خود ثبت کند. خانلرخانی که تا مبارزه هفتم 5 بر 2 مبارزه را پیش بود و پیروزی خود را قطعی نموده بود، از حضور میرهاشم حسینی برابر بخشی ممانعت کرد تا نتیجه 5بر3 روی تابلو ثبت گردد.

کن این ملاقات با پیروززی 30 بر 12 مهران برخورداری برابر علی نجفی خوب شروع کرد. اما امیر حسین محمد خانلو با رجحان 32 بر 11 مقابل ابراهیم صفری کار را به تساوی کشاند. در ادامه ایمان اکبرزاده در یک مبارزه برتر پلنگ افکن ملی پوش را 29 بر 21 شکست داد تا کن را 2 بر یک پیش اندازد. بعد از این مبارزه تکواندوکاران شهراری چهار پیروزی متوالی کسب کردند. محمد حسین یزدانی 27 بر 17 برابر سهیل محمدیان، حسین لطفی 33 بر 30 برابر پاشا عطاردی، سعید رجبی 15 بر 10 در پیکار با محمد امین قدیانی و سروش احمدی 27 بر 19 مقابل فرزان عاشورزاده به پیروزی دست یافتند تا پیروزی شهرداری با قطعی نمایند.

کنی در هفته نهم یک بازی سخت هم برابر دانشگاه آزاد دارند و شاگردان زوار اگر می خواهند همچنان در بین مدعیان باشند، باید از این ملاقات امتیاز بگیرند.

در دیگر بازی های هفته هشتم دانشگاه آزاد برابر پاس قوامین به تساوی 4 بر 4 رضایت داد. صنعت مس کرمان 6 بر 2 در پیکار با فرمانیه پیروز شد و ملاقات کانون مهاجر و یزدان نیز در حال پیگیری است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "خانلرخانی فاتح شطرنج مربیان، صدرنشین باخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانلرخانی فاتح شطرنج مربیان، صدرنشین باخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید