خبرنگاران استاندار: تعداد بیماران بدحال کرونا در خوزستان افزایش چندانی نداشته است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، دزفول- خبرنگاران- استاندار خوزستان گفت: در حال حاضر تعداد بیماران کرونایی با شرایط بحرانی در استان خوزستان افزایش چندانی نداشته و حال بیماران خوب است.

خبرنگاران استاندار: تعداد بیماران بدحال کرونا در خوزستان افزایش چندانی نداشته است

غلامرضا شریعتی عصر چهارشنبه در جمع گلچینی از بهترین ها دزفول اضافه کرد: تعداد آزمایشگاه های تشخیص کرونا در استان خوزستان در حال حاضر چهار آزمایشگاه است که با اضافه شدن یک ازمایشگاه دیگر در اهواز تشخیص کرونا در استان سریعتر انجام خواهد شد.

وی اظهارداشت: در حال حاضر حال بیماران کرونایی خوب است و مشکل خاصی وجود ندارد ولی شهروندان باید پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

استاندار خوزستان با بیان اینکه تعداد تخت های پر آی سی یو در این استان افزایش نیافته و هنوز تخت خالی داریم، اضافه کرد: شرایط استان خوزستان در حال کنترل است اما اگر مردم رعایت نکنند مجبور به اتخاذ تصمیمات سختگیرانه تری خواهیم بود.

وی به شهروندان توصیه کرد از انجام کارهای غیرضروری بیرون از منزل خودداری کنند و در حد امکان در شهر تردد نکنند تا انتقال ویروس به حداقل برسد و با کنترل بیماری، خستگی از تن کادر پزشکی خارج شود.

شریعتی اضافه کرد: در حال حاضر بر اوضاع مسلط هستیم ولی مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

طبق گفته سخنگوی وزارت بهداشت، طی 24 ساعت گذشته، یک هزار و 73 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شده و تعداد مجموع بیماران مبتلا به کرونا به 93 هزار و 657 نفر رسیده است.

200 واحد مسکن مهر عصر چهارشنبه با حضور استاندار خوزستان و مسوولان استانی و محلی در کوی زیباشهر دزفول بهره برداری شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران استاندار: تعداد بیماران بدحال کرونا در خوزستان افزایش چندانی نداشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران استاندار: تعداد بیماران بدحال کرونا در خوزستان افزایش چندانی نداشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید