خبرنگاران شیوع کرونا برگزاری اکسپو 2020 دبی را در هاله ای از ابهام قرار داد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، تهران - خبرنگاران - همزمان با شیوع ویروس کرونا و افزایش نگرانی های جهانی از آن، برگزارکنندگان نمایشگاه جهانی اکسپو 2020 در دبی با ابراز نگرانی از این موضوع اعلام کردند که شرایط پیش آمده را از نزدیک دنبال می کنند و امیدوارند برگزاری این رویداد تحت الشعاع کرونا قرار نگیرد.

خبرنگاران شیوع کرونا برگزاری اکسپو 2020 دبی را در هاله ای از ابهام قرار داد

به گزارش خبرگزاری آناتولی، سخنگوی نمایشگاه اکسپو 2020 دبی اعلام کرده است که برگزارکنندگان این رویداد شرایط پیش آمده ناشی از شیوع کرونا را از نزدیک دنبال می کنند و امیدوارند تلاش های دنیای برای کنترل این ویروس نتیجه بخش باشد.

سخنگوی اکسپو 2020 دبی همچنین افزود که سلامتی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان از این نمایشگاه دنیای اهمیت فوق العاده ای دارد و برگزارکنندگان در این زمینه همکاری های خود با مسئولان وزارت بهداشت امارات را ادامه می دهند.

شیوع دنیای کرونا باعث نگرانی مقامات اماراتی و احتمال برگزار نشدن نمایشگاه اکسپو 2020 به عنوان مهم ترین رویداد تاریخ این کشور در تاریخ مقرر خود شده است.

نمایشگاه بین المللی اکسپو 2020 قرار است از 20 اکتبر سال 2020 میلادی (28 مهر 1399) تا 10 آوریل 2021 (21 فروردین 1400) در بندر دبی در امارات متحده عربی برگزار شود.

این نمایشگاه دنیای از مهم ترین رویدادهای بین المللی به شمار می رود که هر 5 سال یک بار در یک کشور برگزار می شود و به مدت 6 ماه ادامه دارد و قرار است در طول این نمایشگاه جدیدترین دستاوردها و خلاقیت های بشری از سراسر دنیا به نمایش در بیاید.

بندر دبی در رقابت با سه شهر یکاترینبورگ از روسیه، ازمیر از ترکیه و سائوپائولو از برزیل میزبانی این دور از نمایشگاه دنیای اکسپو را از آن خود کرد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شیوع کرونا برگزاری اکسپو 2020 دبی را در هاله ای از ابهام قرار داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شیوع کرونا برگزاری اکسپو 2020 دبی را در هاله ای از ابهام قرار داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید