دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ گردد، لزوم کوشش منسجم برای توسعه

به گزارش گلچینی از بهترین ها، عباس سروش عصر روز چهارشنبه همزمان با ششمین روز از هفته دولت، در مراسم بهره برداری از طرح آبرسانی به تعدادی از روستاهای شهرستان تفرش گفت: هفته دولت یادآور شهیدان والامقامی همچون رجایی و باهنر است که در راه خدمت گزاری به مردم و جامعه، جان خود را فدا کردند.

دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ گردد، لزوم کوشش منسجم برای توسعه

معاون آب و آبفای وزیر نیرو اضافه کرد: امروز کوشش بیش از پیش برای توسعه و پیشرفت کشور لازم است و در کنار آن باید داشته ها و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته کسب نموده صیانت کنیم.

سروش اعلام کرد: حفظ داشته ها و دستاوردهای جمهوری اسلامی و همچنین فرهنگ و دانش موجود و... قطعا زمینه ساز توسعه کشور خواهد بود.

معاون آب و آبفای وزیر نیرو خاطرنشان ساخت: باید بدانیم که اگرچه برخی مسئولان نسبت به تکالیف و وظایف خود قصور می نمایند، اما این افراد عده کمی هستند و اکثریت مسئولان کشور دغدغه خدمت به مردم و حل مشکلات را دارند.

15 روستای شهرستان تفرش از نعمت آب سالم بهره مند شدند

در این مراسم همچنین سید علی آقازاده، استاندار مرکزی گفت: امروز همزمان با هفته دولت، طرح آبرسانی به 15 روستای شهرستان تفرش با حضور معاون وزیر نیرو بهره برداری شد و اجرای طرح یکی از مطالبات مهم مردم این منطقه بوده که محقق شد.

وی اعلام کرد: برای اجرای طرح آبرسانی به این 15 روستا بیش از 600 میلیارد ریال اعتبار صرف گردیده است.

استاندار مرکزی بیان کرد: همچنین مقرر است در آینده نزدیک طرح آبرسانی به 25 روستای دیگر شهرستان تفرش با بیش از یک هزار و 500میلیارد ریال اعتبار در دستور کار قرار گیرد تا شاهد ماندگاری جمعیت و رونق در این روستاها باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ گردد، لزوم کوشش منسجم برای توسعه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستاوردهای انقلاب اسلامی باید حفظ گردد، لزوم کوشش منسجم برای توسعه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید