روشی نو برای درمان واریس

به گزارش گلچینی از بهترین ها، یک جراح عروق گفت با ترکیب چند روش درمانی می توان واریس را درمان کرد.

روشی نو برای درمان واریس

به گزارش باشگاه گلچینی از بهترین ها، دکتر ولید الدالی جراح عروق و درمان پای دیابتی در دانشگاه قاهره، گفت Clax یک تکنیک نو برای درمان واریس است که با ترکیب چند روش درمانی تخصصی، تزریق و خنک کنندگی برای جلوگیری از درد انجام می گردد.

این جراح عروق اضافه نمود: واریس مسئله ای است که به علت ناکارآمدی دریچه های رگ ها، آن ها را درگیر می نماید و اندازه زیادی خون در داخل رگ جمع می گردد و باعث تورم و سپس ظهور رگ های واریسی به رنگ آبی تیره یا قرمزمی گردد.

وی ادامه داد: واریس درد شدیدی را برای مبتلایان ایجاد می نماید و می تواند مسائل و عوارض بسیار بزرگ تری مانند بیماری های جدی مرتبط با جریان خون ایجاد کند.

این پزشک متخصص شرح داد که درمان رگ های واریسی با کلاکس با راهنمایی لیزر شدید به وسیله پوست روی ورید آسیب دیده و سپس اسکلروتراپی با تزریق محلول مخصوص برای درمان واریس آسیب دیده انجام می گردد.

ولیدالدالی اضافه نمود: مزایای درمان واریس با تکنیک کلاکس از استفاده همزمان بیش از یک تکنیک لیزر و اسکلروتراپی آغاز می گردد که درمان واریس را به شکل قوی تر و موثرتر تضمین می نماید. استفاده از فناوری خنک کننده برای جلوگیری از احساس درد در حین درمان واریس بدون احتیاج به جراحی یا برش جراحی و راهنمایی لیزر به وسیله پوست بیشتر مختص رگ های خونی آسیب دیده است.

وی تاکید نمود که درمان کلاکس بدون درد است، زیرا جریان امواج هوای سرد به داخل پوست در محل لیزر درمانی به خلاص شدن از گرمای امواج لیزر یاری می نماید که از احساس درد در حین لیزر جلوگیری می نماید.

این پزشک متخصص اعلام کرد: واریس با تکنیک کلاکس در کلینیک درمان می گردد، از این رو بیمار با توجه به شرایط خود در مدت چند ساعت که به وسیله پزشک معین می گردد، می تواند به فعالیت های روزانه خود بازگردد.

منبع: فرارو

به "روشی نو برای درمان واریس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روشی نو برای درمان واریس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید