زمان توزیع واکسن کرونا تعیین شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، خبرنگاران : مدیر موسسه بیماری های عفونی و واگیردار ایالات متحده آمریکا از توزیع گسترده واکسن کرونا تا آوریل سال 2021 خبر داد و گفت: این امر در صورتی محقق می شود که آزمایش واکسن ها ایمن باشد.

زمان توزیع واکسن کرونا تعیین شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از گلچینی از بهترین ها، آنتونی فائوچی، مدیر موسسه بیماری های عفونی و واگیردار ایالات متحده آمریکا با اعلام این خبر که واکسن ویروس کرونا تا 6 ماه دیگر؛ از آوریل 2021 (فروردین 1400) به صورت گسترده توزیع و در دسترس عموم قرار می گیرد، گفت: این احتمال وجود دارد که محققین در ماه نوامبر یا دسامبر به نتیجه نهایی درباره این موضوع دست یابند و متوجه شوند که آیا آزمایش های آن ها ایمن بوده است یا خیر.

وی در ادامه شرح داد: حتی در صورتی که جواب آزمایشات مثبت باشد و مشخص شود که واکسن ایمنٰ است این احتمال نیز وجود دارد که حجم های اولیه آن تنها در حد چند میلیون دوز باشد.

فائوچی با اشاره به اظهارات دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر آماده سازی 100 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا تا انتها سال جاری میلادی، اظهار کرد: تحقق و رسیدن به عدد 100 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا تنها در صورتی محقق خواهد شد که تمامی واکسن های کنونی که هم اکنون در حال آزمایش هستند ایمنی و فعال بودن خود را به اثبات برسانند.

وی افزود: در صورتی که تمامی واکسن های که مورد آزمایش قرار گرفته اند، در رده واکسن های ایمن قرار گیرند، جدول زمانی مدیریت گسترده واکسن، انتها سه ماهه نخست سال 2021 است.

مدیر موسسه بیماری های عفونی و واگیردار ایالات متحده آمریکا در انتها از مردم ایالات مختلف این کشور درخواست کرد تا در زمان حضور در منزل یا محیط بسته از باز بودن پنجره ها اطمینان حاصل کنند.

وی در این راستا تاکید کرد: مردم اگر از این موضوع اطمینان ندارند که اعضای منزل و یا افرادی که در یک محیط در کنار آن ها قرار دارند مبتلا به ویروس کرونا هستند یا خیر، به هیچ عنوان از استفاده از ماسک در آن محیط بیم و هراسی نداشته باشند.

منبع: اقتصادنیوز

به "زمان توزیع واکسن کرونا تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان توزیع واکسن کرونا تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید