سازمان نظام صنفی رایانه ای عضو کارگروه تسهیلات وزارت ارتباطات شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها به نقل از سازمان نظام صنفی رایانه ای، با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نماینده سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور به عنوان عضو کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده این وزارتخانه منصوب شد.

سازمان نظام صنفی رایانه ای عضو کارگروه تسهیلات وزارت ارتباطات شد

به منظور ارتقا و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) کشور و تولید برنامه های نرم افزاری و ایجاد زمینه صدور خدمات فنی و مهندسی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات، وجوهی از محل منابع داخلی شرکت ها و سازمان های وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت وجوه اداره شده برای حمایت از تحقیقات، طرح های توسعه ای، اشتغال آفرینی و یا صادرات کالا و خدمات اختصاص یافته که بر مبنای این دستورالعمل و در چارچوب تصویب نامه هیئت وزیران به بخش های خصوصی و تعاونی پرداخت می شود.

به همین علت عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اعضای کارگروه تسهیلات وجوه اداره شده را منصوب کرد که نماینده سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور نیز به عضویت این کارگروه درآمده است.

معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، رئیس سازمان فناوری اطلاعات، مدیر عامل شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیر عامل پست بانک، نماینده اتحادیه کسب وکارهای مجازی و همچنین دبیر ستاد توسعه فناوری های اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دیگر اعضای این کارگروه هستند که با حکم وزیر ارتباطات منصوب شدند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سازمان نظام صنفی رایانه ای عضو کارگروه تسهیلات وزارت ارتباطات شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان نظام صنفی رایانه ای عضو کارگروه تسهیلات وزارت ارتباطات شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید