سرمایه گذاری در استانها باید انسجام و هم افزایی پیدا کند

به گزارش گلچینی از بهترین ها، ایلنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده و گزارشات منتشر شده، سرمایه گذاری در استانها باید انسجام و هم افزایی پیدا کند.

سرمایه گذاری در استانها باید انسجام و هم افزایی پیدا کند

نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها با حضور معاون گردشگری و معاون توسعه مدیریت و منابع در سالن فجر وزارتخانه برگزار گردید.

علی اصغر شالبافیان (معاون گردشگری کشور) در این نشست گفت: یکی از کارهای ایجابی که می گردد در حوزه های مأموریتی وزارتخانه انجام داد، سرمایه گذاری است.

او اضافه نمود: کارهای خوبی در حوزه سرمایه گذاری در استان ها اجرا شده است که باید انسجام و هم افزایی پیدا کند و معرفی گردد. نقاط قوت شناسایی شده و در این نشست احتیاج به تکمیل و تقویت دارد.

شالبافیان توضیح داد: نشست تخصصی معاونان سرمایه گذاری ادارات کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ها به مدت دو روز برگزار می گردد و قرار است در این نشست نگاه های نو در حوزه گردشگری و سرمایه گذاری مطرح گردد. بعلاوه شیوه های نو تامین اقتصادی پروژه های گردشگری و مشکلاتی که با دستگاه های دیگر در این زمینه داریم، آنالیز کنیم.

معاون گردشگری کشور در انتها گفت: اوحدی معاون توسعه مدیریت و منابع وزاتخانه، تجارب خوب و قوی در حوزه سرمایه گذاری گردشگری دارند، تقاضا کردیم در این نشست حضور پیدا نمایند تا از تجارب ایشان استفاده کنیم. امیدواریم حاصل نشست، تسهیل کار مردم در حوزه سرمایه گذاری باشد.

تبادل تجربیات پیروز سرمایه گذاری در حوزه گردشگری

احمد تجری (مدیرکل سرمایه گذاری، زیرساخت و منطقه ها نمونه گردشگری) در ادامه هدف از برگزاری این نشست را ابلاغ سیاست های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به معاونان سرمایه گذاری استان ها دانست و بیان نمود: در این نشت تبادل تجربیات پیروز میان معاونان سرمایه گذاری استان ها انجام می گردد. بعلاوه سازمان هایی که در بخش گردشگری با وزاتخانه هم افزا هستند، دعوت شدند تا موارد خود را مطرح نمایند.

منبع: همگردی

به "سرمایه گذاری در استانها باید انسجام و هم افزایی پیدا کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری در استانها باید انسجام و هم افزایی پیدا کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید