سرمربی شهرداری ارومیه: کم تجربگی تیم جوانم دلیل شکست مقابل پیکان بود

به گزارش گلچینی از بهترین ها، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: باخت مقابل تیم پیکان تهران تاوان کم تجربگی تیم شهرداری ارومیه است.

سرمربی شهرداری ارومیه: کم تجربگی تیم جوانم دلیل شکست مقابل پیکان بود

جاوید محسنی نیا در گفت وگو با گلچینی از بهترین ها، اظهار کرد: طرفداران و دوستداران والیبال ارومیه برای رسیدن به هدف اصلی تیم باید این چنین باخت هایی را تحمل نمایند و تیمی که کم تجربه است باید تحمل شکست را داشته باشد.

او اضافه نمود: اشتباهات فردی در تیم شهرداری ارومیه بسیار زیاد بود که یکی از علت های اصلی این باخت اشتباهات فردی بود و به جز چند بازیکن با تجربه بقیه بازیکنان فعلی اکثرا از لیگ یک به این تیم پیوستند و تجربه زیادی در لیگ برتر ندارد.

محسنی نیا درباره تیم پیکان گفت: تیم پیکان سال جاری با وجود جوان بودن، تیمی با تجربه و قدرتمند است که می تواند در این دوره از مسابقات نتایج قابل قبولی کسب کند.

وی ادامه داد: اگر در ست اول با نتیجه ای به سود تیم شهرداری ارومیه رقم می خورد شاید نتیجه کل دیدار تغییر می کرد و بازی به ست پنجم کشیده می شد.

محسنی نیا درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه تاکید نمود: با تصمیم شورای اسلامی شهر ارومیه سیاست کلی باشگاه تشکیل تیمی بومی و جوان بود و نباید از این تیم انتظارات زیادی داشت.

او اضافه نمود: تیم شهرداری ارومیه به دلیل مسائل مالی موجود در پیش فصل دیدارهای تدارکاتی کافی نداشت و فقط 2 بار با تیم شهرداری تبریز دیدار کرد و تیم شهرداری ارومیه در دیدارهای ابتدایی فصل در مقابل تیم قدرتمند مدعی قرار گرفته که این کار را برای این تیم سخت نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی شهرداری ارومیه: کم تجربگی تیم جوانم دلیل شکست مقابل پیکان بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی شهرداری ارومیه: کم تجربگی تیم جوانم دلیل شکست مقابل پیکان بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید