سسما: نمی دانم چرا داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا به ضرر تیم های ایرانی است

به گزارش گلچینی از بهترین ها، مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره دیدار این تیم برابر السد قطر توضیحاتی را گفت.

سسما: نمی دانم چرا داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا به ضرر تیم های ایرانی است

به گزارش ، یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد ایران درباره شکست این تیم مقابل السد قطر در چارچوب پنجمین مسابقه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: در ابتدا برد را به تیم السد تبریک می گویم. می دانستیم که بازی سختی داریم. السد بازیکنان با کیفیتی دارد.

سسما ادامه داد: در نیمه دوم السد در یک کار ترکیبی پیروز شد گلزنی کند و یک دقیقه بعد از گل حریف، ما موقعیت طلایی داشتیم که متاسفانه به ثمر نرسید. در ادامه تمام سعی خودمان را کردیم و در یک موقعیت هم با بدشانسی توپ ما به تیرک دروازه حریف برخورد کرد. تمام بازیکنان با تمام وجود در زمین حاضر شدند و از این بابت از آن ها تشکر می کنم.

او گفت: در 2 بازی قبلی اشتباهات داوری به ضرر ما تمام شد و این بازی هم همین گونه بود. فکر می کنم باید داور بازیکن شماره 2 السد را اخراج می کرد. یک پنالتی هم به سود ما رخ داد که متاسفانه داور چشمان خود را روی آن صحنه بست. اگر دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که در این مسابقات داوری ها به ضرر تیم های ایرانی است.

سسما نام کرد: ما در برابر تیم فوق العاده السد مقاومت کردیم. به بازیکنانم افتخار می کنم. بازیکنان فولاد می توانند سر خود را بالا بگیرند، چون هرچه در توان داشتند را در زمین پیاده کردند. هنوز مسابقات تمام نشده و یک دیدار دیگر داریم و به هیچ وجه تسلیم نخواهیم شد، هدف ما این است که با سربلندی کامل مسابقات را ترک کنیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "سسما: نمی دانم چرا داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا به ضرر تیم های ایرانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سسما: نمی دانم چرا داوری ها در لیگ قهرمانان آسیا به ضرر تیم های ایرانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید