سفر استاندار به پیشوا، پروژه های هفته دولت جنوب تهران افتتاح شد

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمدحسین مقیمی ظهر دوشنبه، هم زمان با چهارمین روز از هفته دولت پس از ورود به شهرستان پیشوا، به افتتاح مجموعه ورزشی شهرداری، افتتاح درمانگاه تأمین اجتماعی شهدای شهرستان پیشوا و کلنگ زنی بوستان بانوان در پیشوا، کلنگ زنی یک شرکت تولیدی روغن نباتی پرداخت.

سفر استاندار به پیشوا، پروژه های هفته دولت جنوب تهران افتتاح شد

سفر به ری، نهمین سفر دور دوم سفرهای شهرستانی استاندار تهران پس از انتصاب به این سمت است، این سفر هم زمان با هفته دولت انجام شد.

استاندار تهران پیش از این و در سفر به شهرستان ورامین، به کلنگ زنی پروژه میدان مرکزی میوه و تره بار بخش جواد آباد و افتتاح طرح های آبیاری قطره ای در روستاهای حصار حسن بیگ و جعفرآباد جنگل پرداخت.

اختتامیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی پیشوا با حضور استاندار تهران

سرپرست فرمانداری پیشوا در حاشیه سفر استاندار تهران به این شهرستان به گلچینی از بهترین ها گفت: استاندار تهران در این سفر علاوه بر طرح های فوق به افتتاح یک کارخانه مقواسازی خواهد پرداخت و سپس از یک شرکت فعال در زمینه چوب بازدید می نماید و سپس با خانواده معظم شهدا دیدار نموده و نیز نشست با صاحبان صنایع در این شهرستان را خواهد داشت.

حسین عباسی گفت: حضور استاندار تهران در اختتامیه نمایشگاه اقتصاد مقاومتی انتها بخش سفر نماینده عالی دولت در استان تهران به شهرستان پیشوا است.

وی گفت: پیگیری مصوبات دور اول سفرهای شهرستانی استاندار تهران به پیشوا نیز از اهداف دیگر سفر استاندار تهران به پیشوا است.

گفته می گردد، استاندار تهران پس از پیشوا، به شهرستان پاکدشت سفر نموده و پروژه های هفته دولت در این شهرستان را نیز افتتاح خواهد نمود.

اعتبار 11 میلیارد تومانی برای درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پیشوا

استاندار تهران در حاشیه سفر به پیشوا در جمع گلچینی از بهترین ها گفت: مجموعه ورزشی بوستان خانواده شهرداری پیشوا در 3 هزار و 847 مترمربع با امکانات زمین چمن مصنوعی، فضای والیبال و بسکتبال و استخر راه اندازی گردیده و بوستان بانوان پیشوا نیز در 12 هزار مترمربع و اعتبار 6 میلیارد ریالی کلنگ زنی شد.

وی اضافه نمود: اعتبار پروژه شرکت روغن نباتی که کلنگ آن امروز به زمین خورد، حدود یک میلیارد و 400 میلیون تومان است، که با راه اندازی این شرکت برای 156 نفر در فاز نخست ایجاد اشتغال می گردد.

محمد حسین مقیمی با بیان این که در بازدید از کارخانه ها و واحدهای تولیدی با تعدادی از کارگران فعال و مشغول کار در واحدهای صنعتی گفت و گو کردم، گفت: باید تمام کوشش خود را برای ایجاد حس امنیت شغلی در بین کارگران به کار بندیم.

وی در خصوص درمانگاه تامین اجتماعی شهدای پیشوا نیز گفت: این درمانگاه در بخش های تخصصی، عمومی ، مامائی، دندان پزشکی، اورژانس و داروخانه و آزمایشگاهی مجهز ارائه خدمات می دهد، که کلنگ آن در سال 87 به زمین خورده بود.

نماینده عالی دولت در استان تهران اضافه نمود: برای این درمانگاه بیش از 11 میلیارد تومان هزینه گردیده است و یک احتیاج جدی برای شهرستان پیشوا با حدود 100 هزار نفر جمعیت است.

بر اساس این گزارش، پیش از این، استاندار تهران در دور دوم سفرهای شهرستانی خود، به شهرستان های پاکدشت، رباط کریم، قرچک، قدس، شهریار، بهارستان، فیروزکوه و ری سفر نموده و مشکلات این شهرستان ها را پیگیری و تصمیماتی برای حل آن ها اتخاذ نموده بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "سفر استاندار به پیشوا، پروژه های هفته دولت جنوب تهران افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر استاندار به پیشوا، پروژه های هفته دولت جنوب تهران افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید