شالکه 0 - 0 دورتموند؛ دربی روهر برنده نداشت

به گزارش گلچینی از بهترین ها، دو تیم دورتموند و شالکه در دربی روهر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

شالکه 0 - 0 دورتموند؛ دربی روهر برنده نداشت

به گزارش گروه ورزشی گلچینی از بهترین ها، دورتموند که در اواسط هفته گذشته در لیگ قهرمانان در ایتالیا مغلوب اینتر شده بود، امروز نیز نتوانست از پس رقیب همشهری خود برآید و در نهایت با قبول تساوی بدون گل، فرصت صعود به رده های بالای جدول را از دست داد.

اولین فرصت بازی در دقیقه سوم برای دورتموند ایجاد شد، اما ضربه جیدون سانچو توسط سنگربان شالکه مهار شد. دقایقی بعد سردر از شالکه از بیرون محوطه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد اما ضربه او راهی به دروازه نیافت.

در اواسط نیمه لوکاس پیسچک می توانست گل اول دورتموند را به ثمر برساند اما الکساندر نوبل ضربه او را مهار کرد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و دو تیم با قبول تساوی 0-0 راهی رختکن شدند.

در دقیقه 54 شالکه می توانست به گل اول دست یابد، اما ضربه سوات سردر از پشت محوطه توسط دروازه بان دورتموند مهار شد. در دقیقه 71 و روی پاس اشرف حکیمی، جیدون سانچو از درون محوطه اقدام به ضربه زدن کرد اما این بار نیز نوبل عکس العمل خوبی نشان داد.

دقایقی بعد مانوئل آکانجی می توانست گل فزونی دورتموند را به ثمر برساند، اما ضربه سر او از فاصله ای نزدیک به بیرون رفت تا در نهایت دو تیم به تساوی بدون گل در دربی روهر رضایت دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "شالکه 0 - 0 دورتموند؛ دربی روهر برنده نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شالکه 0 - 0 دورتموند؛ دربی روهر برنده نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید