شرایط ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن چیست؟

به گزارش گلچینی از بهترین ها، شرکت بهمن موتور امکان ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی را ایجاد نموده است. دیگنیتی و فیدلیتی محصولات نو بهمن موتور هستند و تست درایو آن ها برای مشتریان می تواند مجذوب کننده باشد.

شرایط ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن چیست؟

گلچینی از بهترین ها - مهدی درفشی: شرکت بهمن موتور در راستای معرفی محصولات تازه به مشتریان، می خواهد امکان تست رانندگی دیگنیتی و فیدلیتی را فراهم کند. علاقمندان و متقاضیان می توانند جهت شرکت در تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی مشخصات و شماره تماس خود را به دایرکت صفحه اینستاگرام بهمن موتور ارسال نمایند . لازم به ذکر است که از هر خانواده، تنها یک نفر امکان شرکت در تست درایو را دارد. فرد شرکت نماینده هم باید دارای گواهینامه رانندگی باشد.

با دیگنیتی و فیدلیتی آشنا شوید

دیگنیتی، شاسی بلند کوپه و فیدلیتی، محصول استراتژیک بهمن موتور

دیگنیتی یا همان دانگ فنگ ix5، دیگر محصول تازه گروه بهمن است. این محصول پیش از فیدلیتی معرفی گردید. صرف نظر از ابعاد بدنه و ظرفیت سرنشین، این دو خودرو از لحاظ قوای محرکه در شرایط تقریبا یکسانی قرار دارند. دیگنیتی به پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 148 اسب بخار و 220 نیوتن متر گشتاور مجهز است. فیدلیتی هم از یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو با حداکثر قدرت 155 اسب بخار و 230 نیوتن متر گشتاور بهره مند است. وزن خالص هر دو خودرو هم حدود 1570 کیلوگرم است.

منبع: بیت ران

به "شرایط ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط ثبت نام تست درایو دیگنیتی و فیدلیتی گروه بهمن چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید