شرکت بالغ بر 5 هزارنفردرهشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان

به گزارش گلچینی از بهترین ها، محمد عبدالملکی امروز سه شنبه در اختتامیه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی استان کردستان در سنندج از شرکت 5 هزار و 480 نفر در این دوره از جشنواره شرکت کردند، گفت: از این تعداد 3 هزار و 880 نفر در بخش مکتوب و هزار و 600 نفر از استان در بخش اینترنتی شرکت کردند.

شرکت بالغ بر 5 هزارنفردرهشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان

وی از رشد بیش از دو برابری تعداد شرکت کنندگان در این دوره نسبت به دوره هفتم جشنواره در استان خبرداد و عنوان نمود: این میزا استقبال نشان می دهد جشنواره صندلی خود را در میان دیگر رویدادهای استان پیدا نموده است.

وی با اشاره به اینکه منابع جشنواره از میان آثار منتشر گردیده سه سال اخیر انتخاب شد، اظهارداشت: هفت عنوان کتاب در در سه رده کودک، نوجوان و بزرگسال برای این مسابقه معین گردیده بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان به بخش ویژه این جشنواره اشاره نمود و افزود: بخش ویژه شامل شرکت خانوادگی در این جشنواره بود که چهار خانواده دو، سه، چهار وپنج نفره برگزیده شدند.

عبدالملکی اعلام کرد: در بخش فردی در سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال 15 نفر برگزیده از سوی نهادکتابخانه های عمومی کشور معرفی و برگزیده شدند و به آنها جوایز و لوح تقدیری اهدا می گردد.

وی افزود: از ظرفیت خیرین هم استفاده نموده و تعداد برگزیدگان را افزایش دادیم و به انها وام دو میلیونی قرض الحسنه اهدا خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شرکت بالغ بر 5 هزارنفردرهشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت بالغ بر 5 هزارنفردرهشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید